Nazwa ''Magiczny naszyjnik'' może zostać zmieniona na ''Opętany naszyjnik''.
W poprzednim opowiadaniu:
-Ty też masz TO COŚ i też się staniesz Demonem - powiedział naszyjnik.-Teraz cie zostawiam samą. Przemyśl to co powiedziałem. Do zobaczenia.-po tych słowach Demon czyli naszyjnik odszedł. Znów wisiorek mienił się kolorami. Coś mi mówiło że czas na zmiany. A jak to ja zawsze słucham głosu serca. Zaczęłam od zmiany wyglądu domu. Postanowiłam iść do sklepu po następujące rzeczy (od razu mówię że do biednych nie należę tylko do tych naprawdę bogatych):
-nowoczesna czarnobiała kanapa
-szklany stół
-6 białych nowoczesnych krzeseł do jadalni
-biały milutki dywan
-białe krzesło, biurko i mikrofalówka
-okrągłe miękkie łóżko
-36 mięciutkich poduszek w szare, białe, czarne i miętowe wzory i wzorki
-miętowy stolik do kawy i wiele innych rzeczy......
_________2 tygodnie później___________
Dzisiaj przyjeżdżają moje nowe rzeczy! Wszystkiego było bardzo dużo. Zaczęłam od salonu - stolik do kawy, kanapa, 12 poduszek, dywan i (wyżej nie wymieniony) telewizor. Uwinęłam się w jakieś 2 godziny. Wyglądało pięknie. Dalej kuchnia. Parę ozdób, mikrofalówka, stół i krzesła. Potem reszta pokoi i w końcu - moja sypialnia. Dałam tam 16 poduszek, łóżko, biurko... ogólnie gdy skończyłam przemeblowanie była godzina 2:37. Trochę późno. Szybka kolacja, prysznic i do wyrka (dla niekumatych wyrko = łóżko).
Obudziłam się. Dalej chciałam się zmieniać. Teraz wygląd. Poszłam do sklepu z kosmetykami. Z półki wzięłam czarną farbę do włosów, tusz do rzęs, korektor i podkład o bardzo jasnym kolorze - prawie białym, paletę cieni do powiek, czarną i czerwoną szminkę. Płacąc za wszystko zauważyłam że sprzedawczyni ze strachem w oczach patrzy w moje oczy. Pospiesznie wyszłam z drogerii. Skierowałam się w stronę sklepu z ciuchami. I co wybrałam? Tak! Wszystko czarne i niektóre rzeczy z ćwiekami lub elementami krwistej czerwieni. Bluzki, swetry, spodnie - jeansy, legginsy i szorty, kurtki... Wracając do domu byłam cała w siatach. Walnęłam się na nowe łóżko i zasnęłam.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak się podoba??? Jesteście ciekawi co będzie dalej?
PS nazwa ''Magiczny naszyjnik'' może zostać zmieniona na ''Opętany naszyjnik''.
CZYTASZ
Opętany naszyjnik ✔
FantasyUWAGA! TA KSIĄŻKA TO TOTALNA PORAŻKA! Jessica Raden to 18 - letnia dziewczyna. Straciła dom, rodzinę i nadzieję na lepsze życie. Ale pewnego dnia znajduje naszyjnik...jej życie zmienia się nie do poznania... 21.09.2016 - #327 w Fantasy 25.09.2016...