Przeprowadzka

29 2 0
                                    

W poprzednim opowiadaniu:
Zasnęłam w bardzo wygodnym i milutkim łóżku. Obudziłam się obok Jack'a. Wyglądał słodko jak spał. Dzisiaj ma mi pomóc z przeprowadzką. Obudziłam go.
-Ej śpiący królewiczu pora wstawać!
-Jessica jeszcze 5 minut...
-A co z przeprowadzką?
-Dobrze zaraz pójdziemy do twojego świata i ci pomogę ale najpierw śniadanie.
-Ok to idziemy do kuchni?
Powoli się podniósł i poszliśmy na dół. Postanowiłam że zrobię dla nas naleśniki z nutellą i truskawkami.
-Mimo że jesteś Demonem to twoja uroda, umiejętności i osobowość mówi że jesteś aniołem.
-Dziękuję hihi.
Potem zjedliśmy naleśniki. Widać było że Jack'owi smakowały co mnie ucieszyło.
-To co Jessica idziemy?
-Jasne.
Od razu poszliśmy. Nie wiem jak ale Jack nas przeteleportował do mojego starego domu. Zabraliśmy wszystkie pamiątki i moje te mniejsze rzeczy a meble zostały. Poszło szybko bo Jack od razu wszystko teleportował do naszego domu. Po 2 godzinach wszystko było przeniesione z mojego starego domu do naszego nowego wspólnego domu.
-Dziękuję Jack.
-Za co?
-Za wszystko.- potem mocno go przytuliłam.
-Chodźmy do NASZEGO domu.
-Dobrze. Mam pytanie. Jak ty nas teleportujesz?
-Wystarczy skupić się na jakiejś rzeczy i myśleć o niej i o miejscu gdzie chcesz ją przenieść. Tylko Demony mają te zdolność.
-To może ja spróbuje nas przenieść?
-Okej ale nas nie zabij dobrze?
-Dobrze- śmiałam się mówiąc to.
Wtedy skupiłam się na mnie i Jack'u i na naszym domu.
-No brawo udało ci się- zaklaskał w dłonie
-Żyjesz?
-Tak...
-Czyli udało mi się nas nie zabić.
Oboje wybuchliśmy śmiechem. Gdy się ogarnęliśmy poszłam zrobić obiad a mianowicie kurczaka. Jedząc rozmawialiśmy z Jack'iem o naszej przyszłości. Oboje we wszystkim się zgadzaliśmy. Byliśmy jak dwie krople wody.
-Mam pomysł.
-A jaki?
-Może opętamy jakiś przedmiot razem i zobaczymy reakcje ludzia który go ma? Tak jak ja z naszyjnikiem.
-Widzę że masz pomysł na niezłą przygodę.
-Zgadza się. To jaka jest twoja odpowiedź?
-Jeszcze się pytasz? Oczywiście że TAK!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I jak nowa część? Dziękuję 0LoveHorse0 za miły komentarz i cie pozdrawiam 😄😉 zapraszam też aby przeczytać moja nowo zaczętą książkę ''Zbuntowana Dusza''

Opętany naszyjnik ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz