bizimkiler

17 3 0
                                    

Bugün ünüversiteden eve geliyordum. Erdemden mesaj geldi. Sağolsun mesaj atmayı benim üzerime yıkmıyor. Bir baktım mesajda " sana aşığım'' yaıyor. Bir anda kendimden geçtim ee ben öyle kalırmıyım ''bende sana asığım'' yazdım. Mesajım kendisine ulaştımıştır. Neyse eve geldim. Herkes oturma odasında beni bekliyor. Anlam veremdim. Ee yani okuldan saat ilk defa akşamın 10 un da çıkarsam böyle olu. Bir anda saate baktım 11:30 içimdengülüyorum bizimkilerin haline. Çunkü kimisi ağlıyor kimisi kahkahalarla beni çağırıyor. Karışık durumlar nedense birde misafirimiz. Çok yorgun olduğum yukarıya çıkacakken. Babam beni çağırıyor. Bende itiraz etmedim geldim odaya. Aaa!! İnanmıyorum benim eskim gelmiş yani eski sevgilim. İyide ne yapıyor bu saatte burda. Kardeşimin neden ağladığını merak ediyorum. İlk sözü annem açar. Kızim senin yasinda evlenme çağına yaklaştı. Diyorumki bu yılın sonunda söz yapalım iki yıla kadarda evlenirsin ne dersin. Hem bak berk gelmiş. Bir selamlaş. Dedikten sonra aklım başımdan gitti. Bende sinirli bir şekilde '' siz kararınızı vermişiniz zaten bana ne gerek kaldı ki bana kararrınızı verdikten sonra mı danışıyorsunuz. Size hiçnyakıştıramadım bu davranışı ben evlenmek istemiyorum berkle. Dedikten sonra babam sert bir bakışla ; kızim evleneceksin!. Diyince ortam sessizleşti ben ağlamaklı sesimle ayağa kalkıp babama doğru geliyordum. Baba bunu bana yapamassın ben berkle hayatta evlenmem hem benim tanıştığım birisi var. Diyince annem ayaga kalkar kim bu kızim. Anne bizim okula tam burslu gelmişti. Şimdi amerikada tam burslu okuyor. Diyince babamda ayaklanır. Ney dedin erva tam burlu mu dedin. Babası memur kendisi tam burlu ee seni o fakir bilindik olmayan kişilere mi vereyim?!. Baba bunu bana yapma ben ilk defa aşık oldum oda erdemdi ben onula evlenicem biz ciddiyiz. Diyip odama geçerim. Üzerimi çıkartıp. Banyoya girerim. Ölene dek ağladım o gün canım çıkana dek ağladım. Çaresizim ne yapaacağımı bilmiyorum. Bu hayattan kurtulmak istiyorum.

Çaresizleşince sadece ağlayın içinizi dökmek için fırsattır.

VAZGEÇTİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin