Her şey ne kadar da güzel. Hayatı seviyorum. Erdemle güzel günlerimiz geciyor, her geçen gün bizim aşkımızı taceliyor. Her geçengün yepyeni şeyler yaşıyoruz. Bazen sabahlara kadar mesajlaşıyoruz. Mesajlaşmak bile aşkımızi tazeliyor. Görüşemediğimiz günler özlemekten geberiyorum. Mutsuz oluyorum hayattan zevk alamıyorum. Onunla geçen günlerim cennete dönüyor. Biliyorsunuz ki erdem bana evlenme teklifini yaptı. Sıra evlenmek için aileme bunu söylemem gerek. Ben evlenmenin tadını çıkarar çıkara yavaş adımlarla velenmek istiyorum.
Erdem gilin ailesi söz için bize geldiler. Biz baya bir hazirlık gördük. Ben hevesle kıyafetlerimi giyiniyordum. Makyajımı yapmıştım. Erdem özellikle makyajımı abartmamamı söyledi. Erdem fazla makyajı sevmiyordu. Aslında onu için makyaj yapan kadınların maymundan farkı kalmadığını düşünüyordu. Ama bana hafif makyajı yakıştırıyordu. Elbisemi toz pembe seçmiştim. Çok kısa değildi. Erdem kısan giyinenleride sevmiyor. Ne kadar çok piransipli bir çocuk. Aslında fazla miniyi bende sevmiyorum. Dizimda dar biçim. Üst tarafı biraz taşlı. Kolları omuzda(tül). Ten rengi sitiletto. Erdem 'in üstünde ise koyu lacivert takım elbise. Süper duruyor üstünde. Ben bu çocuğa her geçen gün daha çok aşık oluyorum. Bize geldiklerinde kapıyı ilk ben açtım. İlk babasi girdi. Ellerini öptüm. Sonra dedesi geldi ellerinden öptüm. Annesi geldi onunda elini öptüm, erdem'in kız kardeşi vardı. 16 yaşındaymış. Sonra erdem girdi ellerindeki çikolataları ve papatya çiçeğinı bana uzattı. Sonra bir tane teyzesi girdi. Adı derya 30-35 yaşında yaslı değil onlada selamalaştık. Benim heyecandan dizlerim' in bağları çözüldü. Bizden de annem babam velent ve halamla teyzem vardı. Halam 40 yaşında, teyzem 37 yaşında. Birde teyzem' in kızi derin vardı, aynı yaştaydık. O bana kahve yaparken yardım etti. Kahveleri götürürken ezan okunuyordu hemen duama sarıldım sakarlığımın tutması için. Heyecandan ellerim titriyordu. İlk erdem' in babasına sonra benim babama ve annemgile halamlara teyzemlere en son erdeme verdim. (Galiba kahvenin tuzunu çok kaçırmışım) erdem kusucak gibi oldu. Velent gülerek ''kahve çok güzel herhalde, onların hepsi bitecek :).'' dedikten sonra arkamı dönüp erdeme gulücük attım. Kahveleri dağıttıktan sonra pek heyecanım kalmamıştı. Artık daha sakindim. Biraz zaman geçtikten sonra erdem' in dedesi mevzuya girecekken, erdem koşar adımlarla kapıya yöneldi. Lavobaya gideceğini anladım. Hemen lavoboya götürdüm. Levent , erdem gittikten sonra ''erdem abinin midesi araba egzozuna döndü.'' diyip kahakahayı patlattı. Herkes gülüyordu. Ortam baya yumşamışti. Erdem özür dileyerek içeri oturdu. Biraz midesi yatışır diye kayısı meyve suyunu getirdim. Dedesi mevziya girmek için şu sözlerle başladı. ''Gençler birbirlerini beyenmiş görmüşler. E bizimde geleme sebebemiz bu gençlerin birleşmesi için bir arada oluşumuz. Bende bu gençleri birleştirmek için bu olaya vesile oldum. Allahın emri peygamberin kavliyle kızinız ervayı, oğlumuz erdeme istiyoruz. '' babam biraz düşünür sonra '' durun bir kızimızn fikrini soralım istiyor mu istemiyor mu?" benle birlikte oturma odasının dışarısına çıkarız. Babam seslice hem içerdekilerin duyması için '' kızim sen razı mısın bu işe velenmek istiyor musun erdemle?" bende '' razıyım baba evelenmek istiyorum.!" babama gülere içeri girer. '' e banada vermek düşer. Verdim gitti. Hayrını görün.'' dedikten sonra herkes gülmeye başlar baya eğlenceli anlar yaşanıyor. Sonra çayla birlikte pasta börek, erdemgilin getirdiği tatlı ikram ettik. Yenildi içildi herşey çok güzel herkes birbirine ısınmış muhabbet ediyor. Bu arada getirdikleri çikolataları. Misafirlere ikram ettim. Aaa ben size ilaykayla serkan'ın olduğunu söylemeyi unuttum. Onlar çiftte kumrular. Birbirleriyle takıldılar. Bizle pek alakaları yoktu. İlayka kamerayla çekiyordu bu anları. En son yüzükleri taktık. Biraz oturuldu. Erdemle bir kaç kere gözlerimiz çakışıyordu birbirimize gülücük atıyorduk gözlerindeki askı kimse hissedemez onun bana öyle aşkla bakıyorki. En son misafirleri uğurladık. Onlar gittikten sonra inanın bir rahatladim. Ayakkabıları çıkartıp odama geçtim . üzerimi degiştirip direk yatağa gittim. Yarına hangi suprizlerle uyanıcam acaba...???!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM...
RomansaBir insanın her şeyden geçmesi nedir bilir misin ? Yada bir insana bağlı kalıp sonra vazgeçmek zorunda kaldın mı sen hiç ? Ağlamak isteyip ağlayamadığın zamanlar oldumu hiç ? Ölene kadar ağladın mı canın çıkana dek ? Kaybetme korkusu yaşadın mı mese...