Evet bugün bildiğiniz aile toplantısı yaptık. Her zamanki gibi babamın kötü eleştirileri, annemin telaşlı ve kaygılı düşünceleri ebni çok sıkıyor. Bir tek kardeşim levent düzgün konuşuyor. Ne iyimser nede kötümser gerçekleri konuşuyor. 16 yaşında olmasına rağmen babamgil daha olgun bence. İlk benim konum konuşuldu. Annem yine telaşlı bir şekilde ''kızım berk semden neden vazgeçti? İlk önce bize bunu açıkla.'' off bu nasıl sorudur arkadaş ben nasıl cevaplıcam. Ben inandıricı bir dille. '' anneciğim ben nerden bilebilirim berk'in benden vazgeçtiğini anlamıştır bizim yapamayacağımı sürdürmemiştir.'' ohh! İyi atlattım gerçekten bu iyiydi. Babam yeniden tekrarla. ''Bilmiyorsun yani senden neden ayrıldiğını?'' . off ne kadar sıktılar. '' evet baba bilmiyorum. Hem biz hiç birlikte olmamıştıkki kim kimden ayrılıyor. Bu konuyu kapatalım lütfen.'' diyip bu konuyu kapatıyoruz.konu benden baslıyor yine bu sefer babam soruyor. ''Kızim sen bu erdemle ciddimisiniz?
Ben şaşırım babamsdan böyle bi soru gelmesi hayret. ''Evet baba ciddiyiz sonuna kadar.'' diyince annemle babam ''yolun açık olsun kızım senin erdemle evlenmene izin veriyorum'' dediler. Leventte yanağıma bir tane öpücük kondurdu. Ben çok mutlu oldum. Artık hayatım güzellesiyor. Babmgilden izin alarak yukarı çıktım. İlayka beni telofonla aradı. Açtım kız hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Ne oldu kardesim?. Geleyi mi? İhtiyacın var mı? Ne oldu?. Kendisini toparlamasını bekledim. Kendisini toplayıp konusmaya basladı. ''Erva kardeşim bana gel evde kimse yok konuşalım lütfen? Dedikten sonra kendimden geçtim ne olmustu ilaykaya. Geliyorum kardesim deyip telofonu kapattım. Ben adımalrimı dahada hızlandırarak yürümüye basladım evde. Koşarak evden çıkarken acelem olduğunu söyledim. İlayka gilin evin kapisını çaldım.içeriden hıçkırik. Sesleri geliyordu. Kapıyı actığında. Kendisinde değildi ölü gibiydi. Gözlerinin altı morarmıştıve şişmişti bu nasıl oldu böyle. Ne oldu kızım sana?. Kendisini hala toparlayamistı. Bir bardak su verdim kendine biraz geldi. Erva kardeşim, hayat neden böyle neden ters yüzünü gösteriyor, ben tam mutluyum herşey güzelleşiyor diyorum. Dahada kötüleşiyor. Dün annemgile serkanla aramda bir şey olduğunu söyledim. Annemgil karşı çıktılar. Neymiş serkan düzgün çocuk değilmiş, zengin çocuğuymuş bize ayak uyduramazmış. O bizim sorunumuz. Off erva off. Ben ne diyeceğimi şaşırdım ben nasıl teselli edeyimki bu halde. Bende ağlamak istiyorum ama gözlerim doluyor ağlayamıyorum içimi dökemiyorum. Böyle oldukça içimde birikiyor boğululuyorum.hayat böyle be kizım alışıcaksın. Başka çaren mi var sanki umudunu kaybetme allahtan duan eksik kalmasın allah her zaman yanındadır bak bunu sakın unutma sadece ellerini aç ve dua et. Olur mu? Allah aşkına seni zorla evlendirecek spdeğiller senin bir iraden var. Mahkemeler savcılıklar var gidip şikayet edersin cok zorlarlarsa onla evlwnmessen kimseyle evlenmessin bu kadar yani canını sıkam benim canım kardeşim diyip kendi omzuma yaslanarak yaklasık yarım saat öyle kalır. Off ilayka ne yapıcamizi bilemiyorum. Bizmkiler zengin ister sizinkiler zengin istemez. Off nasıl dünya. Erdem bu arada mesaj atar. ''Aşkım konuşalımmı müsaitmisin:)".ben ilaykanın yanından ayrılıp balkona çıkarım. Erdeme durumu anlatırım. Erdem çok üzülür. Bir çözüm bulucakmış gibi konuşuyor. Erdem '' erva canım konum at serkanla oraya gelelim annesiyle babasıda gelir bir güzel konuşuruz ne dersin?. ''.güzel fikir aslında. ''Olur canım ben sana watsapptan atarım.'' konumu attıktan sonra ilaykanın yanına gelere serkanla erdem geliyor diyince ilaykanın gözleri fal taşı gibi açılır. Şimdimi hemn mi? Evet şimdi. Kapı bir iki saat sonra çalar bir baktım kapıda ilaykanın babası necmettin amca, annesi nur teyze ve serkanala erdem. İçeri girerler. Oturma odasına geçerler. Oturma odasında otururken bir şey içip içmeyeceklerini sorarım. Kimse birşey almadı. Kesin konusmalar soğuk geçecek. İlk erdem baslar bende ilaykada içeri geçeriz. Biznerdemle birlikte otururuz. Serkan ve necmettin amca da tekli koltukta, nur teyze ile ilayka ikili koltukta otururlar.
Erdem konuşmaya baslar. '' necmettin amcacım. Sizinle gerçekten önemli bir konu konusmak için burdayız. Nur teyze ve necmettin amcacım biliyorsunuz ki ilaykanın annesi ve babası olarak bizim gözümüzde çok değerlisiniz. Bu zaman da böyle bir kız çocuğu yetiştirmek gerçekten zor. Bu terbiye ve ahlakı anne ve babasından almıştır. Bizde bu terbiyesinden ve arkadaşlığından dolayı güzel bir arkadaşlığımız var. Serkan ilaykadaki bu cevheri far ettiği için aşık oldu. Serkan zemgin ama onu ailesi ve kendisi bildiğiniz zenginlerden değiller. Serkan sırf okuldaki arabası olmayanların gozü kalır diye otobüsle gelen çocuktur. Bu iki ahlaklı terbiyeli birbirini seven kişileri ayırmayalım baksanıza ilaykada nasil üzüldü''. Der ve konusmasını bitirir. Necmettin amca biraz sessiz kalıp düşünür. Kızına ve serkana bakar. Necmettin amaca ciddi bir ifadeyle. ''Siz gerçekten birbirinizi seviyor musunuz?." der. Serkan utana sıkıla sessizce evet der. İlaykada sessiz bir evetle yetinir. Necmettin amaca ikisinin gözlerine bakar. Ve hafif gulere '' ben bunlarda istek görmüyorum. Evet bile diyemiyorlar diyip kahkahayı patlatır ortalık bir neşelenir. İlayka hem ağlar hem güler mutluluk gözyaslarıyla. İlayka babasına bir güzel sarılır ve binlerce teşekkür eder. Bu işide erdem çözdü benim Eki sevgilim yaaa, kas yığınım.''UMUT, UMUT, UMUT''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM...
RomanceBir insanın her şeyden geçmesi nedir bilir misin ? Yada bir insana bağlı kalıp sonra vazgeçmek zorunda kaldın mı sen hiç ? Ağlamak isteyip ağlayamadığın zamanlar oldumu hiç ? Ölene kadar ağladın mı canın çıkana dek ? Kaybetme korkusu yaşadın mı mese...