***

17 2 0
                                    

        Erdem ne mesaj atıyor nede beni arıyordu. Aricam ama bilemiyorum kararsızlık var.  Serkandan mesaj geldi. ''Erva erdem dün gittiğimiz restoranttakinkamera görüntülerine bakıyor. Senin bir şey yapmadığını anlayınca  çok pişman oldu. Belki bugün senle konuşur. '' ben gerçeği öğrenmesine çok sevindim. Aşağı inip kahvaltımı yaptım. Sonra levent' in odasına girmiştim. Benim doğum günü hediye paketlerim telaştan açılmamıştı velent birazını açmış. Bende '' eksi kalma kardeşim hemen aç sana görede bir şey yok zaten.'' velent' in elinde erdem 'in aldığı paketi görünce elinden kaptığım gibi alırım. İçinden kolye çıktı gerçek gümüşten ucunda anahtar var. Acaba ne anlama geliyor. Üstündede not yazıyordu. '' kalbimin anahtarı sana ait. Kalbimde''. Bu notu görünce havalara uçarım , bir yandanda diğerlerini açtım. Güzel hediyelerdi. Berk' in aldığı hediyeyi merak ettim. Paketini açtım. İçinden saat çıktı saat güzeldi mat siyah markalı saatti beyendim. Üstündeki nottada günler saate yakın hazırlıklı olmak gerek. Allah allah acaba ney demek istedi. Amacı ney bu berk' in bu notu kopartıp gizli kilitli kutumun içine koyarım. Erdem' in aldı kolyeyidebugün üniversiteye giderken takıcam. Hediyeler bitmişti kafam dağılmıştı derken dünkü olay aklımdan çıkmaz olmuştu. Uzaklara dalıp gidiyordum. Hayırlısı artık. Erdem den mesaj geldi. ''Erva senile konuşucam bir kafede buluşalım.'' ne kadar sert ve katı konusma bende tamam dedim. Yaklaşık iki saatte buluşucağımız yere geldim. Erdem orada bekliyordu. Sert ve katı bakışları devam ediyordu. Ben hiç aldırmadım, biraz rebessüm ettim yerime oturdum erdem'in gözlerien bakıyordum. Erdem gözlerni kaçırıyordu bu aradada çok tatlı oluyordu. Konuya girdi. '' erva o gün yaşananlar bizi ne kadar üzdüğünün farkındayım. O gün benim için çok berbattı seni öyle görünce delierecek gibi oldum. Neyse ben ondan sonra ne olup bittiğini araştırdım. Kamera kayırptlarında bütün suçun o pislik adamın olduğu ortaya çıktı. Adamı savcılığa şikayet ettim. Sonucu ne olursa artık. Erva sana güvenmeyip sert davrandığım için özür diliyorum. Ben sana çok aşığım bu yüzden seni kaybetme korkusu yaşıyorum sanki bir anada ellerimden kayıcakmaşın gibi geliyor.'' dedikten sonra biraz gözleri doldu. Anlaşılan bu duruma çok üzülmüştü. Ne diyebilirdimki sadece o ruh halimden azımdan şünlar şıktı. '' erdem sen üzulme empati kurduğum zman senin halinden anlayabiliyorum. Üzulme o günlerde geçti seni anlıyorum. Bende sana çok aşığım .'' dedim başka ney diyebilirdim ki. Biraz oturduk birbirimizi anlamaya çalıştık. Ferahlamıştım galiba oda ferahlamış gibiydi. İkimizde rahattık. Erdem'in bu davranışını çok sevdim. Çok olgun ve düsunceli bir çocuk bu yüzden birbirimizi anlayabiliyoruz. Bu sayede bu konu çözülmüş oldu...

VAZGEÇTİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin