Belkide hatırlamayacaksınız ama bugün 03.06.2016 erdem 'in bana ilk evlenme teklifu ettiği gün yani evlilik yıl dönümümüz . erdem siz geçireceğim ilk yıl dönümü bugün berki anneme bırakıp. Serkan ve ilaykayla deniz kıyısına gittik. Konuştukça içimi döktüm döktükçe ferahladım. Ama serkan erdem hakkında konuşurken bildiği birşey var ve bana söylemiyordu bunun farkındaydım. Erdem'in azını yokladığımda azından çıkan sözler şunlardı '' yani belkide seni sevmediği için diğilde hastalığından gitmiştir . nerden biliyorsunuz''. Biz ters ters bakınca ''yani belkide hastalıktır iş güçtür bunlardan gitmiştir olamaz mı''. Erdeme dikkatlice bakarak '' bak erdem bildiğin bir şey varsa söyle bak ben acı çekiyorum böyle oldukça hadi söyle lütfen hastalıktan gidebilirde erdemin öyle bir büyük hastalığı yoktuki''. Serkan biraz susar sonra '' erdem kardeşim beni affet söylüyorum bu hemizin iyiliği içindi. Erva erdem lösemi anlıyor musun lösemi o burnundan kan gelmeler bayılmalar beti benzi atmalar hatta hani sen aradığında işten yoğun olduğu için telofonları kapalı olarak bildiğin öyle değildi hastahanede tedavi görüyordu. Sırf seni üzmemek için söylemedi.'' nasıl yani erdem lösemimi yok artık e şimdi nerdeki ''erdem nerde peki nerden erdem biliyor musun serkan bak biliyosan söyle". '' gerçekten bilmiyorum kanka bilsem onu söylerdim ama onu banada söylemedi''. Off erva off bilmiyorum ya bilmiyorum. Koşarak eve gittim ağlıyordum. Bitiyordum, tükeniyorum yeter be yeter yaşamak istemiyorum. Erdem ölümü olduğunu bilmiyoruz. Ama bana bunu söylemediği için ondan nefret ediyordum. Nefrert ediyordum nefrert! Neden söylemedin bana neden birlikte atlatırdık işte neden böyle yaparak bana acı veriyosun... Artık nefret ediyorum hayattan göz yaşlarım kurudu akmıyor biliyor musun artık içime de akmıyor seni beklemiyorum artık alışıyrorum. Sensizliğe alışıyorum telofunumda hala eski telofon numaran duruyor bi'tanem diye kayıtlıydın şimdi yokdun orda yoksun ben bu hayatı nasıl yasicam nasıl. Hani kızımız olacaktı daha onuda galatasaraylı yapacaktın. Fener-galatasaray maçında hani yendiğinizde sinirlenicektik kavga edicektik. Ne oldu erdem ne oldu ben oğlumuza ne dicem bana bir cevap söyle ne dicem?
Bundan sonraki bölüm final olucak sizlere iyi okumalar lütfen yorum ve beyenilerinizi eksik etmeyin sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM...
RomanceBir insanın her şeyden geçmesi nedir bilir misin ? Yada bir insana bağlı kalıp sonra vazgeçmek zorunda kaldın mı sen hiç ? Ağlamak isteyip ağlayamadığın zamanlar oldumu hiç ? Ölene kadar ağladın mı canın çıkana dek ? Kaybetme korkusu yaşadın mı mese...