Kocaman üç ay. Ron'un ölümünden bu yana geçen kocaman bir üç ay var şimdi elimde. Ve ben, bugüne kadar bir an olsun kendimi affetmedim. Ama bu gece, acılarımın, yaptıklarımın, her şeyin kefaretini ödeyeceğim. Bu gece, karanlığa bir son vereceğim. Ben, Hermione Granger, üç ay önce buraya ne için geldiysem, bu gece onu yapacağım.
Karanlık Lord ve onun oğlu bu gece ölecek.
xxx
Ben sabırlı biriyimdir. Bunun için senelerdir bekliyorum. Her geçen gün daha da güçleniyorum. Ve artık, kudretimin zirvesindeyim. Ve bunu kimse değiştiremez. Tek bir kişi dışında.
Harry.
Ve artık ondan kurtulmam gerektiğini biliyorum. Kendi varisimi öldürmeliyim. Hayır, bir varise ihtiyacım yok benim. Hiçbir zaman da olmadı. Ben, Karanlık Lord, zaten ölümsüzüm.
Çocuk bu zamana kadar iyi hizmet etti. Ve artık onun da sonuna geldik. Dumbledore ve onun aptal sürüsü artık avucumun içinde. Çok kayıp verdiler. Ve en büyük kayıpları, James Potter, bu gece kendi elleriyle kendi oğlunu öldürecek. Ya da çocuk yeterince şanslıysa, babasını öldürerek yanıma gelecek. Ve benim ellerimden ölümü tadacak.
Sonuç asla değişmeyecek. Harry Potter bu gece ölümü tadacak.
xxx
Beni daima tanıdığınızı düşündünüz. Küçük beyinlerinizde beni imgelere yerleştirip, bilmediğiniz nedenlerle milyonlarca kere yargıladınız. Asla sorgulama gereği duymaksızın, asla nezaket göstermeksizin, acımı yaşamama asla izin vermediniz. Kendi sevgisizliğinizi bana yıkarak, karanlığı üzerime attınız. Ben mi?
Sevdim.
Çok sevdim.
Tahmin bile edemezsiniz. Ben sevdiğim için her şeyi yaparım dediniz yüzyıllarca. Neydi yaptığınız? Öldünüz mü? Öldürdünüz mü? Ben sevdiğim için ikisini de yaptım. Ben sevdiğim için hem öldürdüm hem de öldüm. Ve yıllardır yine onun için hayattayım. Ve bugün tüm bu acılarımın kefaretini ödeyeceğim. Bugün, her şeye bir son vereceğim. Ben, Severus Snape, bugün size kim olduğumu söyleyeceğim.
xxx
Günü geldi. Biliyorum. Daha fazlası değil. Bugün. Tüm o ihanetlerin, planların, kayıpların ardından, bugün her şeyin sonuna geldiğimizi biliyorum.
Fawkes'ın çığlığı beni düşüncelerimden sıyırıyor. Minik anka kuşu küllerinin arasından tüysüz kafasını çıkardığında, bunun bir işaret olduğunu biliyorum. Bugün her şey küllere karışacak, rüzgarla savrulacak. Ve yeniden doğacak.
Derin bir nefes alarak oturduğum yerden kalkıyorum ve karşımdaki adama son kez gülümsüyorum. Biliyorum, bu onunla son görüşmemiz. Sıkı sıkı sarılıyorum ona. Eski öğrencim. Dostum. Yoldaşım. Çok uzun seneleri bir arada geçirdik ve şimdi yolun sonuna geldik, öyle mi? Beni bu yolda yalnız bırakıyorsun. Ama karanlık sona eriyor bu gece. Bu gece benim eski dostum. Bu gece ona kavuşacaksın.
xxx
Yıllar ne kadar hızlı geçerse, o kadar değersizleşiyor zaman. Günlerin, saatlerin bir anlamı kalmıyor. Hayır, artık zamanı saymayı bıraktım. Biliyor musun sevgilim, artık o kadar buğulu ki her şey. Sadece bekliyorum. O anın gelmesini ve her şeyin bitmesini bekliyorum.
Remus ve Sirius da oradalar mı? Bu çok zor. Tek kalan olmak. Şimdi kendimi onun yerine koyabiliyorum. Yalnız, bir başına ve sevgisiz. Ona ne yaşattığımızı- ne yaşattığımı biliyorum. Ama bu hala hiçbir şeyi değiştirmiyor. Konu sensen sevgilim, karşımdakinin kim olduğunu asla önemsemem, bilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter: Eve Dönüş
FanfictionEtraftaki karanlığın son demleri de siliniyor yavaşça. Güneş yüzünü gösterirken ağır bir şekilde, artık dinlenme vaktinin geldiğini biliyorum. Derin bir nefes alıyorum boş sokakta ilerlerken. Düşüncelerimden sıyrılmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Ark...