Tanıtım: Harry Potter: Günah Tohumları

216 8 1
                                    

Harry Potter ve arkadaşları beşinci yılın sonunda hiç gitmemeleri gereken bir yere gittiklerinde, hem savaşın kaderini hem de sevdiklerinin hayatlarını sonsuza kadar değiştireceklerdi.

Büyük bir yıkımın ardından yeniden tek başına sağ kalmayı başaran Harry'ye bu sefer herkes aynı soruyla bakacaktı. Harry Potter suçlu mu yoksa masum mu?

xxx

Harry'nin asasından çıkan büyü Sirius'a çarptığında, Sirius, arkasında kalan tüle doğru sendeledi. Harry koşarak onun dışarıdaki elini yakaladığında, onu geri çekmeye çalışıyordu. Tülün içinden gelen sesler artarak, birkaç saydam el Sirius'u yakaladı ve tülün içine çektiğinde, Harry tüm gücüyle bağırdı. "Sirius!"

xxx

Büyük Salon'un kapısı son kez açıldığında içerideki bütün uğultu bir anda kesildi. Herkes son girene yol verirken, Severus Snape, kalabalığı yararak Harry'nin yanına gitti. Ron hafifçe kafasını kaldırıp bakarken Hermione de onun elini bırakıp arkadaşına doğru ilerledi.

"Harry," dedi Severus, çocuğa ulaştığında. "iyi misin? Ne oldu?"

Harry hiçbir şey söylemeden olduğu yerde duruyordu. Ve Hermione ona yetişip arkadaşına sarıldığında Harry arkadaşının omzuna kafasını gömerek ağlamaya başladı.

Harry Potter: Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin