A filmekben mindig nagyon jól néz ki amikor a lány csipogó telefonjára kel. De a valóságban nem néz ki jól és nem is jó érzés. Morogva elszidtam a telefont és megnéztem kihív. Hát persze hogy Stacy. Ki más?!
- Na végre hogy felvetted! Mi a fenét csináltál?- kiabált le.
-Hogy mit csináltam??!! Mondjuk aludtam?! - kiáltottam vissza magamból kikelve.
- Jól van na! Csak azt akartam mondani hogy bekerültél a pom-pom csapatba. Hála nekem- visított bele a telefonva.
- Hogy hova? Nem is jelentkeztem- értetlenkedtem.
- Jól hallottad. Tesin amikor volt az a gimnasztikai vagy milyen felmérés láttalak és nem hittem hogy ezt mondom nagyon profi vagy. Felvettem videóra és mivel szegény vagy nem annyira Mary terhes lett és kerestünk valakit helyette megmutattam a csapatnak és egyhangú igennel eldöntöttük hogy te leszel az új tag. Mondjuk eleinte féltünk hiszen te vagy a kirekesztett és mindig mindent elcseszel, így megbeszéltük hogy csak ideiglenessen vagy velünk még nem szólunk senkinek. Ha kibírsz egy hetet balszerencse nélkül beveszünk hivatalosan is.- újságolta.
- És ha én nem akarok pom-pomos lenni? - döbbentem le teljesen.
- Majd meglátod. Úgy is szeretni fogod. Na most leteszlek. Szia- és kinyomott.
Mivel nem tudtam vissza aludni, így kikászálódtam az ágyból és kinyitottam a gardróbom ajtaját. Beléptem a kis helységbe be felkapcsoltam a villanyt. Kihalásztam egy világos kék farmert és virágos haspólót. Felvettem az imént említett ruhadarabokat meg egy koszos fehér pulcsit. Levettem a legfelső polcról a fehér rövid szárú Conversemet és átsétáltam a fürdőbe. Ott se színű hajam megfésültem és kentem magamra egy alap sminket. Belenéztem a tükörbe de semmi újat nem láttam. Ugyan az a szerencsétlen lány vagyok aki tegnap voltam és aki holnap leszek. Ez van. Bele kell törődnöm. Lesétáltam a konyhába és csináltam magamnak pár mogyoróvajas áfonya lekváros szendvicset és leültem a Tv elé. Az óra 5:47 mutatott. Hogy milyen soká' lesz még 7:30.
- Jó reggelt kincsem. - sétált ki anya kómásan a szobából.- mióta vagy fenn?
- Régóta- vontam a vállam.
- Szabad tudni az okát? - vonta fel a szemöldökét majd besétált a konyhába. Én is követtem őt.
- Bekerültem a pom-pom csapatba- újságoltam a hírt. Igen, más lányok ezt vidáman, ugrálva, örömükben sírva közlik én meg csak...
- De hisz ez jó hír. Így talán már leveszik rólad a kiakasztott nevet. - nézett rám bíztatóan.
- Az kirekesztett de mindegy. És még nem is biztos hogy bent vagyok. Csak próba időre kerültem be. - vontam meg a vállam.
- Szetintem ügyes lennél. Nagyon jól mozogsz és kiskorodba mindig arról álmodtál hogy Pom-pom lány leszel.- pillantott rám.
- Na jó majd még meggondolom.- könyököltem fel a pultra és megittam a teát amit a beszélgetés közben készítettem.
*********************
- Szia - sétált mellém Luke.
- Szió - mosolyogtam rá.
- Mizu?- kérdezte a suli padlóját fürkészve. Úgy utálom az ilyet. Ha nincs téma akkor jönnek a következő kérdések "mizu?" "Olyan szép időnk van" "jó a hajad vágattál belőle?" "Nem dehogy csak begöndörítettem. Gyökér".
- olyan szép időnk van- fordítottam el a fejem.
- Hogy mi? - torpant meg.
- Most a mizu kb olyan volt mintha ezt mondanád.- nevettem el magam kínosan.
- ööömmm oké. Akkor van kedvenc bandád?- léptünk oda a szekrényeinkhez.
- van.Green Day, Nirvana ja és az One Direction. - vigyorogtam rá.
- Hali kirekesztett és szépfiú- jött oda hozzánk a királynő akit mindenki tisztel. Ja nem csak egy ribi. Még hozzá a suli legnépszerűbbje aki ha a suli fele hímnemű egyedével nem feküdt össze akkor eggyel sem.
- Helló July. - igen ő a legnépszerűbb holott egy hónapról kapta a nevét.
- Téged nem láttalak már valahol. Jajj nem hiszen arra emlékeznék- vihogta és szemmel láthatólag Luke az új kiszemeltje. Jó elhiszem hogy magas, sportos, szőke, kék szemű és imádni való a kisfiús mosolya de akkor is csak most látta először.
- Bocsi van barátnőm.- motyogta kedvesen az előbb említett fiú.
- oooké. - húzta el a száját majd távozott.
- Ő meg ki? - nyögte Hemmings amikor a cicalány elvonult.
- Ő kérlek szépen, July King. Tizenkettedikes, szóval ha nem bukik jövőre megszabadulunk tőle és minden fiúra rámászik- foglaltam össze röviden hogy mit kell tudni a lányról.
- Kicsit fura. - vette elő a biológia cuccát.
- Kicsit? - vontam fel a szemöldököm.
- Na jó. Iszonyú fura.- nevetett fel amivel engem is megnevetettet ugyanis egy röfögőhangot is hallatott.- jól áll amikor nevetsz.
- Köszi - pirultam el és lesütöttem a szemeimet.***********************************
- Leülhetek? - biccentett Luke az ebédlőben a mellettem levő helyre.
- Ühüm - mosolyogtam rá.
- Ti jártok?- pillantott ránk Stac.
- Ha járnánk nem kérdeztem volna meg- feleli az oldalamon ülő fiú.Már végeztünk evéssel és vittük a tálca tartóra a tálcákat- persze pont ma a "kedvencemet" főzték és maradt egy csomó- amikor July egy csatlósa Linda nekem jött és az egész tálca tartalma a ruhámon landolt. Ez persze óriási nevetést és füttyögést váltott ki a teremben evő diákokból. Remek hozom a formám. Fogtam magam és haza mentem.
Bocsi ratyi rész. :/
xx, Nóri