2.7.

1K 72 3
                                    

Szia, Kylie!

Hogy vagytok? Remélem jól. Nálunk tiszta bolondok háza van. Cal összejött Nia-val, de néhány fannak ez nem tetszik. Mikey és Crystal folyton balhézik a távolság miatt, én pedig lehet hogy, összejövök újra Bryana-val. Készülünk kiadni az új albumot de, még csomó dal hiányzik belőle. Szóval ha esetleg van valami, bármi  ötleted akkor légyszíves írd meg nekem.

Ja és remélem hogy, a keresztapa szerepet nekem szánod!

Puszi, Ash

4 hónap. 4 cseszett hónap telt el azóta hogy, Luke Hemmings kilépett az életemből. Azóta már görögdinnye nagyságú pocakommal a gyerekszobát is berendeztük. Ebben az elmúlt pár hónapban csak anyáékra és Stacy-re számíthattam. Na és persze Ash üzeneteire, amikkel minden nap bombázott.

Reggel boldogan , derékfájás nélkül ébredek. Elcsoszogok a fürdőig, ott megmosakszok, megfésülöm a hajam és felkapok magam egy farmer hatású ingruhát és egy fekete cicanacit. December van de itt a nap hét ágra süt. Eszek egy banánt reggeli gyanánt, felkapom a táskám és a kocsi kulcsom és elindulok lefelé a lépcsőn. Bepattanok az autómba és irányba veszem a plázát ahol Stacy-vel találkozok.

Mivel bőven volt még időm, így úgy döntöttem, hogy beugrok a helyi marketbe pár dologért. Éppen az üdítőknél álltam és nyújtózkodtam, hogy elérjem a zöld teát amikor egy ismerős illat csapta meg az orromat.

- Remélem, hogy a bébike majd nem a te magasságodat fogja örökölni. - összeszorítom a szemeimet, hogy ne sírjam el magam.

- Hát Hemmings, én pedig remélem, hogy tetőtől talpig rám fog hasonlítani nem pedig az apjára. - fordulok szembe vele és rávigyorgok. Semmit sem változott. Ugyan az a pimasz tekintet, kék íriszei újra megbabonáznak, pc-je pedig jobban kiemeli telt ajkait mint ahogy szokta.

- Kyliem. Nagyon hülye voltam a múltkor. Megtudnák ezt az egészet beszélni? Nagyon szégyellem magam. - néz rám megbánóan és közben a kezembe nyomja a kiszemelt italt. 

Szeretem. Ez tény és való. De nem tudom, hogy újra tudom-e vele kezdeni. Szép volt minden amit együtt átéltünk, szerettük, óvtuk egymást. Amit a múltkor tett az várható reakció volt, de rosszul érintett. Sajna ő nem tudja, hogy milyen egyedül végig csinálni ezt az egész terheses dolgot. Felelősség teljesen kell döntenem, most már nem csak az én életem múlik ezen az egy szón, hanem a babáé is.

- Hemmo én...- a fájdalomtól ami a hasamba nyilal már nem tudom kimondani a válaszomat. Mielőtt a földre esnék két erős kéz a derekam köré fonódik és neki áll kiabálni. Egy percen belül elsötétül minden és a fájdalom is megszűnik. Már nem érzek semmit csak hatalmas fényt látok ami kedvesen hívogat magához.

Luke

Ami az elmúlt egy órában történt az maga volt a pokol. Miután Kylie összeesett hatalmas nagy vérfolt keletkezett alatta amitől nagyon megijedtem. Rögtön hívtam a többieket akik döbbenten néztek a mozdulatlan testre. Hívtuk a mentőket akik semmi biztatót nem mondtak. Most itt ülök a kórházban és várom a csodát. Se a babát se pedig Kyliet nem szeretném elveszíteni. Túl fontosak számomra.

- Mr. Hemmings? Gratulálok, megszületett a kislánya. - zökkent ki a gondolataimból egy fiatal doktornő és belenyomja a kezembe a lányomat. 

- És Kylie? Az anyukája? - nézem gyönyörködve a csöppséget, és mikor kiejtem az anyja nevét neki áll sírni. Ez asszem rosszat jelent. A doktornő szomorúan rám mosolyog amikor hirtelen egy nyakig véres nővér lép ki a szülőszobából. 

✨The Castaway ✨>L.H.ff<Où les histoires vivent. Découvrez maintenant