✨Fourth✨

2K 105 1
                                    

A tegnapi "randi" nagyon jól sikerült. Sokat beszélgettünk és megtudtunk pár dolgot egymásról. Kiderült hogy van egy zene kara aminek az a neve hogy 5 seconds of summer. Tud gitározni és baromi jó hangja van. A bandában van még rajta kívül 3 fiú. Ashton a dobos aki állítólag nagyon hasonlít rá, Mikey akinek színes a haja ő gitározik és háttér vokálozik és a harmadik pedig Calum kreol bőrű barna hajú és barna szemű és ő is ugyanazt csinálja mint az színes hajú.
                                                                     *********************
- Szia- pattantam Luke mellé, de szinte észre se vett mert a telefonját nyomkodta.
- Ja szia Kyliem. Mizu? - nyomott puszit az arcomra. Amúgy nem járunk. Mi neeem.
- Izgulok - jutott eszembe megint hogy ma megyek a pom-pom bemutatásra vagy mire.
- Miért? Felelni fogsz? -  kérdezte majd szembe fordított magával. - baj van? Valaki bántott?
- Nem, nem és nem. Jól vagyok köszi. Csak ma megyek a pom-pom meghallgatásra és félek hogy jól csinálom és be vesznek. - igen féltem hogy bevesznek. Mások azért félnek hogy nem veszik be őket én meg....
- Ne félj, tuti dögös pom-pom lány leszel. Én meg majd leszek a büszke barát aki az első sorban drukkol hogy ki ne törd a nyakad. - nevetett fel és adott egy puszit a homlokomra . Megfogta a kezem és maga után húzott a biosz terembe.
- Miért néz minket mindenki? - ült le az utolsó előtti padba vagyis elém.
- Mert tudod én vagyok a kirekesztett és csak Stacyvel szoktak látni. Meg jó képű vagy és velem vagy ez is szúrja a szemüket. - magyaráztam neki. Sokaknak még az is zavaró volt amikor találkoztam normális emberrel és vele lógtam.
- aha szóval jó képű vagyok. -Harapta be száj piercinges alsó ajkát.
- Sokak szerint- vontam meg a vállam és éreztem ahogy pír szökik az arcomra. Igen tényleg jó képű számomra is de a világért se vallanám be neki itt is most.
- És szerinted is? - vonta fel az egyik szemöldökét.
- Mindegy- löktem meg. Szerencsémre becsengettek így ezt a témát nem feszegettük tovább.

                                                                 **************************

- Na jól van kirekesztett lehetőleg ne cseszd el, számítunk rád. - kiáltott rám a csapat kapitány és elindította a zenét. Megcsináltam amit tudtam (és Stacy be tanított) majd a végén meghajoltam.
- Egye fene bent vagy. De csak mert jól mozogsz. - vett be a csapatba. Bólintottam majd megbeszéltük a próbákat és a fellépéseket. Amikor kiléptem az öltözőből majd megpillantottam Lukeot aki a falnak támaszkodva várt.
- Ügyes voltál- ölelt zárt szorosan a karjai közé.
- Ez most jól esik- fúrtam bele a fejem a nyakába és mélyen beszívtam az illatát. Vanília.
- Hozzá szoknál mi?! - puszilta meg a tarkómat, amire felkuncogtam.
- Az biztos. - pirultam el.
- Gyere sétáljunk. - fogta meg a kezem és maga után húzott. Elsétáltunk a közeli parkba és leültünk egy padra.
- Tudod Kylie nem akarok kétes érzéseket kelteni benned. Az előző barátnőm megcsalt a khm.khm legjobb barátnőjével. És én félek. De ne értsd félre és...- makogta. Igen, természetesen szerettem volna a barátnője lenni. De hogy már is kételkedik bennem ezért egy kicsit elbizonytalanodtam.
- Öhmm... Értem. - nem tudtam mit mondani. Csalódtam benne.
- De kérlek ne haragudj rám. - fürkészte az arcomat. És neki állt esni az eső,az idő is illik a hangulatomhoz. Szar.
- Nem haragszom, de megyek. Nem akarok megázni. - felálltam és  elindultam.
- Kérlek Kylie. Nem akar elveszíteni. Állj meg! - rohant utánam, de én nem akartam megállni. Amikor elért engem erősen megrántott így maga eléd fordítva engem.
- Eressz el! - szedtem le az arcomra tapadt ázott hajtincseket.
- A fenébe szeretlek- ordította el magát amitől össze rezzentem. Mit mondott?
- H-h-hogy t-t-te szere-szeretsz e-e-engem? - dadogtam döbbenten.
- Igen - felelte határozottan. A következő pillanatban feje közeledni kezdett felém. Egyre közelebb és közelebb hajolt. Én is neki álltam közeledni. És addig hajoltunk amíg ajkaink majdnem össze értek.

És itt van egy rövidke rész ami nagyon unalmasra sikeredett. Na és persze itt ez a csodás befejezés :D
Xx Nóri

✨The Castaway ✨>L.H.ff<Où les histoires vivent. Découvrez maintenant