Mindig is utáltam iskolába járni. Főleg általánosba. Idegesített, hogy más voltam mint a többiek. És részben fájt is. Nagyon fájt.
Az nap, miután haza jöttem átsírtam a délutánt. Aztán este amikor éppen az Amerikai Horror Sztori maraton közepén jártam -természetesen Nutella társaságában- halk kopogásra lettem figyelmes az erkélyem felől. Úgy Isten igazából lepergett a szeme előtt az életem. Most komolyan mi van ha bérgyilkost küldtek rám? Halkan felkeltem az ágyamról majd óvatosan félre húzva a sötétítőt kikukkantottam az utcára. De nem láttam senkit. Amikor megint koppant az üveg láttam hogy valaki köveket dobál. És az a valaki nem más mint Luke Hemmings. Kiléptem a teraszra és ő kisfiúsan vigyorogva nézett fel rám. Vagy hát, gondolom hogy rám nézett de a pislákoló utca lámpa fényben ezt nehéz megállapítani.
- Most felmászok- jelentette ki halkan. És tényleg pár pillanat alatt már ott állt mellettem. Aztán hirtelen magához húzott és megölelt.- Jól vagy?
- Soha jobban. Csak fázok. - mosolyodtam el és mélyen beszívtam vanília illatát.
- Gyere menjünk be- fogta meg a kezem és behúzott a szobámba. Otthonosan lehuppant az ágyamra én pedig mellé kuporodtam.- AHS?
- A legjobb - motyogtam álmosan.
- Holnap ugye nem hagysz egyedül? - nézett rám én pedig elfeküdtem és oldalra fordultam.
- Nem tudom.- feleltem bizonytalanul. Nem akartam másnap suliba menni.
- Majd én megvédelek. Nem kell félned semmitől amíg velem vagy.- fordult felém és simogatta a hajam. Aztán bealudtam.
*************************************Reggel Luke mellettem szuszogott. Először leakartam ütni mert elfelejtettem hogy ki fekszik mellettem de aztán bevillant hogy tegnap átjött.
- Kicsim, ébresztő- kopogott anya az ajtón. Jajj ne csak ezt nem.
- Luke kelj fel most!!- ütögettem fejét egy párnával.
- Mi a baj? - morogta kómásan.
- Anya mindjárt bejön és nincs kedvem magyarázkodni. - húztam fel az ágyról.-Várj egy kicsit anya csak felöltözök. - kiáltottam ki.
- Olyan szép vagy- nyomott egy puszit az arcomra.
- Hemmings gyere már- löktem be a gardróbba.
- Hűűű. Ez aztán ruha mennyiség. - simított végig egy ruha adagon.
- Ja szeretem a ruhákat. - magyaráztam miközben lerángattam a Nirvanás pólóm a válfáról majd levettem az egyik polcról a szürke nadrágom majd a másikról az agyon hordott fehér Adidas Superstarom.- maradj itt addig amíg nem hallod hogy kimentünk. Majd a suliba talizunk. Szia - fogtam össze magam előtt a ruhám és mentem volna ki de az illető akinek dumáltam vissza rántott és maga elé fordított.
- Szia - adományozott egy puszit a homlokomra és jó erősen megölelt.
Kiléptem az aprókka helysésgből és becsuktam rá az ajtót, kinyitottam az ablakot és átsétáltam a fürdőbe. Ott gyosran magamra kapkodtam az előbb előszedett holmikat.
- Jó reggelt! - jött be a szobámba anya.
- Szia - öleltem át.
- Tegnap nagyon letört voltál. Szabad tudnom hogy miért.- simogatta a vállam.
- Csak a szokásos. Linda nekem jött rám meg rám ömlött a kaja és mindenki kiröhögött. - emlékeztem vissza a tegnapi esetre, bár nem szívesen.
- Akkor ma nem mész suliba? - kérdezte hallkan arcomat fürkészve és átkarolta a vállam.
- De igen mennem kell. Matekból javítanom kell- ráztam meg a fejem és elvetettem az ötletet. Mennem kell Luke miatt.
- Rendben akkor minden oké? - mosolygott.
- Ühüm - bólogattam. Amúgy nem volt minden oké. Vannak problémáim, mint például egy nagyon helyes fiú ma nálam aludt (!!!!), megpuszilt és megölelt. Nem tudom hogy mi érzek iránta, és hogy ő mit érez irántam de én úgy gondolom hogy ez több mint barátság.
*******************
Luke Hemmings: van kedved pizzázóba menni? :)
Kylie Roberts: Ühüm :) mikor?
Luke Hemmings: oké kb 20 perc és ott vagyok :) én fizetem ;)
Kylie Roberts: úgy vigyázz hogy kieszlek a vagyonodból ;) :')
Luke Hemmings: rendben :)))
Luke Hemmings a becenevedet a következőre: Kyliem❤️
Kyliem❤️ beállította Luke Hemmings bevenevét a következőre: Hemmom 💙
Hemmom💙: akkor 16:30ra ott vagyok érted ;) <3
Kyliem❤️: oké :)
Jézusom ez most egy randi?? Esett le hirtelen. Még soha sem voltam randin. Na jó voltam de ilyen helyes sráccal még nem. Gyorsan össze szedtem magam és leszaladtam a lépcsőn.és itt egy romantikától csöpögő részecske :)
Ha tetszett a rész csillagozz és kommentelj. :)
xx, Nóri ❤️