Ringggg!!!!telefon iphone6s berdering yang terletak diatas meja solek,cahaya matahari memancar dan menyinari setiap ruang.dan sudut dibilik itu!!...seorang yeoja bergegas keluar dari bilik mandi dan mencapai telefon itu lalu mengangkat..yeoja itu Sana!
In call
Mina:Sana sii!!kiteorang dh sampai dekat airport ni,cume kau tk sampai lagi..parliwa!!
Sana:nae!!arasseo!!chakkamanyeo!!
OutcallSana bergegas bersiapkan dirinye dengan memakai dress merah mude paras lutuk,rambutnye warne susu coklat yang ekar mayang di lepaskan dan diiikat sedikit ke belakang..Sana terus mencapai bagasi die dan turun dari biliknye untuk menuju ke pintu keluar..Sana meletakkan bagasi die ditepi pintu sementara die memakai high hee warne hitam milik die..pemandu Sana dah lame tunggu Sana bersiap..selepas siap pakai Sana panggil eomma dn Appanye..
Sana:eomma!!appa!!Sana dh nak pergi ni!!
Puan lee&encik seok:Nae!!
Puan lee dan encik seok pergi dekat anaknye,peluk-peluk,cium-cium,dan memberi wang kepada.anaknye!!
Puan lee:Nah!!ambil duit ni..nnti Sana sampai disana tak payah ambil duit dalam bank dah!!
Sana:arasseo!!Sana gerak dulu ehh..saranghaeyo eomma appa!!!Sana terus masuk dalam kereta Alphad hitam nye dan terus bertolak ke airport..
Beberapai minit kemudian
Sana pom tibe di airport.Sana pom melangkah turun dari kereta nye dengan memakai cermin mate hitam. Pemandu nye mengambil bagasi nye dari bonet kereta.Sana buang kunci pemegang bagasi die dan terus mengeret masuk dalam airport..Sana berjalan dengan eleganye,Sana pom jumpe jugak chingu nye yang sekian lame menunggu die dari tadi.Sana menyapa mereka,n then mereka pom pergi beratur sambil memegang passport masing-masing..setelah siap cop ape bagai,mereka pom masuk di satu lorang dan didepanye ade pintu cermin,setelah masuk mereka terus menuju ke pintu gerbang masuk kapal terbang yang dijagai oleh pramugara namja yang sangat handsome..so mereka pom berlepas ke seol koreaMesti reader.tertanye-tanye😅 kan dieorang asal tinggal mane,huhuihu .mian author tk terfikir..mase ni dieoarang tinggal dijepun,n then dieorang nk sambung belajar dikorea pula...ok that's all..keep reading.😊😊😊😊😊.
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanfictionNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...