Keesokan harinye,mereka tibe awal di University,Tiba disekolah Sana terlupa bawa buku log kulit nipis kosong untuk kegunaan hari ini,so Sana beri tahu chingunye supaye pergi dulu sebab Sana mahu pergi ke koperasi untuk beli buku..Sana keseoranagan mencari koperasi dimana sehinggalah die tanye seseorang hinggalah die jumpe koperasi tu..Siap membeli,Sana beredar dari situ,Sana melihat jam dah menunjuk pukul 7:15a.m masih awal bagi nye,semasa Sana berjalan untuk ke lif dengan 3buah buku ditanganye,Sana tidak tersengaja melanggar seseorang sehinggalah beg die jatuh ke lantai..
'mianhae yo!!!saye tak sengaja'..kate Sana
Rupe-rupenye yg dilanggar oleh Sana ialah Namjoon atau Rapmon leader BTS..lalu Namjoon mengambil kesempatan ini untuk mengenakan Sana,
''Kau ni memang biadab kan kata rapmon"
Sana mematikan langkahnye lalu memandang Rapmon dan silih berganti chingu nye..
''Maksud kau?? Kata lembut rapmon membuat isyarat memandang kebawah lalu menunjukkan begnye berada di atas lantai..
Sana mengeluh,perlahan die menunduk 90darjah dan mengambil beg rapmon lalu menghulurkan kepada rapmon,belum die sempat die meletakkan beg itu atas tangan rapmon,rapmon menarik tanganye kembali menyebabkan beg itu terjatuh semula.Dengan pantas rapmon menepis tangan Sana menyebabkan buku-buku jatuh berselerak..Sana memandang rapmon dengan riak terkejut tetapi rapmon membuat muke tak kisah..
''What do you want from me??aku dh ckp kan aku mintak maaf !kau tak boleh terima lagi ke??
Tanye Sana,namun dibalas dengan senyuman sinis daripada rapmon dan chingu2nye.Sana mengeluh kasar lalu mengutil buku-buku nya yang jatuh berselerak dekat dengan kaki rapmon,rapmon pijak buku ti tersebut''yaah!!!paboya boleh alihkan kaki tu tak dengan nada tegas..''aku tahulah buku tapi kalau ni muka kau kan lagi bagus"kata rapmon sambil menghentak kaki pada buku itu beberapa kali dengan senyumam sinis,dengan pantas Sana mengambil buku kembali buku tersebut dipijak sekali lagi oleh rapmon,lalu Sana pom bangun sambil menjeling tajam kearah Rapmon.
''Woii bangan!kau dah giler ke ape pijak buku dah tkde otak!harap anak pengetua jer tapi perangai ya ampun!!
"Mianhae lah Sana hai marahnye,kau dan chigu kau jugak mule dulu,senang kate la eh kiteorang memang suke bully sebab ini memang tradisi university ni dan kau n chingu kau akan terima nasib!"
"Kan alalala kesiannye Sana,kate jungkook budak comel tu dengan nada sindiran.,Sana mengerut dahi,mendengar kate budak comel tu.
"Dieorang ni memang nak kene di aku nanti,aku baru pindah sini dah hidup malang pastu jadi target bully mereka pulak!!"rungut hati Sana..
"Ehh korang tak payah buat lawak tak lucu kat sini,dahlah aku pergi dulu" kata Sana lalu melangkah pergi dari situ,again dihalang oleh BTS,
''You think tried was joking?sorry Sana thats not a joke,when you come to this shcool that mean you come to the hell!!just wait n see what will happen,Rapmon melanggar bahu Sana lalu beredar dari situ bersama chingu nye..
''What is this?arghhh fu--**** sh**-..waeyo!ini berlaku dalam hidup kiteorang??.Sana terus berlalu pergi dengan berjalan dengan muke stresss dan hate hate!!!!(Mianhae,kalau ade typo,ke ape??kalau bahasa bi tu author tk reti mane😅😅😅..keep reading reader,)kalau tk sedap mian. Sambil nk ke chepter seterusnye vote lah dulu..😘😘😘
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanficNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...