Continue:
Sana terus meninggalkan jungkook tanpa menoleh.Sana terus menahan sebuah teksi lalu masuk untuk pulang ke hotel.
In Hotel
ANNYEONG!!
Ryuna,tzuyu mijin yang ralik sedang menonton televisyen sambil makan cekedih lalu menoleh kearah Sana yang baru sampai dan berdiri dibalakangya.Mereka terkejut melihat keadaan Sana dengan muka merah² mata bengkak macam baru lepas menangis.(mmg nangis pom)
Ryuna terus bangun dari sofa terus kearah Sana.RYUNA:hei whats wrong with you..why muka bengkak² merah ni??cuba cerita Sana sii??
"Ahh...tak tadi ak..a.aku tengok movie sedih...tu lah merah mata bengkak ni"*cuba menipu+lap air mata*
Ryuna:betul ni!!kau tak bohong kan??
"Ishhh betul lah tk,kn aku nk tipu"
Tzuyu sedar barangan shopping tiada ditangan Sana
Tzuyu:aikkk!!mana barang shopping kau??kata gi mall
*terkejut*ha...!!ohhh!!ak tk jadi beli lagi pom lewat dh kan...lain kali aku beli..
Tzuyu:oww!!arasseo*toleh ke skrin tv+sambung makan cekedih*
"Ermmm aku g mandi dulu lah nanti bual semula k"
Tzuyu,ryuna,mijin:nae!!
Sana bergegas berlari masuk kedalam biliknya lalu mengunci tumbol pintu.Sana ingat peristiwa di taman tadi..air mutiaranya mula bertakung lalu jatuh membasahi pipi nya..Sana bersandar dipintu biliknya dan terduduk.Acctually,Sana tak sanggup meninggalkan Jungkook,dia suka ciuman tadi tapi dia tak sanggup menerima lamaran cinta jungkook,dia takut nanti Jungkook akan berasa sakit hati dan sedih.
Trowback(masa dirumah sana)
Sana terus menyimpan buku nya dalam beg playboynya lalu bergegas balik.Katanya Eommanya ada benda penting mahu bagitahunya sebab itu Sana bergegas pulang kerumahnya.
Di rumahnya
Sana terkejut melihat sebuah kereta Marcedez benz berada dalam kawasan rumahnya,Sana terus membuang kasut conversenya dan diletakkan diatas rak kasut lalu memulas tumbol pintunya,dan masuk kedalam rumahnya.
Sana terkejut melihat sefamily kaya yang sedang menjamu minuman di ruang tamunya serta eomma dan appanya.
Appanya dan eommanya melihat Sana yang masih tercegat didepan pintu..
APPA:Ohh..Sana sii!!dah pulang mari sini duduk dekat tepi eomma kamu..
Sana akur arahan appanya lalu melangkah menuju kearah eommanya lalu duduk diatas sofa sebelah eommanya.Sana melihat dua orang tua dan sorang namja yang segak dengan berpakaian blazer hitam dan baju tshirt putih seluar jeans.
Sana melihat namja tu tersenyum manis kearahnya,Sana membalas senyuman tu lalu memegang tangan eommanya,Sana berbisik ditelinga eommanya."Eomma!!siapa family ni??
"Oww nanti Sana tahu lah..ini berita bahagia buat Sana"
Sana sudah berasa tidak sedap hati.
Appa:oke!!ermm Tuan Seok dan Puan Seyoo kenalkan ni anak saya Minatorzaki Sana anak tunggal saya yang paling saya sayangi dan cantik.
Tuan park:oww!!ini lah anak kamu...so beautiful girls..*senyum*
Puan seyoo:Ye lah Yeobo sangat cantik,putih gebu,tinggi dan sesuai dengan saiz badanya..
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanfictionNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...