at seol,korea

128 9 3
                                    

Continue...

Beberapa hari mereka nak sampai ke Seol,korea,akhirnye mereka pom tiba di airport seol,korea .so destinasi seterusnye mereka harus cari tempat tinggal,pula..mereka menaiki kereta khas yang milik Appa Sana yang sudah tunggu dari tadi didepan pintu keluar..jadi mereka pom menaiki kereta itu dan bergerak ke hotel Shiney wars(reke jer)..hotel Shiney wars memang giler-giler besar,cantik,dan mewah...mereka duduk dibilik yang khas ditempah olah Appa Sana iaitu VIP room 6012..apabila mereka masuk,mereka semu terkejut dengan suasana dan keadaan,bilik itu..bilik itu dihiasi lampu berender disertai daimond yang berkilau yang cantik tergantung di atas shiling,mempunyai televisyen LG bersaiz 56inci,tirai yang berwarna peach yang berkilat menutup berenda diluar bilik,ade aircond dan kipas shiling,katil king yang memang muat untuk tidur enem orang,mempunyai bilik 2 mandi yang mewah.selepas mereka meniliti semua keadaan bilik tu,mereka terus merebahkan tubuhnye yang letih itu keatas katil king yang lembut itu..

~keesokan~
Pagi harini,mereka semua bangun awal dan bersiap dengan memakai pakaian yang cantik dan kemas untuk pergi ke University Edward,Seunghwan high school untuk mendaftar diri mereka.selepas siap kemaskan diri mereka mencampai beg masing-masing dan terus keluar dari bilik.Diluar hotel itu,Pembantu Appa Sana dah sedia menunggu mereka untuk menghantar mereka ke university..20minit kemudian,mereka pom tibe di university yang akan mereka harus lalui nanti.kereta milik Appa Sana tu berhenti didalam kawasan university itu,mereka pom terus turun dari kereta dan lalu menuju ke dalam bangunan university itu,kelihatan university ini sangat besar,mewah dan students nye pula semua bergaya dan kaya-raya..mereka menghembus nafas kecil dan jalan menuju ke pintu gerbang kaca yang besar dan masuk kedalam,Sana menolak pintu tu dan mereka terkejut melihat keluasan dalam bangunan itu memang gempak!dengan bertingkat-tingkat dan besar,so mereka pom menuju ke kaunter dan menanyakan dimana office untuk mendaftar name mereka..pekerja disitu menyuruh pembantunye untuk mengiring mereka.mereka pon menyusuri pembantu tu dari belakang,mereka menaiki lif dan berhenti ditingkat 4..mereka pom keluar dari lif tu dan terus menuju ke pintu office,akhirnye sampai mase tu mereka berdebar nak masuk,tapi pembantu tu menemani mereka masuk,setelah siap mendaftar,diberi kad identiti dan ape bagai,mereka harus menunggu Lecture kelas mereka untuk membawa mereka ke kelas die akan masuk nanti,so tunggu punye tunggu datanglah seorang namja yang dah berumur,berpakaian kemeja putih bertali tail merah dan berkot hitam lecture mereka lah,selepas berkenalan mereka terus menyusuri Encik Kim name lecture mereka.mereka menaiki lif dan berhenti di tingkat 13 sampai tu mereka pon keluar dan pergi ke kelas mereka,apabila sampai didepan pintu,lecture itu suruh tunggu diluar dulu,pintu itu dibiar terbuke separuh supaya mereka dengar apabila dipanggil.

Keadaan dalam kelas tu mula-mula memang riuh,bile lecture Kim masuk,students kembali tempat masing-masing dan senyap macam orang bisu.Lecture Kim memberitahu mereka*okey hari ini kita akan ada 6orang students yeoja baru yang akan masuk dalam kelas kamu,so kamu harus menunjuk tingkah laku yang baik kepada mereka arasseo*semua students menjawab*nae!!sasaengnim!!*so Lecture Kim memanggil mereka berenam untuk masuk,mereka mule berasa berdebar mereka menghembus nafas kecil dan mule melangkah masuk,semua students dalam kelas tu berpaling dan memadang kearah pintu masuk!apabila mereka melangkah masuk semua students mule bising dan bertepuk tangan,mereka pon mula mengenal kan diri.selesai tu Lecture Kim menyuruh mereka duduk dimana-mana tempat kerana kerusi dalam kelas itu banyak dan tempatnye macam bertingkat-tingkat,so mereka pom mengambil tempat lajur 3 baris 4..mereka pom meletak beg atas kerusi dan mula belajar subjek (rekejerlh ni)ekonomi perniagaan yang diajari oleh Lecture Kim..

Huhu habis bace tu comment lh..jgn lupe follow my ig:eyza_daisychumpling

THE BULLIES WITH ROMANCEWhere stories live. Discover now