Party dance hanya tinggal sehari lagi so memandangkan hari ini cuti aku ambil kesempatan untuk shopping dekat Mall Complex Kyeol Seol Holding yang baru dibuka ini semua dengar students borak-borak haritu tidak sengaja pasang telinga.
Aku dan chinguku berpakat nak shopping disana beli dress nak pakai party nanti.Ini semua idea dari Yoona kami dah rasa macam kawan baik dengan si Yoona ni.Yoona ni seorang yang cantik pandai bergaya,kiteorang pulak pandai tu pandai bergaya tapi tidak lah suka bermake up.
Kami semua dah berjanji nak jumpa dekat hotel kami pada pukul 9:30a.m.
Kami dah memilih pakaian yang simple jer nak pergi jalan-jalan.Bagi kami pakaian yang simple sesuai dan nampak cantik dan kami bermake up simple neutral jer.
Like pic atas 👆👆👆
Simple kan!!Beberapa minit bersiap kami turun bawah dan tunggu dekat pintu masuk hotel.Sekarang dah pukul 9:30a.m tepat-tepat.
Selang 3/4minit sebuah kereta Sobaru masuk kedalam kawasan hotel berwarna Merah aku dah memang syak dah itu Yoona.
Aku dan chinguku memandang kearah kereta tu yang paring depan kami.Kami tidak dapat melihat siapa driver nya sebab cermin gelap.
Seseorang ladies rambut ekar mayang warna brown chocolate keluar dari dalam kereta.Kami terbeliak mata melihat Yoona memang lawa gila meletup kalau Jhope tengok sah pengsan.
Yoona berpakaian dress putih seluar pendek jeans hitam kasut tumit tinggi.
Okey kamu semua dah sedia nak shopping!!??
Yess..kaja!!
Ok..kaja!naik lah kereta aku ni muat untuk semua.
Kami semua naik kereta dan terus bertolak ke Mall.
Skip
Kami semua dah tiba di Mall Complex dalam 35minit dari hotel kami.Memang besar gila, nampak Mall tu pom dah tahu mesti barang dia grend.
Apabila melangkah masuk kedalam mall tu,Wahh terbeliak mata,meleleh air liur kalau dalam simpulan bahasa Rambang mata semua pakaian disitu cantik-cantik belaka semua barang grend.
Yoona kata barang disini semua import dari negara luar like paris,perancis,dan banyak lagi.Kedai pertama aku pergi ialah kedai jual Dress import dari Paris.Pekerja disitu memang cantik berpakaian uniform lengkap bagi yeoja skirt paras lutuk dan namja seluar slek hitam fix.
Aku rasa dah rambang mata nak pilih baju untuk pergi party tu,semua cantik tapi aku nak cari baju dress merah yang simple jer tapi nampak anggun.
Aku dah keliling semua rak-rak yang gantung baju disitu,semua cantik,Hanami dah jumpa dress dia sesuai untuknya warna cream,Mina dah jumpa dress dia warna black,yankumi ofcaz lah dia ambil baju warna green,mijin pula pilih baju warna pink white and Tzuyu pula pilih warna chocolate milk.
Finelly aku dah jumpa baju dress yang aku nak,simple,sexy warna merah.Aku cepat²ambil baju tu aku bawa dan tunjuk ke chinguku.Chinguku dah setuju dia kata cantik sesuai dengan kulit putih aku ini.Senyuman manis terukir bibirku.
Selepas selesai membayar baju dress Yoona kata nak cari kasut pula.Dia kata biasa nya pergi party pakai High hee baru sedondon dengan dress.Aku dan chinguku hanya ikut sahaja.
Kami semua masuk satu kedai kasut import dari England ni.Banyak sangat jenis kasut ada high hee rata dan banyak lagi.
Yoona memang dah biasa beli high hee.Dia lah menolong aku dan chinguku pilih kasut yang sesuai dengan dress.
Hana berkenang dengan high hee berwarna biru simple.Yankumi pulak pilih kasut high hee warna hijau terkah.Ryuna pilih kasut warna hitam,Tzuyu warna putih,Mijin warna pink peach dan Aku pula warna merah.
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanfictionNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...