GANGGUAN KERJA!!

89 6 4
                                    

P.o.v(sana dan chingunye)
"Arghhhh stress aku,tak pasal-pasal kite kene buat keje cuci salah BTS tapi padahnye kene kat kite..!"renget Sana sambil berpeluk tumbuh

"Hermmm dah nasib kite nk buat macam mane"?!balas mijin pulak..
Satu jeritan memanggil mereka yang tengah berdiri di luar kelas..
"Woiiii!!! Nah barang tugasan kau!!jerit Rapmon sambil menghulurkan batang penyampu,mop,dan lain lain..member nyer turut menolong rapmon membawa barang tu..
"Ehh aku ade nama lah...ni semua korang punye pasal lah kiteorang kene tanggung semua.."!marah Yankumi dekat Rapmon dan member BTS..
"So what do i care!!"parli! buat tugasan korang!!kate Rapmon dengan nada yang sedikit tinggi..
"Aku tau lah yang kau sibuk pesal"!aku tumbuk karang pecah tekak kau!!marah Yankumi sambil merampas penyapu dari tangan rapmon.
"Cehh kau berani ke nak tumbuk aku,ciss penumbuk pon kecit !!sindir rapmon
Yankumi menahan geram nye die menggegam tangan nye sekuat kuat hati..
*yankumi rilex,rilex kau kene sabar,lagi kau lawan mamat komodo ni,lagi giler kau jadinye*monolog yankumi dalam hati die..

"Dah kau masih tercegat tuh kenapa..pergi buat keje tuh!!aku sekeh karang!!bergerak lah cepat ke nak aku mengadu dekat Puan Go..!!kate Suga dengan senyuman sinis die tu..

"Aku tau lah!!kiteorang gerak lah ni!!"balas Hanami..

SKIP

DI DALAM PERPUSTAKAAN MINA&SANA

"Yahh!!yang korang berdue tercegat kat depan tu buat ape menyemak aku tengok!!kate Sana sambil menyusun buku-buku atas rak.
"Aku nak perhatikan korang buat keje lah!elok ke tak!!kau tak ingat ke korang ni kan hamba abdi BTS.."kate Jungkook sambil mate die memerhati Sana menyusun buku..
"Cehhh!!"sana buat rolling eyes dekat jungkook

"Yahhh situ tak kemas lagi tu!!kemaskan sekarang!!jerkah Jimin dekat Mina yang tengah menyusun buku di rak buku berhadapn dengan Sana
"Woiii sabar lah dulu,yang ni pon tak kemas lagi,aku tau lah!marah Mina dengan jelingan maut dekat jimin..

"Amboi cantik pandangan kau beri kat aku..ni makin geram ni!"balas jimin sambil menjilat bibir pink die tu..

"Ehh kau jangan buat byun kau kat sini..ni buku besar ni,tak pasal-pasal melayang atas muke kau!!Mina membalas sambil tangan nye menghayunkan buku kulit tebal tu ke arah jimin

"Ermm!!ikut suke aku lah nak berbyun dekat mane??kau takut erk??jimin pandang Mina dengan mate,menggoda die tu..*kau tunggu tak lame lagi kau akan jadi milik aku*monolog dalam hati,jimin..

"Ehhh Sana! buku kat dekat rak sane tu tak kemas lagi lah!tengok ni tunggang terbalik lagi!!kate jungkook biar pun die yang buat jatuh semula dan kembali ke tempat asal die..

"Yahh!pabo aku dah kemas dah tadi!apesal buku tu jatuh balik ni pasti keje kau kan!!marah Sana sambil menghentak kaki die atas lantai..

"Ehh aku tak buat lah dari tadi aku tercegap tepi Jimin,kan jimin kan??"balas jungkook sambil mintak perhatian jimin

"Ahh!betul tu."balas jimin

*HAISHH DASAR NAMJA GILER*monolog dalam hati Sana sambil duduk bercangkung mengutip buku-buku itu semule..
Kaki jungkook melangkah dekat Sana.. die memijak buku Sana yang Sana tak sempat mengutipnye.

"Ehh jungkook!!alih lah kaki kau tu!!aku nak ambil buku ni!!kau ni memang tak de adab eh!!marah Sana sambil,memukul kaki Jungkook..
Tapi jungkook tak mengalih juge kakinye.
Sana tak tahan die merembas buku die kutip tadi, Sana bangun lalu menolak jungkook tapi tak berganjak malahan jungkook menolak Sana ke dinding dan mengunci Sana

"Yahh!!kau nk buat ape dekat aku!!lepas lah!!kau jangan main-main dengan aku!"
Sana menumbuk-numbuk dada bidang Jungkook,tapi tak de kesan, Jungkook senyum manis dekat Sana
(Kalau yeoja lain dah cair dah dengan senyuman jungkook jawabnye boleh pengsan)
jantung Sana mule berdegup kencang.
DUPDAP DUPDAP!
Jungkook menghampiri muke die dekat leher Sana dan mencium-cium bau Sana
"Ermm wangi!!"bisik jungkook di telinga Sana
Sana mula blushing!dan leher die merasa panas-panas sebab pernafasan jungkook..
*ehh Sana sedar,sedar!kau dah kenapa kau biarkan jungkook buat mcm ni dekat kau!!Sana sedar cepat Sana.*monolog dalam hatinye Sana mule dengan tindakannye die sepak Jungkook,punye*......*dengan lutut die..Jungkook serta merta melepaskan Sana dan meronta kesakitan..

THE BULLIES WITH ROMANCEWhere stories live. Discover now