CHAPTER 4

78 7 0
                                    

2minggu dah berlalu, tidak lama lagi majlis tari menari akan tiba yang sudah lama ditunggu-tunggu oleh students dekat sini termasuk aku dan chinguku.

Hubungan aku dan jungkook masih tidak tahu apa-apa lagi,masing-masing buat muka foker face biarpun hati aku dan dia masih ada perasaan cinta.

Hubungan Yankumi dan Namjoon makin lama makin akrab,pasangan ni memang sesuai sangat² ,mereka bahagia dalam senyap-senyap mereka berhubungan tanpa ketahui siapa² kecuali aku dan jungkook,hermm??macam mane orang lain tidak tahu bijak sungguh mereka ni keluar jalan-jalan bukan sekali sekala malahan kerap kali.Biarlah mereka pasangan sweet kan tak boleh halang.

Skip

Semua orang dah pergi rehat tinggal aku dan chinguku sahaja selepas tamat pembelajaran dari lecture Kim.Aku memang tiada mood nak makan mungkin aku terlalu banyak memikirkan banyak masalah keluarga nak² pasal pernikahan aku dan Myoungsoo, aku masih tak nak terima hati aku ada pada orang lain tapi aku tak sanggup nak luahkan perasaan aku dekat dia dan juga aku tak sanggup nak batalkan perkahwinan itu kerana family aku dan myoungsoo dia baik orangnya.
*hah!apalah nasib aku,ya tuhan berilah aku kekuatan untuk lalui semua ini *

Hana:woiiii!Sana kau tak nak rehat ke takkan kau nak termengguk jer dalam dewan ni??
Sana:aku tiada mood lah nak makan..kepala aku serabut tahap maksimum ni..
Ryuna:haishh!!kau ada masalah apa?cuba kau cerita dekat kiteorang mana tahu boleh tolong..
Sana:*perlu ke aku ceritakan..hah tak payah lah aku tak nak bawa masalah ini dekat chingu aku sekali*Ermm so k! Lah Ryuna ni masalah family aku..
Ryuna:ermm kut suka kau lah.kau tak nak pergi rehat ni?
Sana:*mengganguk*
Mijin:okey lah jom pergi rehat kau duduk lah sorang²dekat sini ye..
Tzuyu:ermm btw mana Yankumi??
Hana:ha ah lah mane erk??
Mijin:aku dengar dia cakap ada hal sikit dia keluar awal tadi.
Tzuyu:owww..

Semua chinguku keluar dari dewan tinggal aku sahaja bersendirian dari tadi tidak berganjak dari tempat duduk ku.

Kruk!!krukk!kruk

Ya tuhan perutku,haish sabar lah.aku merungut,aku jujur memang aku lapar sangat-sangat tapi aku tiada mood nak makan.

Tiba-tiba seseorang dari belakangku menekup mata ku dengan tanganya.

Aku cuba untuk melepaskan tapi dia kuat.ishh!!ape tutup² ni aku tak suka lah..lepas lah!

Teka dulu..baru aku lepas.bisik dia di telinga ku.rambut ku dia selakkan dan letak rambut ku didepan dada ku.Aku boleh rasa hembusan nafasnya dileherku.

Please lah..lepas lah..aku tak tahu siapa kau..kau lepas baru aku tahu.merayu aku untuk dilepaskan.Akhirnya dia lepaskan tekupan tanganya dimataku.

Baiklah aku lepas tapi jangan terkejut pulak.balas dia kepada ku.dia melepaskan tekupannya.

Apabila dia melepaskannya aku toleh ke belakang.mataku bulat terbeliak melihat dia,seseorang yang aku kenali dan yang aku suka.You now what i mean dia adalah Jeon jungkook

Awak??kau buat ape dekat sini?tanya aku kepadanya dengan nada yang terkejut.

Huhu..kan saya dah kata jangan terkejut.hermm saya disini bawa makanan untuk kau lah. Kau lapar kan??balasnya kepada aku sambil menghulurkan sebungkus burger dan sekotak air jus epal kepada aku.

Haish!!kau boleh pergi tak aku tak nak tengok muka kau lah.dan makanan tu gomawo yo but aku tiada mood nak makan.so sorry!balasku buat-buat tak suka walaupun dalam hati aku berterima kasih sangat dan suka.

THE BULLIES WITH ROMANCEWhere stories live. Discover now