~in classroom ~

92 6 1
                                    

Continue chpater 2
Subjek pertama,presention speaking test oleh lecture Bi iaitu Encik Henry..semua students harus karangkan satu esei tanpa menulis hanye speaking didepan guru untuk dinilai dalam buku catatan..semua students diberi 3minit untuk type idea then presntion(enth betul ke tak ejaan)..tamat mase diberi,Encik Henry memanggil 4orang yeoja dan 5orang namja untuk present dahulu kalau sempat lagi Encik Henry akan menyuruh semua present...seorang demi seorang sudah presentaion bile tibe wakil dari gp girls Sana,iaitu Hanami..Hanami bangun dari tempatnye dan melangkah menuju ke depan dan mula speaking menggunakan mike yang dah disediakan..Hanami mendapat markah tinggi dari BTS iaitu Rapmon..Rapmon mula rase dengki dan menjeling tajam kearah mereka...tibe-tibe telephone iphone5s Encik Henry berdering,dan dimaklumkan bahawa ade mesyuarat..so Encik Henry terpaksa keluar dan Encik Henry memasan kepada semua suruh diam dan lakukan kerja sendiri..Bile Encik Henry buke jer pintu dan melangkah keluar semua kembali bising...tibe-tibe Rap mon jerkah,semua diam (yelah leader kan sape tak takut walaupun die buli orang,die selalu terlepas dari hukuman)..Sana dan chingunye pule abaikan BTS dan sambung carite dan perbualan mereka..so rapmon ni marah lah,die terus bangun dari tempat duduk die dan menuju ke arah Sana dan chingunye..

Rap mon menghalau Haesong namja supaya die dapat duduk didepan Sana..
''Ehhh kau bla sebentar,aku nak duduk.'dengan nada rendah.tapi Haesong tak berganjak die abaikan Rapmon..Rapmon mule marah,die terus jerkah
''Woii aku cakap pergi..pergi lah!!kata rapmon sambil menendang kerusi meja yang berada disebelah Gookwang iaitu meja Haesong..dengam serentak namja dueorang ni bangun"owww jadi macam ni rupenye!kalau aku nk suruh dengar memang aku kena berkasar dulu like hempap kepala kau dekat meje baru kau nk berganjak dan kau pulak Gookwang nak aku tendang kau dulu baru boleh bla macam tu ke ha!!kata rapmon dengan nada tegas sambil merunding jari ke arah Haesong.Haesong teruk lari ke arah Gookwang sebab takut kerana selama ni Haesong selalu senang dibuli kerana die lembut sikit orangnye..ape orang suruh pasti die buat..Rapmon terus merampas tempat duduk mereka dan beri senyuman sinis kepada namja itu dueorang..Gookwang hanye menunduk.

Maaf kalau pendek sgt..author dh kering idea..macam padang pasir kering air..😅😅😅😧😧

THE BULLIES WITH ROMANCEWhere stories live. Discover now