P.o.v (BTS)
Hari ni!!Bts buat keputusan untuk hadir ke university kalau lame-lame tidak datang nanti orang kate lemah pulak..~dalam kereta rapmon~
"So hyung,macam mane dengan idea semalam setuju tak?"tanye jimin dekat rapmon yang tengah fokus memandu..
"Entah lah!!aku rase aku pukul2 tendang2 jer yeoja tu...tkde mase aku nk gode yeoja macam tu buang mase aku jer!"kate rapmonBts lain nyampuk(v,jin,jhope,suga,jungkook)
"Wae!!aku tk salah dengar ke tadi,hyung nak gode dieorang??tanye jungkook dengan membulatkan matenye tande ingin tahu giler-giler..
"Kau tk payah sibuk ar,ni hal orang dewasa"sindir jimin dekat jungkook..
Jungkook mule mencebikkan mulut die
"Yahh aku dah besar lah!"chimchim pabo!marah jungkook sambil memeluk tubuhnye dan menghadap keluar tingkap kereta..
"Ishh nak merajuk lah tu kookies ni,aku ngap kan baru tau?"kata jimin dekat jungkook
Sempat lagi byuntae die dekat jungkook
Jungkook mule mengada-ngada dekat hyung jin..
"Hyung!!!tengok tu jimin marah kookies!kookies nal tau jugak ape plan tu!!hyung!!
"Haish...yela2..doeseng kesayangan hyung ni!ehhh jimin kasi tau jer lah dekat die ni??tegur jin dekat jimin
"Hermmm...ni plan aku
*teliti mendengar*aku plan nak gode yeoja tu lepas die tergoda dekat kite,kite tinggalah mereka tu!!kate jimin dengan nada tinggi sedikit
Yahhh!serius kau nk buat macam tu??kate suga kerana terkejut.tadi kemain tidur kepala bahu ats jhope ingatkan tak ingat dunia dah..
"Hermmm!!serius lah ni,but leader kite tk setuju so tak payah buat lagi!kite hentam mereka habis-habisan dulu...
BTS pom mengerti then sambung kerje die sendiri..
Beberapa minit mereka pom sampai lah di university tu..Bila Rapmon masuk jer dalam kawasan U tu semua students terkejut dengan kehadiran mereka *ehhh mereka datang lah!*mane,mane!!*tuhtuh!!*yela,ape plan dieorang pulak kali ni*bisik student lain...Rapmon pon parking keretanye ditempat memang khas tuk mereka.Bts pom turun dari kereta,mereka tengok yang lain sedang pandang sambil berbisik-bisik..
"Woiiii yang kau tengok tu pehal..nak kene hentam dari aku ke ha!!jerit v dekat students tu..
Mereka yang lain sedar dan terus beredar selepas tengkingan v berikan..
"Apesal dengan mereka tu macam tk pernah tengok kite"tanye jungkook
"Biar lah!!tahu pom takut!!kate vSelang beberapa minit,Sana dan chingunye pom sampai disekolah dihantar oleh driver Appa Sana..BTS pom pandang sinis kearah mereka..
P.o.v
"Weh,weh!!tu yeoja sengal tu dah sampai lah!
kate jimin dekat BTS
"Arghhh serabut betul aku tengok muke dieorang tu,aiiii rase nak haish..!!"kate rapmon sambil mengertap bibir nye..
"Sabar,rapmon nanti dalam kelas kite buli mereka habis-habisan oke?"kate jin sambil menepuk-menepuk bahu rapmon..
BTS pom pergi dengan berjalan meletakkan tangan dalam poket seluarnye..~in classroom~
Hari ni pembelajaran muzik dan dance yang akan diajari Encik Yoo dan Puan Yeri..
Sana dan chingunye tu memang suke bende-bende macam ni BTS pom macam tu jugak..
"Okey students hari ni cikgu nak ajar dance hari seterusnye nanti muzik!so jom kite gerak ke bilik dance."kate Encik Yoo kepada students..
So mereka pom keluar dan pergi ke bilik dance..~in room dance~
"Mmm today,kite akan practice dance berpasangan untuk majlis tari menari nanti pada hujung bulan ini!so cikgu nak kamu pilih pasangan masing-masing dengan segera!"kate Puan Yeri dengan tegas
...yang lain pom pilih pasangan masing-masing kecuali Sana dan chingunye serta BTS juge..
"Yang awak tercegat lagi tu kenpa pergi lah berpasangan tuh.."kate Puan yeri dekat Sana dan chingunye.."Cikgu!tak boleh ke berpasang dengan yeoja-yeoja??"tanye tzuyu
"Ape awak ingat ade ke nanti orang menari dengan yeoja-yeoja berpelukan"tegas Puan yeri"Tapi......
"Tkde tapi2..oke biar cikgu tentukan Sana dengan jungkook,Mina dengan Jimin,Hanami dengan Suga, yankumi dengan Namjoon,Tzuyu dengan Taehyung dan Mijin dengan Jin..dan awak Jhope berpasangan dengan yeoja sane tu!die anak buah cikgu!name Yoona.."kate Puan Yeri dengan nada lembut sedikit.."Bow!!wae dengan mereka cikgu!!andwae!!tkde orang lain ke??tanye Rapmon
"Dah ikut jer!okey jom mulakan!"tegas Puan Yeri kepada mereka..P.o.v(jhope dan yoona)
"Hye!!boleh awak jadi pasangan dance saye??"tanye jhope dengan senyuman gode die dekat Yoona
"Ohhh arasseo!!btw name awak ape??"tanye yoona dengan nada lembut cute dan senyuman manis dekat jhope. Sape namja pasti cair....
"How cute you smile..my name kim ho seok panggil jer jhope.."kate jhope dekat yoona sambil menghulurkan tangan nye..Yoona pom terima dan pegang tangan Jhope..(Author tambah orang baru Yoona die anak buah Puan Yeri dari kecil lagi belajar menari dengan Puan yeri)
So mereka pom menari yeoja meletakkan tangan atas bahu namja manakala namja memegang dipinggan yeoja..
"Oke cikgu ajar step by step..tarian ni nanti kite akan bertanding dengan students lain mase majlis tu...so kamu semua kene buat betul-betul kalau nak juara...arasseo!!kate Encik Yoo..so mereka mula menari..
P.o.v(Sana dan jungkook)
"Ishh kau jangan nk byuntae sangat!pegang lah betul-betul!"kate Sana dekat jungkook dengam nada perlahan
"Kau kan dah pasangan dengan aku,so ikut suke lah aku nk buat macam mane!!kate jungkook dengan senyuman sinisP.o.v (mina&jimin)
"Yahh!!kau buat ape..jangan lah geletek pinggan aku..haish!!"kate mina sambil mengeliat sikit.
"Haha..comel jugak kau kan!rase nak kiss jer mulut kau ni..mehh nak sikit!"kate jimin dengan nada menggoda die..
"Nak aku pijak semula ke kaki kau ha!"kate mina sambil jari nye menekup,mulut jimin..P.o.v(yankumi&rapmon)
"Menari lah betul-betul!!kau pandai menari tak ni pabo!!"marah yankumi dekat rapmon.rapmon pulak saje buat-buat tak pandai
"Kau nak tengok aku pandai ke tak?okey..rapmon peteh kaki,Yankumi sehingga yankumi hampir nak jatuh tapi die sambut balik..
"Yahh!kau dah giler ke ape!kalau aku jatuh tak ke aniaya aku!!marah yankumi die menundukkan kepala nye dan pipi yang merah pendam tu...P.o.v(Tzuyu&v)
"Yahh!!pabo pesal kau pijak kaki aku,sakit lah!!haish!"kate Tzuyu sambil menggosok kaki die..v sengaja pijak..
"Haha..padam muke bwerk!!kate v dengan sindiran dekat Tzuyu sambil buat muke alien die tu..
"Kau ingat buat muke mcm tu comel sngtlah muke macam baduk serkes"sindir Tzuyu pulakP.o.v(mijin&jin)
Jin asyik senyum jer dekat mijin mijin pulak tunduk sebab die menyampah *tapi dalam hati malu-malu *
"Apesal tengok aku mcm tu??"tanye mijin sambil pandang dekat arah lain
"Kadang-kadang cute jugak muke kau kan?rase nk cubik jer!!"kate jin sambil senyum manis dekat mijin..
"Jangan nak merepek lah!"mijin malu-malu muke die blushing pink..P.o.v(hanami&suga)
"Cehh mesti kau anak manja kan??"tanye suga dengan muke swag die..
"Aku tk manja lah,,aku rase kau yg manja!dah lah asyik tido dalam kelas ingar swag lah macam tu??"sindir Hanami..
"Of coz aku selalu swag..why dh tergoda dgn aku??"kate suga sambil buat senyum sinis..
----------Nanti author update balik..author ade keje sikit nak buat..bye reader muaahhh😂😂😂😚😚😚😚
maaflah kalau ade banyak typo episod2 lain tu ..sebeb author tk larat nk type dah lh bulan puasa panas lak tu..Larat author sambung balik
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanficNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...