2hari sudah berlalu dan edegen yankumi menampar Rapmon masih bermain difikiran Rapmon..Rapmon mula berasa sangat stress kerana die dah dimalukan depan-depan students lain dan name die sudah makin heboh oleh students lain pasal kejadian tersebut di university..sekarang Rapmon malas pergi ke university sebab malu...dan sekarang juga gp girls tu dah makin popular selama ini ketiadaan gp girls tu dalam classroom students disitu selalu dibuli oleh BTS,dipaksa buat itu,ini lah..setelah hadir gp girls tu kini sudah berubah keadaan sedikit.
Sudah 2hari kelibat BTS tiada dalam classroom tu,so mereka dapat rasa tenang semasa belajar,but Sana dan chingunye pula rasa rindu pulak dekat BTS *jangan fikir mende lain dieorang rindu sebab dah lama tak dapat gaduh dengan mereka*selama ni kalau lecture tak masuk BTS selalu lah pergi dekat mereka *kalau bukan tidak untuk sakit kan hati mereka*.but now,Sana dan chingunye rase sunyi sejak BTS takde but mereka tak kesah pom ikut suke lah nak nak pergi mane pom,bukan boyfriend die nak risau-risau ni..
P.o.v(bts at dorm )
Member yang lain sedang bermain-main keriangan lebih-lebih lagi v,jhope dan jungkook.but leader tidak join malahan duduk termenung fikir akan yeoja yang dah sakit kan hati die dekat jendela..disitulah tempat selalunye Rapmon menenangkan jiwenye yang sedang berdesis..sedang Rapmon menghayati keindahan bandar seol tibe-tibeWarghhh!!
Sergehan dari belakang mengejutkan Rapmon sampai terkejut beruk dibuatnye.
''Hahaha...terkejut!!"suke V kepada rapmon
Pukk!!atas kepala v..
"Aduh...sakitlah!!aku gurau jer lah tu pom nak marah"
Kate V sambil mengosokkan kepala die yang sakit tu
"Sape suruh kacau aku,kau tau kan aku macam mane kalu aku stress kau tk boleh buat macam tu,ni baru sikit tk lebih!kate rapmon sambil tersenyum senget..
"Hemm ye laa...dah hyung yg termenung jauh dah kenape ingatkan peristiwa tu lagi ke??tanye V buat-buat risau sambil berpeluk tubuh..
"Dah kau rase!!argghhhh aku benci sh**** dekat dieorang!!disebabkan mereka aku dipermalukan depan students lain..hah!!bengan,"kate Rapmon sambil mengusukan rambut nye same dengan kepalanye yang sedang serabut..
"Alah hyung ni,apesal lah leader aku lembik sangat,hyung!hyung balas lah balik dengan care kasar sikit!!v memberi cadangan..
Tibe2 entah dari planet mane jimin sergah dekat v dan rapmon!!
Warghh!!
"Heii jimin kau nak rase penumbuk rapmon plak ke,tak pasal-pasal muke hencem(handsome)kau tu lebam.."sindir v dekat jimin
"Chelex ar bro kitkat ade!!nah satu sorang"sempat lagi melawak dengan kitkan sambil menghulurkan kitkat dekat v dan rapmon..
V terus ambil mane tak nye makanan free sape tak ambil tapi rapmon tk ambil die buat tk tahu jer..
"Ehh hyung!!ambilah buat tenangkan fikiran kusut kau tu!"sambil hulurkan kitkat dekat rapmon
"Aku taknak!makan lah kau tu!!dah lah pergi jauh seket dari aku korang ni buat aku lagi serabut adelah!jerkah Rapmon
Dueorang budak kesian ni pom terundur sedikit..v nampaknye dah nak lari tapi jimin tak,mangkin die kacau rapmon.
"Hyung!aku tau nak tenangkan kau ape kate kite g tonton video luncah nak??kate jimin sambil senyum sinis,author rase urat byuntae die.dah bersambung..
"Kau tengok lh sorang-sorang aku tkde mood nk tonton..ajaklah yg lain tu jungkook ke!hishhh kau ni bkn nk beri idea dkt aku nk balas perbuatan yeoja sengal tu!?.kate rapmon sambil rolling matenye...
"Oww..hyung nk idea?macam ni apekate kite gode mereka biar mereka tergode dekat kite n then kite ambil lah kesempatan tuk tututut dekat mereka lepastu lepas die cinte dekat kite,kite tinggalkan mereka nak??kate jimin sambil menaip idea lagi. V pom mari menyampuk
"Ehh kau tak rase tu kejam sangat ke dekat kaum yeoja??tanye V dekat jimin
"Kau tk nk buat tkpe kau buat ikut care kau,!aku iku care aku aku beri cadangan jer,,tapi kan best jugak nk tahu why sebab aku ni dh lame syok tengok salah seorang dari mereka ni!erkk sape name emm ha Mina..!aku tengok die,die lain dari yeoja yang aku pernah couple sekarang ni,dengan susuk tubuh cantik? ermm nk terkam jer!!"fikir jimin sambil senyum sengeh-sengeh sorang-sorang.
"Ehhh kau ni dah tergoda dgn yeoja sengal tu ke jimin?kau jangan aku hentam kau kan!!kate Rapmon dengam nada tinggi sedikit.
"Huhu taklah hyung aku gurau jer!dah setuju tak dengan idea aku?soal jimin dekat rapmon dengan beria-ria nak tahu jawapan rapmon keluar dari mulutnye (author rase die yg lebih-lebih).
"Emmm!!aku rase ok lah jugak!!tapi aku benci lah nk gode dieorang entah-entah lagi yankumi tu!!"kate rapmon dengan ragu-ragu nak ikut ke tak?
"Ikut suke lah hyung!kau pikir-pikir lh ye kalau ade idea lain share lah dekat kiteorang!oke lh aku nk panggil jungkook my hubby sweety maknae suruh join aku tontong video tu..annyeong!!
"Ehh jimin wait for me aku nk join jugak lah!panggil v dekat jimin..v dan jimin pon lalu meniggalkan rapmon..Mian sbb ade byun sedikit!!huhu...
YOU ARE READING
THE BULLIES WITH ROMANCE
FanficNi first ff author buat harap reader suke!!ape-ape.comment!author tak marah Sana dan chingunye budak baru masuk dalam university tu. Mula-mula memang rase seronok bile hadir je 7namja pembuli tak guna dalam hidup mereka semuanye berubah.Dalam kebe...