Part 7

292 20 0
                                    

Malam yang hening, ditemani dengan sinaran bulan. Kedengaran suara anjing menyalak menghiasi malam yang sepi. Kegelapan malam menjadi tempat ' iblis ' bermaharajalela.

Kei, terus berlari dan berlari sendirian di bawah cahaya bulan tanpa hala tuju. Jantungnya berdegup kencang kesan 'aktiviti lariannya'.

" Ah! Aku akan balas dendam !! ", jerit Kei sendirian di lorong sunyi yang hanya bercahayakan sebatang lampu jalan yang berdekatan.

" Kau tak kenal aku siapa ", jerit Kei lagi.

" Wowowo. Kau siapa nak jerit dekat kawasan aku ni ? ", marah seorang lelaki. Suaranya begitu garau. Kei menoleh memandang lelaki itu.

" Kau apahal ha, penyibuk? ", balas Kei mendatar tanpa getar.

Lelaki itu mempunyai tubuh yang sasa. Di sebelah telinga kanannya dipenuhi dengan subang yang berbentuk tengkorak.Memakai rantai yang seperti rantai anjing (?) Badannya pula dipenuhi dengan Tatu yang menjijikkan.

" Huh, gengster jalanan ", sinis Kei perlahan.

" Wow, awek cantik sial. Polos gilaa mukaa dia", gurau lelaki itu kepada kawan-kawannya sambil menjilat bibirnya. Dia memegang pipi Kei dan mencubitnya.

Kei menepis tangan jijik lelaki itu dengan kasar.

" Woo, garang gila awek ni. I like ", balas salah seorang daripada lelaki itu.

" Aku paling tak suka orang layan aku macam ni. Meh ah sini lawan ", cabar Kei.

" Woi perempuan, tak padan dengan kecik nak cabar kitorang pulak. Apa je yang boleh kau buat ha ? Entah-entah nak tumbuk orang pun tak reti ", kutuk lelaki itu sinis sambil ketawa.
Tanpa banyak bicara, muka lelaki tadi ditumbuk kuat oleh Kei menyebabkan dia terjatuh. Bibirnya berdarah dan dua batang giginya patah.


"Fuck you. Siapa kata aku tak reti menumbuk? Huh?" balas Kei mendatar.

" Bitch you ! ", jerit lelaki itu. Dia terus bangun dan ingin menyerang Kei.

Kei memandang sinis ke arah lelaki bertatu tu.
" Bukk ( bunyi tumbukan ) ".
Kali ini Kei menumbuk wajah lelaki itu dengan lebih keras. Menyebabkan lelaki itu terduduk.Wajahnya dihiasi dengan darah yang mengalir deras. Kei tersenyum sinis

" Apa yang korang tengok ah sial ? Pergilah serang dia babi ! ", jerit lelaki itu mengarahkan konco-konconya sambil menahan perit di wajahnya.

TBC

Aku terlalu teruk untuk bagi cerita ni menarik dan tertarik xD

Dendam.Where stories live. Discover now