wush2 first

50 5 0
                                    

Pada waktu petang, jam berdetik-detik.. lagi 5 minit akan bertukar ke pukul 2 petang, Hasha pulang dari sekolah dengan menaiki van sekolah yg diberi nama 'Sri Kanisha'..

" kanisha tu nama anak uncle van aku aa.." Kata Hasha kepada kawan-kawanya.. Apabila ditanya.

"Wehh!! Hasha!!",kawan karibnya iaitu Solehah.. Susuk badannya kecil sahaja, comel2 ja.. TAPI! perrgh garang wo.. Jangan main-main, inilah dipanggil kecik2 cili padi.

" Apa? Hg nk apo?.. Zzaiyang..", aku dgn kwn aku menang 'sweet' haha sweet2 kasar aa

"Tak.. Aku nak bagitau, your van has arrived..." Yang tu? Ja?? Terdetik di hati aku.

"Haih.. Hg ni panggil aku macam ada benda urgent.., ok thankssss kawan.. Byee, assalamualaikum", kata aku.

" Waalaikumussalam.",jawab Solehah.

Setibanya di rumah,
seperti rutin harian aku, Aku akan mula membersihkan diri kerana penat seharian aku di sekolah.. And then, aku akan memulakan azam baru aku iaitu "I will do my homework as soon as I arrived at home.. Yoshh!!!".

Setelah Hasha menyelesaikan kerja sekolahnya Dan menunaikan solat zuhur, dia terus membuka televisyen untuk menonton 'Running Man'.. Hasha merupakan a big fan of Running Man.. " ahhh! Cepat3 nak starttt dahhh!!!"..
Setiap hari Hasha mempunyai rancangan yang berbeza-beza.. Cause she is 'different' girl than the others..

Pada waktu malam, Hasha akan menunggu kakaknya pulang.. "Kakyong!!!!!" Setiap hari dia akan menjerit bila kakaknya sampai. Hasha it's actually 16 years old.. But perangai dia macam budak 6 tahun. Dia memang agak 'childish' mmm.. Maybe bukan 'agak' tapi 'memang' hoho..

At night, "Hasha!", panggil kakak aku yg ke3 iaitu Puteri Damia.

Wuu nama dia sweet2 manja kn, OKAY you we're totally wrong! Dia kakak aku paling comel BUT kasaqq oo.. dia ada tali pinggang merah in taekwondo, and then in Uni, she learn silat.. Wouw..

" yaaa awat.."

Ya... 'Awesome' Life~Where stories live. Discover now