Sunt sigura că până acum ați auzit de show-ul TV al copiilor "Să înceapă aventura" . Este foarte popular. Trebuie să recunosc, eu însumi sunt mare fan al show-ului! E un show drăguț cu o poveste bună, care este mai mult decât pot spune despre o mulțime de desene animate dîn aceste zile.
Dar... povestea sa din spatele show-ului este destul de deranjantă.
Finn a fost un băiat de 13 ani care era extrem de singur: fără să aibă prieteni și fiind ignorat de mama lui, careia ii era destul de greu să-l sprijine cu două slujbe. Singurul lui prieten a fost câinele său loial, Jake. Câțiva ani mai târziu, Jake a murit de bătrânețe. După trecerea lui Jake in nefiinta, Finn a devenit extrem de deprimat și a încercat să se sinucidă prin supradozare. În loc să moara, totuși, el a intrat în comă și a fost blocat în spital. Medicii s-au temut că nu se va trezi din comă. Din păcate, se pare ca au avut dreptate, așa ca Finn nu s-a trezit din coma, blocat într-un vis perpetuu, o lume fantastică în care Finn visa pentru totdeauna.
În această lume, Finn și Jake mergeau în aventuri nebune pentru a salva prințese care erau îndrăgostite nebunește de Finn. Jake avea o prietena pe nume Domnișoara Rainicorn, care a fost un unicorn colorat în culorile curcubeului si care vorbea numai coreeană (care a dus la cauza că doar Jake o înțelege). Finn, cu toate acestea, era indragostit de Prințesa Gumiță, care a condus Marele Regat de dulciuri, dar ea nu s-a putut decide dacă Jake este prietenul ei sau iubitul ei, care a dus la o sursa constantă de frustrare pentru Finn.
Cel mai mare rival al său a fost Împăratul Gheții, un rege rău, care conducea Marele Regat de gheață. El era supărat și deprimat pentru că era mereu singur, așa că răpea printese pentru „plăcere" . Împăratul Gheții a avut o gelozie intensă pe Finn, deoarece prințesele îl iubeau atât de mult.Mai multe și mai multe personaje au intrat în imagine. Mai multe persoane bomboane, mai multe obiecte vorbitoare neînsuflețite, și mai multă aventură. Finn a devenit complet nebun. Nu era doar imaginația unui simplu copil. Finn ar rămâne în comă până în zilele lui de moarte având aventuri cu câinele său mort Jake, fără să îmbătrânească, fără să se schimbe vreodată. Să înceapă aventura!
Heiiiii , sper ca nu i-am deprimat prea tare pe cei care iubesc din tot sufletul Adventure Time .
CITEȘTI
DVRK (ro) // finalizata
Короткий рассказCredit pentru povesti: Creepypasta.ro si alte site-uri (povestile nu sunt ale mele) Atentie: ACESTEA SUNT POVESTI CARE MI S-AU PARUT MIE INTERESANTE/TERIFINATE ACUM CATIVA ANI. NU GARANTEZ CA TOATE POVESTILE SUNT DE SPERIAT !