Annie

39 3 2
                                    

Inainte de a incepe vreau sa va anunt ca aceasta poveste este 100% reala si nu vreau sa fie luata in ras!

Inainte sa ma duc la culcare am auzit niste pasi foarte sinistri...De frica nu m-am dus sa ii verific pentru ca imi trezea o emotie care nu putea fi de descris! Dar la un moment dat s-a oprit.Am incercat sa deschid TV-ul dar era pe el doar un canal numit „Sunt Aici" si pe el era doar o fetita care manca la masuta ei de plastic care era intr-un loc negru si ploios.In acel moment m-am panicat atat de tare incat am crezut ca e o farsa si am sunat un vecin ca sa-l intreb daca si lui i s-a intamplat acelasi lucru.El mi-a raspuns negativ.El mi-a sugerat sa ma duc sa inspectez si dupa accea sa deschid usa si sa ma duc la el.Mi-a luat 30 min sa ma pregatesc psihic sa ma duc dar cu inima in dinti m-am dus.In casa era un aer tare,tare racoros.Desi afara erau 30 grade si erau geamurile deschise tot era frig.Am fugit catre usa,am luat cheile si am deschis usa cand sa ies din pragul usii in baie era o lumina Albastru-Turquaz care era foarte ametitoare.Se deschide usa de la baie si se vedea o umbra de fata cu o macheta in mana care se apropia de mine! Nu putea fi farsa era Ne-Omenesc! Cand sa fug ea mi-a spus: Te rog nu pleca am nevoie de ajutor! Atunci eu i-am raspuns: Cine esti?Ce vrei?Lasa-ma sau nu chem politia! Ea a strigat de disperare si de teama.Nu am crezut ca e real! Timp de 10 secunde privirea mi-a fost alba si lumina a disparut la fel si ea iar curentul era din nou aprins TV-ul avea toate programele si programul numit"Sunt Aici" Nu mai era in lista de programe! Am chemat politia sa deschida o ancheta si au venit cu niste speccialisti in cazuri sinistre si au constatat o radiatie in casa de nivel ridicat! Apoi m-au dus la sectie si mi-au spus ca e un caz care nu trebuie spus nimanui nici iubitei mele care a fost aflata de o stire falsa despre mine care spunea ca am vazut un soim care m-a speriat.Politia a spus ca acest caz s-a mai intamplat in alte 200 de locuri in lume.Mi-a spus ca pentru a-mi reveni ar fi necesara niste sediinte psihologice.Am aprobat si cand m-am intors acasa scria cu graffiti in baie „Semnat Annie,O sa te urmaresc toata viata!" Dupa 2 sec a disparut! A doua zi am vandut casa si m-am uitat la una noua.De atunci odata pe luna tot visez lumina si fetita spunandu-mi AJUNGE! Am avut permisiunea sa postez aceasta poveste pe acest site! Am facut-o! Au trecut 5 ani si ea nu a mai aparut in visele mele dar eu cred ca ea vrea ceva anume.Nu exista zi in care sa nu ma gandesc la ea.

DVRK (ro) // finalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum