Dupa cum probabil stiti, popularul desenul animat „Ed, Edd si Eddy", a fost difuzat pentru o lunga perioada de timp. Cu toate acestea, între 07 octombrie 2003 si 21 octombrie 2003 episodul 34 a fost difuzat accidental cu o saptamâna înainte de data initiala.In aceea saptamana regizorul a fost bolnav , si in loc sa termine episodul 34, s-a hotarat ca la televizor sa fie redifuzat episodul 1. La ora 8 dimineata, persoanele care se uitau la Cartoon Network au spus ca acest episod din Ed Edd si Eddy a fost foarte diferit, deranjant si chiar macabru .Nefericitii copii care se uitau la ora aia au fost marcati pe viata.Aparent calitatea episodului a fost mediocra fata de restul sezonului . Animatia a fost foarte neclara, iar sunetul de neinteles, Ca si cum ar fi fost inregistrat pe o caseta veche. Scenariul a fost descris de catre telespecatotri „Intunecat si deprimant, iar obiectele erau greu de observat si in completa schimbare".Personajele, de asemenea, se comportau ciudat. În loc de comportamentul lor normal, ele pareau extrem de agitate, si erau pline de ura una fata de cealalta. Fiecare protagonist vorbea pe un ton sexual ceea ce a deranjat pe majoritatea telespectatorilor. Eu am fost unul dintre aceste telespectatori.
Episodul a început cu Eddy mergand pe strada impreuna cu Ed. Am observat ca Dublu D lipsea. Camera era pozitionata in fata lor ca si cum ei veneau spre telespectator. Eddy era enervat de parca ceva nu merge bine, pupilele ii erau dilatate si foarte rosii. Ed mergea in spatele lui cu lacrimi in ochi. Fiecare se uita in directii opuse.
Din partea cealalta a strazii Kevin venea cu viteza spre ei pe bicicleta , iar dintr-o data ecranul se facu negru si se audzi o lovitura puternica continuata de vocea lui Eddy vaitandu-se de durere.
Ecranul reveni din nou, dar de data aceasta totul era foarte incetosat. Scena s-a repetat insa de data aceasta geamatul lui Eddy a devenit si mai puternic pana s-a transformat intr-un beep constant pentru cel putin 15 secunde.
O secventa cu Dublu D a urmat in camera lui Eddy. Singuruele sunete care se auzeau erau doar pasii pe care ii facea. Se misca foarte ciudat de parca era o marioneta controlata de cineva.
In camera nu se vedea nici o usa.Dublu D incepea sa se miste din ce in ce mai repede prin camera, pâna când ecranul a inceput sa fie neclar din nou, culorile incepusera sa se imbine una cu alta pana nu se mai intelegea nimic.
Un prim-plan al usii lui Eddy a aparut si a ramas asa in completa liniste pentru cel putin 2 minute.
In urmatoarea scena ii vedem pe Jimmy ?si Sarah la un fel de doctor, probabil dentist. Camera se indepartea de ei pana nu ii mai vedeam, Iar Jimmy incepea sa planga si sa spuna „Ma doare Sarah ... ma doare ..." Dintr-o data, usa camerei se deschise si aparuse un nou personaj, un dentist, dar caruia nu i se vedea fata deoare ce era inalt. Sarah a fost scoasa afara, iar camera s-a indreptat spre Jimmy. Aparatul sau dentar a fost rupt, fata ii era plina de vanatai si ii lipseau majoritatea dintilor ca si cum ar fi fost batut. . Insa partea cea mai socanta a fost ca mainile si picioarele tocmai i-au fost taiate si era plin de sange. Aproape am plans. Camera a ramas pe fata lui pentru câteva secunde iar el statea tacut ca niciodata.
Au urmat reclamele.
In continuare ne-a fost prezentat Rolf foarte paros si agresiv care baga si scotea mana din fundul unei vaci. Din nou imaginea devine din ce in ce mai incetosata.
Nazz citeste o revista stand pe canapeaua ei, acum calitatea imaginii revine la normal.
Eddy este acum singur, fara Ed. Calitatea scade si mai rau decat inainte ?si inca merge pe jos, dintr-o data soarele lumineza strada iar el zambeste si incepe sa fuga. Usa lui apare din nou iar acum vedem prin ochii lui cum o deschide. Camera lui este frumoasa si luminoasa, dar pe fundal se aude o vioara cantata prost.
Johnny este prezentat in spatele canapelei lui Nazz si dintr-o data sare in spatele ei . Am râs pentru ca el nu avea desenati ochii. Dintr-o data m-am oprit râs pentru ca el incepu sa-i inghita capul lui Nazz. Ea incepu sa se zbata dar Johnny o inghitea si mai mult pana nu s-a mai miscat deloc.
Dublu D era intins pe podeaua camerei lui eddy nemiscat ca intr-o poza, asta a durat cel putin 3 minute, dupa care episodul s-a terminat.
P.S. Banuiesc ca acuma ma urati toti ca am pus video-u jos si voi ati citit intai tot ce zice aesta in video :)
CITEȘTI
DVRK (ro) // finalizata
Short StoryCredit pentru povesti: Creepypasta.ro si alte site-uri (povestile nu sunt ale mele) Atentie: ACESTEA SUNT POVESTI CARE MI S-AU PARUT MIE INTERESANTE/TERIFINATE ACUM CATIVA ANI. NU GARANTEZ CA TOATE POVESTILE SUNT DE SPERIAT !