Salut!Sufar de o tulburare obsesiv compulsiva care este o tulburare de anxietate.In alte cuvinte viata mea este un tipar sistematic!
Dar...Ieri...Am gasit un defect in sistemul meu.M-am trezit dimineata in casa mea de langa lac la ora 6:45 ,ceea ce fac in fiecare dimineata.Inainte sa ies din dormitor am atins clanta usii de 3 ori,in timp ce coboram scarile m-am asigurat ca trec peste penultima treapta(niciodata nu calc pe treapta aia ,pur si simplu NU POT!) , mi-am facut micul dejun cu paine prajita ou fiert si cafea neagra(nu mananc nimic alceva dimineata), mi-am aprins Ipad-ul si am citit ziarul local ca de obicei...Dar azi ... Parca lipsea ceva!Nu-mi puteam da seama ce este, am uitat ceva?Acest sentiment m-a urmat pana la masina !Am inchis usa apoi am inchiso si deschiso din nou.Mergand spre servici simteam ca o parte din mine LIPSEA!Dar..nu stiam ce!Ce-am ratat?Cum ?Speram ca sentimentul sa treaca in timp ce lucram ,dar nu!Tot ma chinuia ceva!A ramas cu mine toate cele 12 ore!Am parasit biroul la ora 6:45 (seara) ,si m-am dus acasa ,peste 25 de minute m-am oprit la semaforul rosiu din intersectia Murbbery si WestWheey . La semafor nu puteam stapanii aceasta senzatie!Mainile imi tremurau si picioarele la fel!Singura persoana care era aproape de mine era barbatul cu masina din spatele meu.El a inceput sa claxoneze si eu i-am facut semn sa ma ocoleasca,si asa a facut.Am stat asa in masina , oprit la intersectie!Ceva nu e in regula!Ce anume este?Ce am pierdut?M-am asigurat ca am atins tot ce era in masina!Dar nimic...Ce naiba am pierdut??Mainile mele au inceput sa tremure in timp ce am inceput sa conduc!Asta nu e in regula!!!Nu imi place!Ajungand acasa m-am dus sa-mi bag masina in garaj si s-o spal cum fac in fiecare zi inafare de weekend...Spal fata si spatele!Niciodata inraterala !Niciodata!Nu conteaza cat de murdara e portiunea aceea ! Nu o spal niciodata!Nu pot!Nu-mi place!Dar in timp ce spalam masina alceva mi s-a parut ca lipseste din rutina mea zilnica..Nu din nou!!Nu!Mai intai ziarul,dupa intersectia ,iar acum asta?Dupa ce am terminat de spalat masina am facut niste jogging in curte!Apoi am gasit sopronul ,si iar am gasit ca ceva lipseste din tiparul meu!Nu din nou!Incepe sa ma streseze!Am urlat:asta nu este bine,Asta nu este bine,ASTA NU ESTE BINE!!!!Am iesit din sopron si am inceput sa privesc lacul,mereu asta m-a calmat!Dar tot simpteam ca lipseste !M-am bagat in pat si am adormit!.M-am trezit dimineata la ora 6:45 ,ceea ce fac in fiecare dimineata.Inainte sa ies din dormitor am atins clanta usii de 3 ori,in timp ce coboram scarile m-am asigurat ca trec peste penultima treapta , mi-am facut micul dejun cu paine prajita ou fiert si cafea neagra, mi-am aprins Ipad-ul si am citit ziarul local ca de obicei.Tot lipseste !ce lipseste?!!!?M-am dus la servici si am iesit din nou la 6:45 seara . M-am oprit fix la 25 de minute la intersectia Murbbery si WestWheey .Am vazut un om care traversa si eu am calcat pe pedala.Am auzit cum acel om tipa!L-am bagat in porbagaj si am mers foarte repede,si cand zic repede...chiar FOARTE repede .M-am dus in sopron ,am luat drujba,caramizi si un sac.L-am taiat pe om in bucati si l-am pus cu caramizile in sac,dupa l-am aruncat in lac.M-am dus sa spal masina ,care era plina de sange.Dupa acea m-am bagat la pat.
.Inainte sa ies din dormitor am atins clanta usii de 3 ori,in timp ce coboram scarile m-am asigurat ca trec peste penultima treapta , mi-am facut micul dejun cu paine prajita ou fiert si cafea neagra, mi-am aprins Ipad-ul si am citit ziarul local ca de obicei :
"Criminalul in serie a atacat din nou la intersectia Murbbery si WestWheey ! ..."
CITEȘTI
DVRK (ro) // finalizata
Kısa HikayeCredit pentru povesti: Creepypasta.ro si alte site-uri (povestile nu sunt ale mele) Atentie: ACESTEA SUNT POVESTI CARE MI S-AU PARUT MIE INTERESANTE/TERIFINATE ACUM CATIVA ANI. NU GARANTEZ CA TOATE POVESTILE SUNT DE SPERIAT !