Proloog

10.9K 204 23
                                    

Voor je begint met lezen moet ik je toch even waarschuwen... dit is jaren geleden geschreven maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om dit verhaal te verwijderen.
Mijn oprechte excuses voor de slechte zinsbouw/spelfouten.


Wat als je ontvoerd wordt door One Direction?

Zou je blij zijn? Je bent immers ontvoerd door je idolen.

Zou je weg willen? Ze hebben je hele leven afgenomen.

Dit is mijn verhaal. Zo werd ik ontvoerd.
~~~~~

Ik liep naar huis. Niet wetend wat er zou gebeuren. Niet wetend hoe deze keuze mijn leven helemaal op zijn kop zou zetten.
Als ik toen wist wat ik nu weet, zou ik dezelfde keuze gemaakt hebben? Nee, nooit meer.

Als ik het eerder wist, zou ik de school nooit verlaten hebben.
Misschien zou ik die dag niet naar school gegaan zijn. Maar daar is het nu te laat voor. Ik zit vast en ik moet er maar mee leven dat het mijn eigen domme fout is. Ik was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was.
Toch schuif ik de fout nog steeds bij mezelf.
Misschien was dit gewoon het lot? Misschien moest dit gewoon gebeuren.

Het begon vrijdag middag 17 mei. Een vrijdag zoals een ander tot het gebeurde. Tot ik ontvoerd werd door de vijf grootste popsterren van de wereld. One Direction.

Ontvoerd door One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu