2. Mobiel

7.3K 185 19
                                    


Zayn P.O.V.

Ze is fel, heel fel.
Hoe moeten we haar nu naar Londen voeren als ze dit spul niet wilt inademen?
Dit is het eerste wat ik denk als ze tegenwerkt. Misschien duw ik te hard op het doek met de chloroform, ze ademt niet. Maar misschien houdt ze haar adem expres in.

Maar als ze haar adem niet expres inhoud en ik gewoon te hard duw, wat dan? Ik ga haar niet laten stikken. Ik verlos mijn greep een beetje en ze ademt de chloroform in. Eindelijk. Haar oogleden gaan dicht, ik zie dat ze zelfs geen moeite doet om het tegen te houden en haar hoofd draait opzij naar links. Nooit gedacht dat ze zo snel zou opgeven.

Ik laat de chloroform nog even voor haar neus en mond zitten zodat ze het nog meer binnen krijgt.
Niall was er daarnet te zuinig mee, hij had te weinig van het spul op het doek gedaan en niet lang genoeg op haar mond gedeukt. Het was binnen tien minuten uitgewerkt.

Ik besluit dat ze vast zal slapen en verwijder het doek van haar gezicht.

Zayn Malik 1 Lisa 0.

Ik ga tegen de deur zitten.
"We zijn over vijf minuten aan het vliegveld." Roept Louis na een half uur naar ons. Het was een stil half uur, niemand wist wat te zeggen, we weten niet goed wat er nu gaat gebeuren.
Ik bedoel; we hebben een meisje ontvoerd. Hoe halen we het in ons hoofd om zoiets te doen? Wow, wie had dat gedacht? Als dit aan het licht komt, dan zijn we er geweest. Het zou zo slecht zijn voor onze reputatie. Onze carrière is er geweest.

"Goed. We zouden haar moeten los maken." Zegt Liam terug. Niall, Harry en ik kijken hem met vreemde blikken aan, alsof we hem niet geloven.

Haar losmaken? Maar ze zit net vast? Waarom zouden we haar in godsnaam moeten los maken?

En dan besef ik het.
Tuurlijk, slimmerik. Hoe moet ze anders onopgemerkt op het vliegtuig stappen?

We hebben anderhalf uur om te eten, in te checken en op het vliegtuig te stappen. Het is een vast schema, dus als hier iets mis gaat, dan valt heel onze planning in duigen. En als onze planning in duigen valt, kan het gedaan zijn met onze carrière, allemaal door zo'n verwend nest. Als ze ooit ontsnapt, het aan de politie gaat vertellen en wij daardoor in de gevangenis vliegen zorg ik ervoor dat ik uitbreek en haar er persoonlijk van langs geef.

Ik kijk even rond in de laadruimte. Ik zie dat iedereen druk bezig is. Harry maakt haar benen los, Louis rijdt. Niall maakt haar handen los en Liam ruimt de boel een beetje op.
De chloroform steekt hij in een tas, samen met een doek en wat touwen. Ook wat slaappillen (je weet maar nooit, als we de chloroform kwijtraken of zo).
Ik neem haar IPod Touch en kijk wat voor muziek ze er op staan heeft.
Geen wachtwoord, goed.
Ik scrol wat door haar artiesten en zie ons staan.
Ik tik op onze naam en zie 'More than this' en 'She's not afraid' staan.
Geen fan hé? Ik sluit haar muziek af en ga naar haar foto's.
Ik zie veel quotes en af en toe gekke foto's van haar en vriendinnen. Ik tik op een foto en zie haar lange bruine haar duidelijk. Als haar ogen open waren zag ik dat ze bruin waren, niet veel speciaal. Ze is niet zo groot, ongeveer één meter vijfenzestig. Ze lijkt jonger op de foto, niet alsof het een jarenoude foto is, maar omdat ze veel gelukkiger lijkt.
Zou ze veel vriendinnen achterlaten?
Nee, ik voel me niet schuldig. Zayn, je hoeft je niet schuldig te voelen.
Ze is mooi, dat geef ik toe. Maar, ik heb al veel mooiere meisjes gezien.

*flashback*
"Oké, Zayn. Thruth or Dare?" Vraagt Louis aan me. We zijn al enkele uren bezig met het spel en ik heb nog maar 1 keer voor 'dare' gekozen.
'Dare.' Louis overlegt met de rest van de groep. Waar gaat hij deze keer zeggen?

De vorige keer moest ik naakt in het zwembad springen. En geloof me, dat vond ik al erg.

Ik kijk naar Niall en ik zie dat al het kleur uit zijn gezicht verdwenen is.
Hij ziet vaak bleek, maar nu ziet hij wit. Dat is echt ongewoon. "Nee, Louis, deze keer ga je er echt over..."
Zegt Liam. Liam lijkt...bang?
Wat Heeft Louis nu weer voor mij in petto? "Jawel Liam. Hij gaat dat toch niet doen. Harry? Doe je mee?" Ik zie Harry twijfelen en dan knikt hij. Harry en Louis zijn al voor, Liam is tegen. Dus alles hangt af van Niall.
"Niall?" Louis kijkt Niall doordringend aan. Na een hele tijd knikt hij. Waarschijnlijk de druk van Louis. Louis kan zeer overtuigend zijn.
"Liam?" Liam schud zijn hoofd. "Daar doe ik niet aan mee Louis. Dat weet je." Louis draait met zijn ogen.
"Liam, het is toch al drie tegen een. De opdracht gaat door." Ik zie dat Liam hier niet mee akkoord is. Hij wilt echt niet. De opdracht moet iets vreselijks zijn.
"Goed." Zegt Louis en ze komen alle vier mijn kant op. Ik moet toegeven dat ik schrik krijg van de opdracht.

Ontvoerd door One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu