***2***

52 6 2
                                    

Ayaz'dan..

Onu çok korkuttum galiba. Umarım öyledir.. Bana yaptığı şeyi unutamam. Ondan intikam almak istiyorum.
Serkan ile sevgili olduklarını öğrendim. Facebook sayfasında dolaşmaktan bıktım artık. Çünkü hep o Serkan denen salatalıkla fotoğraf atıyor. Evet, onu hâlâ çok seviyorum. Vee.. kıskanıyorum da!
Bana yaptığı şeyi merak ediyorsunuz, değil mi? Anlatayım;

Yedi yıl önceydi. Üniversite sınavına girecektik. Sınav yeri çok kalabalık olduğu için çok sıkışıyorduk. Biri bana çarptı ve kimliğim elimden düştü. Sınavın başlamasına az bir zaman kalmıştı.

"Bakar mısınız?" diye dürttüm onu.

"Buyrun." Bana döndüğü an gözlerine bakmaktan kendimi alamadım. Tanrım, bu ne güzel kirpik ve göz rengi uyumu! Masmavi gözlerine kenetlenmiş, kanadı andıran harikulade, kirpik. Dolgulu ve simsiyah.. üstelik de çok doğal...

"Heeyy!!" diyerek düşüncelerimden arındırdı beni.

"Bana çarptınız, kimliğimi bulamıyorum."

"Ah! Çok özür dilerim. Hemen buluruz." diyip yere eğildi. Bir süre sonra elinde bir kimlikle zafer işareti yaptı. Gülümseyip, teşekkür ettim. İkimiz de önümüze döndük. Beni tekrardan dürtüp;

"Bak, kontrol başlamış. Kimliğini tam zamanında bulmuşuz." diyip göz kırptı.
Bir süre sonra sınav başladı. Aklımda hep o vardı ama yine de sınavım iyi geçmişti. Okuldan çıktığımda tekrardan onu gördüm. Neşeli bir şekilde yanındaki adama bir şeyler anlatıyordu. Mimiklerini o kadar güzel kullanıyordu ki bir çırpıda anlamıştım sınavdan bahsettiğini.
Yanındaki adam okulun yakınındaki otoparka doğru gidiyordu. O, yerinde duruyordu. Yanına gidip, sınavının nasıl geçtiğini sordum. Pek heyecanlıydı. Sınavı iyi geçmiş. İçimden aynı üniversiteye gitmek için dua ediyordum.

Bir yıl sonra okuyacağım üniversitenin bahçesinde onu gördüm. Bir ağaca yaslanmış, üzgün bir yüz ifadesiyle, telefonla konuşuyordu. Yanına gitmek istiyordum ama rahatsız etmek istememiştim. Telefonu kapattığında gidip, yanına oturdum. Beni fark ettiğinde yapmacık bir şekilde gülümsedi.

"Ne o? Hayırdır, neyin var?" diye sorduğumda birden ağlamaya başladı.

 GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin