***12***

30 1 0
                                    

Tam elimi Derin'in şoklandığı alete doğru uzatırken doktor içeri girdi. Derin'in annesi Ayla Hanım vakit kaybetmemek için doktoru kendi çağırmış. İyi de yapmış.

Doktor elimi çekip ''Sen karışmasan iyi olur.'' dedi. Haklıydı. Yanlış bir şey yapabilirdim. Bu sefer her şey daha kötü olurdu. Bunu göze alamazdım. O günden bu yana iki gün geçmesine rağmen Derin ayağa kalkabiliyor. Ama beni henüz hatırlayabilmiş değil. Arada sırada hatırlar gibi oluyor ama geri unutuyor. Ne olacak bu böyle? Onun beni sevmesi için çırpınırken şimdi de beni hatırlaması için mi çaba harcayacağım? Derin Su hala hastanede yatıyor. İki kere ölümden dönen birinin iki günde hastaneden çıkması da beklenemez.

Derin Su'dan...

O anları unutmam imkansız. Kaza anından sonrası hafızamda yer edinmiş. Ondan öncesi fazlalık gelmiş herhalde, silinmiş. İki kişi var yanımda. Biri annem, diğeri de eski sevgilim olduğunu söylüyor. İnanıyorum ama hatırlamıyorum. Hem bana değer vermeseler günlerce yanımda olurlar mı?

Demin üç kişi daha geldi yanıma. Biri çakma sarışın bir kızdı. Diğer ikisi de birbirinden yakışıklı erkekler. Erkeklerden birisi kumral, diğeri esmerdi. Ama esmer olanı çok... çok tatlıydı. Ve yüzü en az Ayaz denen çocuğunki kadar tanıdık geldi.
Tanışmak istedim. Şaşırdılar. Beni tanıdıklarını söylediler. Ama ben tanımıyordum.
Sarışın.. çakma sarışın.. kızın adı Ceren'miş. Ayaz'ın kuzeni olduğunu söyledi. Kumral olan da Deniz. Ve kirli sakalın can bulmuş hali, yakışıklı çocuk, Serkan'mış. Eski sevgilim Serkan'mış.
Ben bu yakışıklıyla nasıl olur da ayrılmışım? Ah şu akılsız aklım..
Peki ya Ayaz'a ne demeli? Mavi gözleri çok küçük öncelikle. Saçları sarının farklı bir tonu. Koyu sarı.. kahverengi sarısına benzettim ben. Kahverengi olacakmış son anda sarı olmuş gibi.
Ve Ayla Hanım.. esmer güzeli. Yaşını hiç mi hiç göstermiyor. Ona anne diyemiyorum. Hanım diyorum ama elimde olsa abla derim. Sevecen bir tavrı var. Bana yalan söylediğine inanmıyorum. Belki de annemdir gerçekten.

Of, ya! Ne zaman hafızam yerine gelecek? Tanımadığım ama beni tanıdıklarını söyleyen insanlar var etrafımda. Bana zarar verebilirler. Kim olduklarını bilmiyorum o yüzden amaçlarını da bilemem.
Yakın zamanda çıkarmışım buradan. Nereye gideceğimi bilmiyorum. Bu insanlara güvenemem. Bu çok zor..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin