Okulu bittikten sonra ondan aldığım mesajla yıkıldım.
"Beni affetme. Ben çok kötüyüm. Sil beni rehberinden de hayatından da. Seni hiç sevmedim ben. Sana acıdığım için seninle sevgili oldum. Ben başkasını seviyorum."
LANET OLSUN! Kalbim sıkıştı.. Ben bunu hak etmemiştim.
Yazardan..
Akşam sekiz.. Ayaz'dan mesaj bekliyordum ki bir mesaj geldi. AO! Ayaz'dan değilmiş ama Serkan yazmış.
"Bu gece 11'de uyanık ol. Bu meseleyi konuşmalıyız. O bahsettiğin kişi bana da mesaj atıyor." Ne!? Hayır! Sakın benimle ilgili olmasın!
Serkan'm arıyor..
"Bu ne demek oluyor?"
"Anlamadım."
"Ayaz'ın söyledikleri.."
"N-ne dedi?
"Dedi ki; sevgilinden uzak dur!"
"N-ne saçma bir şey bu ya!"
Of, ben neden bu kadar çok korkuyorum? Yıllar öncesi yaşanmış bir olay ilişkimizi zedeleyemez ki. Bir dakika! Acaba Serkan ona acıdığımı mı düşünecek? Yok yaa.. Olabilir valla, neden olmasın?"Derin, Deriin.."
"Hıh"
"Daldın gittin yine. Neyse bunlar telefonda konuşulacak şeyler değil."
"Hatta bunlar konuşulacak şeyler bile değil."
"Ne konuşabiliriz ki?" Nikah tarihimiz ne olsun?
"Bilmem. Bugün ne yaptın mesela?"
Nikah tarihini soracak halim yoktu. Evlenme teklifi bekliyorum da. Ben bu gidişle daha çook beklerim."En iyisi buluşalım biz" Haklı adam.
"Bu arada bugün ne yaptın diye sordun ya hani.."
"Eee..." Cevabını hiç merak etmiyorum.
"Bugün..." Eh! Merak etmiyorum ki (!)
"Bugün eski sevgilinle konuştum." Bilmiyordum zaten (!)
"Beni aydınlattığın için teşekkürler."
"Ricalar" Çok bayıksın canım. Canımsın.. Aynı ben ya..!!
***
Evin içinde dolanıp durdum. Gözüm pencereye kaydı. Çünkü pencereden dışarıdaki kişiyi görebiliyordum. Biraz daha yaklaştıktan sonra dışarıdaki kişinin kim olduğunu daha net görmeye başladım. Evet, o Serkan'dı. Ne işi var burada?
Şu anda telefonuyla bir şeyler yapıp, kulağına götürüyor. Bizim evin önünde ve sinirli... Yatağıma yaklaşıp, telefonu elime aldım. Çüşşş...!!! Serkan'm'dan 27 arama! Eyvaah! Telefonu niye sessize alıyorum ki ben?
Bir kere daha arıyor.. Hemen açtım."Nihayet!" Yırtmak için sesimi uykulu yaptım.
"Özür dilerim. Yeni uyandım. Telefon sessizde kalmış."
"Yalana bağh" Bağh ne be? Garibim Turkish!
"Ne yalan.."
"Pencereden gördüm seni Derin Su!" Hemen pencereye yöneldim ve ona el salladım.
"Uzatma, sana çok yazmasın." İyi atlatmış olabilir miyim? Hayır!
"İn aşağı!" Hesaplaşma vakti.
Mezarım teknoloji manzaralı olsun.
Ağır adımlarla aşağı ışınlandım. O söylemeden arabaya bindim."Senden açıklama bekliyorum!"
"Ne açıklaması?"
"Deniz kim?" Who is a Deniz?
"Cinsiyetine göre karar vereceğim." O kim ya?
"Travesti" Ciddi misin, sitti misin? Huahhahhah!
"Öyle birini tanımıyorum öyleyse"
"Deniz.. yani beni aldattığın, uğruna ihanet ettiğin Deniz!"
What?"Öyle birini tanımıyorum. Nereden çıkardın onu?"
"Eski sevgiline sor!" Neler oluyor hayatta! Keşke şu rüya... neyse!
"Sorarım" diyip önüme döndüm. Döndüğüm gibi ağzım açık kaldı!
Bu nasıl bir yer böyle?"Ne o, beğenmedin mi?"
"Beğense miydim?"diye bağırdım. Beni buraya neden getirdi? Çok korkuyorum..!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ
Genel KurguAyaz.. Kalp hastası olduğunu öğrendiğinden beri çok mutluydu. Hastalığı umrunda bile değildi çünkü o sevdiğiyleydi. Mutluluğu uzun sürmedi. Çıkalı iki yıl olmuşken aldığı mesajla yıkıldı. Ayaz, Derin Su'nun geçmişiydi. Serkan ise geleceği.. Daha...