Sabah sabah bu pozisyonda uyanmayı nasıl becerdim? Bir ayağım yastığın başında, diğeri yatağın dışında. kollarımı bacağımın üstünden geçirip yastığa sarılmışım. Ben en son uyumuyor muydum? Ne ara uyudum yaa. Belli ki saçma sapan şekillere girip düşünürken uyuya kalmışım. Genelde olaylı gecelerin ardından böyle uyanırım ama dün gece çok da olaylı sayılmaz.. Sadece.. neyse yaa canımı sıkıyor bu konu. Duygusala bağlıyor bir de yüzsüz.. Beni sevdiği için mi üzüyor? O aşık filan değil, bencil..
Bak baak yine mesaj attı şrfsz!
Bugün konuşalım mı? diyor.
Ne yapıcaz?
Hö? Ne sordum la ben? Ah bu akılsız aklım, ahh!!
Bir soru sordum, cevap versene. diye atarlandım. Haksızdım..
Sen gel. Konuşucaz..
Tamam. Nereye gideceğimizi biliyorum ya hemen giderim..
Ben seni alacam zaten.
Tamam o zaman..
Seni seviyorum..
Pöf!!
:*
Ne bu samimiyet?
Peki. 17'de almaya geliyorum o zaman.
Bir dakika.. sen bizim evi biliyor musun ki?
Meslek sırrı.. ;)
Lehel meslek.. Hangi bölümü okudun?
Halkla ilişkiler..
Yaw he hee ;) diyip telefonu sehpaya bıraktım.
Saat 15.13 daha zamanım var.. Biraz the walking dead izledikten sonra hazırlanmaya başladım. Kelebekli elbisem çok şirin görünüyordu.
(Medyada giyindiği elbise ve çantası var. )
Saçlarıma da mor boya katıp hafif dalgalı yaptım. İşte budur!
Keşke daha tipsiz yapsam kendimi.. Beğenmese beni.. Amaan beğenmiş zaten :D
Hahahaaa
Komik değildi.
Çok pardon abla..
Bana bak iç sesim! Abla senin teyzendir.!
Tamam teyze.
Teyze senin ninendir!
Benim ne biçim ailem varmış.. Sen benim dış sesimsin..
Hayır, sen benim iç sesimsin..
Dalaşma kız. İlkokul çocukları gibi..
SUS! SUS! SUS! Ay kendi kendime konuşuyorum yaa. Psikopata bağladım iyice hee. Amanıın saat 16.33 olmuş. Ah iç sesim ahh!! Benim şimdi çirkinleşmeye vaktim de yok. Kolay kolay da çirkinleşemem, biliyorsunuzdur. Saçlarımı ve makyajımı da hallettikten sonra kelebekli elbisemi giyindim. Fazla telaş yaptım heralde. Daha zamanım var. Biraz TWD izleyeyim bari. Rickçiğimi o sarı çiyan kapmasın.. Tam dizinin en heyecanlı bölümündeyken mesaj geldi. Zombiler gelmişti yaa..
Gideceğimiz yer kapanmış. Seni yarın götürsem olmaz mı?
Hah bir bu eksikti! O kadar hazırlandım. Siz şahitsiniz. Yazmak bile iki günümü aldı hazırlanışımın. Üf şimdi git tekrar çıkar üstündekileri ve makyajını. Amaan direkt duş alacam.
***
Her yerde saç var
Yerlerde saçlar
Kimin bu saçlar?
Bilemiyorum..
Evet, bu yerdeki saçlar kimin? Yoksa.. yoksa...??? Nayır, nolamaz!
Yataktan kalkıp, aynanın önüne geçtim. OH MY GOOOODDDDD!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ
Aktuelle LiteraturAyaz.. Kalp hastası olduğunu öğrendiğinden beri çok mutluydu. Hastalığı umrunda bile değildi çünkü o sevdiğiyleydi. Mutluluğu uzun sürmedi. Çıkalı iki yıl olmuşken aldığı mesajla yıkıldı. Ayaz, Derin Su'nun geçmişiydi. Serkan ise geleceği.. Daha...