Α-"καθως ήμασταν σε αυτο το βρωμικο μπουντρούμι που μας είχε πεταξει... "
Δ-" Σε μπουντρούμι σας πεταξε;;"
Λ-"Ναι αλλα μονο επειδη δε πρόλαβε να κανει κρατησει στην ακριβοτερη σουιτα. Δήμητρα μας ειχαν απαγαγει δε είχαμε πάει διακοπες"
Ε-"Πως σας απηγαγε "
Μ-"Οταν γυρισα στο σπιτι μου κατευθυνθηκα προς το δωματιο μου και πανω στο γραφειο μου υπηρχε ενα υπέροχο μικρο μαυρο κουτακι με ασημενιο τελείωμα και ενα ενα γραμμα που εγραφε : 'Ειδικα για εσενα Φορα το και θα συναντηθουμε...' Αναρωτιόμουν τι βρισκοταν μεσα σε αυτο και ετσι το ανοιξα.Μεσα σε αυτο βρισκοταν ενα υπεροχο χρυσο δακτυλίδι με ασημενια σχεδια σαν κυκλοι που μεσα τους βρισκονταν ρουμπινια. Ηταν θαυμασιο απλα δε μπορουσα να αντησταθω και να μην το φορεσω. Μολις το εκανα αισθανθηκα μια αδυναμια και ετσι σηκωθηκα από τη καρεκλα και πιαστηκα απο το κομοδινο μου για να με βοηθήσει να κατσω στο κρεβάτι αλλα οταν αγγιξα το κομοδίνο δε μπορουσα να καταλαβω οτι το αγγιζα δηλαδη ενω το αγγιζα δε το αισθανόμουν, σαν να μην το αγγιζα. Μετα εκλεισα τα ματια μου και το επομενο πραγμα που θυμαμε ειναι τη Λενα και την Αλικη να με ταρακουνανε και να μου λενε να 'ξυπνησω'. Ετσι πηγατε και εσεις κοριτσια;;;; "
Λ-"Οχι, οχι ακριβώς. Να ενω πήγαινε προς το σπιτι μου ακουσα πατημασιες απο πισω μου, τιποτα το ασυνηθιστο, αλλα κατι μεσα μου μου έλεγε να γυρισω. Μολις γυρισα αντικρισα το δωμάτιο μου, βρισκομουν στο δωματιο μου χωρίς να εχω δει καν το σπιτι απο μακρια!!! Τα μάτια μου πέσαν πανω σε ενα ονειρικο μπουκέτο απο λουλούδια διαφορων ειδών, μερικα απο αυτα ούτε καν που ηξερα πως τα λένε, μπορουσα ομως να ξεχωρισω τριαντάφυλλα σε χρώματα μπλε, κιτρινο, ασπρο, ροζ, αλλα κυριαρχούσαν τα κοκκινα. Πηγα μαγεμενη προς το μερος τους και μολις τα σηκωσα επεσε ενα χαρτακι στο πάτωμα μολις το πήρα στο χερι μου το ξεδιπλωσα και διάβασα :'Μονο για εσενα η μυρωδιά θα σε ταξιδευσει κοντα....' το επομενο πραγμα που εκανα είναι να μυρίσω τα πολύχρωμα λουλούδια και ξαφνικα δεν μπορουσα να αναπνεύσω. Ζαλισμενη απο την απωλεια ανασας ξαπλωσα στο κρεβατι μου. Οταν άνοιξα τα ματια μου ήμουν στο ιδιο μερος με την Αλίκη. Αλικη εσυ πως ήρθες;;;;; "
Α-" Εγω ειχα προλαβει να γυρισω σπιτι. Εκει υποτίθεται οτι θα έβρισκα τη καθηγήτρια των μαθηματικών μου. Αλλα κανενας δε ηταν σπιτι. Τα παράθυρα ηταν ορθανοικτα και μου φανηκε πολύ περίεργο.Πηγαινοντας να τα κλεισω ρωτησα αμα ειναι κάνεις σπιτι μηπως βρισκονταν στα εσωτερικα δωματια και δε ειχαν ακουσει οτι ηρθα αλλα τη στηγμη που το εκανα μια αγοριστικη φωνη ακουστηκε. Δε την ειχα ξανα ακουσει. Αλλα αυτο που μου ειπε με φρικαρε πιο πολυ απο ολα. 'Τι υπεροχη φωνη, δε σε πειραζει να την δανειστω ούτως η άλλως σε λιγο δε θα την χρειάζεσαι '. Μολις τελειωσε αυτα που μου ελεγε η φρικιαστική φωνη το παράθυρο ανοιξε ως δια μαγειας φυσηξε ενας δυνατος αερας αλλα ήταν σαν να ηταν χρωματισμενος με μοβ χρωμα. Και το πιο περιργο ειναι οτι αυτο, ότι και αν ήταν, κατευθύνθηκε προς το λαιμο μου και μολις περικυκλωσε το σώμα μου αισθανθηκα αδυναμία να φωνάξω για βοήθεια που ολο και καποιος γείτονας θα ακουγε. Αλλα η φωνή μου δε εβγαινε και μετα βρεθηκα σε ενα σκοτεινό μπουντρούμι και μετα από λίγο ειδα τη Λενα".
Τελειώνοντας τα κοριτσια τις διηγήσεις τους εγω και η Δήμητρα ειχαμε μείνει κάγκελο. Και θυμήθηκα οτι η Αλικη στην αρχη ήθελε να μας πει τι ακριβώς τους ειπε ο παλιοτρελαρας και τις εκανε να πιστευουν οτι μπορεί να κινδυνεύει ο κοσμος μας.
Ε-"Αλικη μου "
Α-" Ελα Εβελινα μου"
Ε-"Τι ακριβώς σας ειπε ο τρελαρας και συμπερανατε οτι ο κόσμος μας κινδυνεύει "
Α-" Ποιος είναι ο τρελάρας;;;;;; Αααα εννοεις τον Αλεξη"
Δ-"Αλέξη τον λένε το καμαρι μου "ειπε η Δήμητρα οσο πιο σαρκαστικά μπορουσε.
Α-" Ναι αλλα νομιζω πως εχουμε σοβαρότερα προβλήματα απο το πως τον λένε. Να οταν ειχαμε συγκεντρωθει ολες στο μπουντρούμι ήρθε προς το μερος μας γεματος περηφανια λες και ειχε κερδισει το μεγαλύτερο βραβείο ολων των εποχών και μας ειπε πως...." κομπιασε για μια στιγμη η Αλικη και κοιταξε το πατωμα υστερα σηκωσε το βλεμα της και συνέχισε "ειμαστε οι εκλεκτες, αφου μονο εμεις ενεργοποιησαμε τις παγίδες και οτι αυτα που κάποτε ηταν δικα μας θα ανηκουν σε λιγες ωρες σε αυτον" τελείωσε την πρόταση της η Αλικη.
Ε-"Μισο, μια ανακεφαλαιωση, ο τρελαρας που τον λενε Αλεξη θελει να κατακτήσει το κοσμο μας, εχει βρει τροπο και αυτος συνδέεται με εμας" ελεγα κοιταζοντας τα κορίτσια και περπατώντας λιγο πιο πέρα
"Σωστα... "ειπαν ολες μαζι περιμενοντας να συνεχισω
Ε-" Οκ αυτο ηταν. Αυτο το αγορακι απειλει εσας τις οικογένειες μας και γενικως όσους ξέρουμε και δε ξερουμε. Θελει τον κοσμο μας;;; πρέπει να τον παρει πρωτα απο εμας. Κορίτσια τι λέτε είστε ετοιμες για μια αξεχαστη περιπέτεια!!!!! Είστε ετοιμες να δειξουμε σε αυτην την παλιοψωναρα τι γίνεται οταν τα βάζεις με την ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ "τονισα ιδιαίτερα τις τελευταίες λέξεις.
Δ-" δε μπορω να σκεφτω καλύτερο τροπο να περασω την ωρα μου απο το να δωσω σε αυτο το αγορακι ενα μαθημα! "ειπε η Δήμητρα χωρις να μπορει να κρύψει τον ενθουσιασμό της και ηρθε και σταθηκε διπλα μου
Α-"Γιατι οχι, στο κατω κατω μας απηγαγε και μας εκλεισε σε ενα μπουντρούμι. Θα ηθελα πολυ να του δειξω τι ειμαι ικανή να κανω οταν δε ειμαι πισω από κάγκελα" ειπε η Αλίκη κατευθυνομενη προς το μερος μου και με ενα χαμογελο να σχηματίζεται στα χείλη της.
Λ-"Εεεε αφου δε εχω τιποτα καλύτερο να κανω.... "ειπε η Λενα και μου χαμογελασε ερχομενη και εκείνη προς το μέρος μου.
Μ-" Έρχομαι μόνο και μονο επειδή ξερω οτι χωρις εμενα δε μπορείτε... "ειπε χαμογελώντας η Μαρια που ηρθε και σταθηκε διπλα απο τη Λενα.
Ε-" Τελεια κορίτσια!!! Το πρωτο πραγμα που πρέπει να κανουμε ειναι να προσπαθησουμε να αποσπασουμε πληροφορίες για τα σχέδια του. Αυτό θα το αναλάβω εγω αφου μονο εγω τον βλέπω στα ονειρα μου. Μετα θα συζητησουμε τι μου ειπε και θα οργανώσουμε το επομενο μας βημα. Εντάξει;;;" Εντάξει απάντησαν και οι τέσσερις μαζι.
Μ-"Αύριο μπορουμε να συναντηθουμε στο δικο μου σπίτι οι γονεις μου θα λείπουν για λιγες μερες λόγω δουλειάς "
Ε-" Υπεροχα"
Α-"Αυτο μας βολεύει πολυ"
Λ-"Τι ώρα ομως να ερθουμε"
Δ-"Εγω λεω οτι κατα τις πεντε ειναι καλα"
Μ-"Ωραια τοτε κανονίστηκε "
Κοταξα την ωρα που ειχε παει 10:30
Ε-"Κοριτσια μηπως πρέπει να γυρναμε σιγα σιγα σπιτι"
Α-"Αααα πως περασε ετσι η ωρα! "
Λ-"Ειδες πως περνά η ωρα οταν παλευεις να ξεφυγεις απο καποιον 'τρελαρα' "ειπε η Λενα και στην τελευταία λεξη γυρισε και με κοιταξε καθως την ελεγε. Πραγμα που με εκανε να γελάσω, και εγω και τα κορίτσια.
Α-" Καλυτερα να πηγαινουμε αμα η μητερα μου δε με βρει σπιτι θα ανησυχησει παρα πολυ"
Λ-"Ναι σωστα καλυτετα να φεύγουμε "
Χαρετιστηκαμε και ενω εκείνες πήγαιναν προς το σπιτι εγω εμεινα με την Δήμητρα αφου ειχα πει στη μαμα μου οτι θα κανω sleepover με την Δημητρα.
Εγω και η Δήμητρα αποφασισαμε να παμε για υπνο ημασταν πολυ κουρασμενες. Συζητησαμε για διαφορα σημαντικα θεματα οπως ποσο κουκλος ειναι ο Cameron dallas,τι θεος που ειναι ο Dylan O'Brien και αλλα τέτοια ζωτικης σημασιας θεματα. Καληνυχτιστηκαμε και μετα απο λιγο αισθανθηκα τα ματια μου πολυ βαρια για να μπορεσω να τα κρατησω ανοιχτα.Στο Ονειρο Μου.........
Ανοιξα τα ματια μου και βρικομουν μεσα σε μια καμπινα σκοτεινη. Το μονο φως που ερχοταν στο δωματιο ηταν αυτο που αφηναν οι ανοιχτες κουρτινες του παραθυρου στο βαθος. Το φεγγαροφωτο εκανε φανερο ενα ξυλινο μεγαλο τραπεζι με κερια πανω και δυο ποτηρια με ενα μπουκαλι κρασι. Αλλα τα κερια ηταν σβησμένα και τα ποτηρια αδεια.
Α-"Σε περιμενα "η φωνη που πλέον ηχουσε γνωριμη στα αυτια μου μιλησε
Ε-" Ελα, παλι καλα που μου το είπες δε θα μπορούσα να το φανταστώ μονη μου"του ειπα καθως γυρισα να τον αντικρισω.
Α-"Ξερεις δε βλαπτει που και που να εισαι ευγενικη. Κοιτα τι προετοιμασια εκανα για εσενα"ειπε και μου έδειξε τα κερια και τα ποτηρια.
Ε-"Κοιτα ξερω οτι θα σε σοκαρω τωρα, αλλα τα κερια κατασκευαστηκαν για να ειναι αναμενα και τα ποτήρια γεματα".
Δεν μιλησε παρα μονο με κοιταξε με βλέμμα που ελεγε 'με φτάνεις στα ορια μου'.
Α-"Καθησε εχουμε να μιλήσουμε για κατι σημαντικο"μου ειπε και καθησε σε μια καρεκλα του τραπεζιου πασαροντας μου ένα ψευτικο χαμόγελο. Τόσο ψευτικο που παω στοιχημα οτι θα εκανε την barbi να τον ρωτήσει ποιος ειναι ο κατασκευαστης του και αν μπορει να της κλείσει ραντεβου.
Ε-"Ακουω... "του ειπα ενώ ημουν ακομα ορθια.
Α-" Κατσε δε μπορεις να με ακουσεις ορθια"
Ε-"Γιατι δε πιανει σημα"
Α-"Το προσπερναω αυτο γιατι εχω καλη διαθεση. Τι λες θες να μαθεις τι σχεδιαζω να κανω για κατακτησω τον κοσμο;;;;;; "
Ε-" Με περνας για χαζη σιγά μη μου ελεγες τα πραγματικα σχεδια σου"
Α-"Μπορει και να το εκανα αμα για τη πραγματοποιηση τους παιζεις καθοριστικο ρολο"
Ε-"Τι εννοεις;;;;;; "
Α-" Εννοώ πως χρειαζομαι......."Αυτα για σημερα αγαπες μου. Σας ευχαριστώ παρα παρα πολυ που διαβασατε και αυτο το κεφάλαιο και τα λεμε συντομα. Σας παρακαλώ άμα θελετε σχολιάστε πειτε τι σας αρέσει αλλα και τι οχι...... Σας αγαπω φιλάκια.........
YOU ARE READING
Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;
Teen FictionΟσοι κανανε το κοπο να το διαβασουν αυτο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Λοιπον ποιος απο εσας εχει αναρωτηθεί αν τα όνειρα γινονται πραγματικότητα και οχι δε μιλαω για πρίγκιπες και πριγκίπισσες αλλα για εκεινα τα οποία βυθιζόμαστε κάθε φορα που κλεινουμε τα ματια μας...