Ε-"Τι εννοεις;;; "ρωτησα την φωνη.
Φωνη -" Τι σε μπέρδεψε στο 'ποια ησουν';; "μου απαντησε η γυναικεία φωνη. Το μονο που εκανα ειναι να κοιταξω γυρω μου. Ειναι πολυ φωτεινα! Υπαρχουν διάφορα χρωματα που κινούνται γυρω μου. Μπορω να ξεχωρισω το μπλε που με' πλησιάζει ', θα μπορουσα να πω, αργα, το κοκκινο, που γυριζει γυρω μου, πιο γρηγορα απο το μπλε, το πρασινο, που έρχεται γρηγορα, αλλα σταματα διπλα απο το μπλε και διαφορα αλλα χρωματα στο βαθος, οπως μοβ, κίτρινο και πορτοκαλί. Ααα τι εγινε;;; λιποθυμησα και ξυπνησα στην βιομηχανια παραγωγης ουράνιων τοξων!
Ε-"Εισαι εκεινη που τον κατεστρεψε". Ειπα ψιθυριστα, απευθυνόμενη στην φωνη, και κοιταξα γυρω μου για να εντοπισω ενα προσωπο. Το μονο που ειδα ειναι ενα μαυρο 'φως' να ειναι κοντα μου.
Ε-"Που βρισκεσαι;; "ρωτησα χωρις να παρω τα ματια μου απο το μαυρο.... Οτι και αν ηταν αυτο...!
Φωνη-" Με κοιτας "
Ε-" Ελα μου;;;! "
Φωνη -" Με βλεπεις σαν χρωμα, ετσι δεν ειναι! "ειπε και το μαυρο, ας πουμε, χρωμα μετακινήθηκε.
Ε-" Η αλήθεια ειναι πως βλεπω κατι μαυρο"ειπα προσπαθοντας να κρυψω το γεγονος οτι είχα φρικαρει. Τοτε το μπλε χρωμα που ηταν διπλα μου μιλησε, ναι καλα το διαβασατε μιλησε! . Σε λιγο θα μιλαω και με τις πορτες! Αμα μου απαντησουν βεβαια, δεν ειμαι σιγουρη, αμα πλεον πρέπει να κανω κρατηση σε τρελαδικο!
Μπλε χρωμα - "Το ονομα μου ειναι Μεγαλος Αδελφος" Ααα ωραια και μου μιλαει το χρωμα και ειναι και καποιος που ξερω!
Μ. Α-"Εισαι απο τον κοσμο της υλοποίησης, για αυτό μας βλεπεις σαν χρωματα. Σε λιγο θα μας βλεπεις με τις 'κανονικες' μας μορφες"Ειπε και με πλησιασε.
Ε-"Πως ηρθα εδω;; "
Μ. Α" Εμας ρωτας! "ειπε και πλεον ειχα αρχισει να ξεχωρίζω το προσωπο του.Ειχε ενα φωτεινο χαμογελο στα χειλη του. Ηταν ιδιος με τον Μεγαλο Αδελφο που ειχα γνωρισει.
Ε-" Οχι εννοω πως δημιουργηκα, πως πρωτοηρθα στον κοσμο της σκεψης! "τοτε το μαυρο χρωμα που ειχε αρχισει να περνει μορφη μιλησε.
Μαυρο χρωμα-" Το ονομα μου ειναι Λενθα, θα ηθελες να σε ξεναγησω εγω! "ειπε γλυκα η φωνή.
Ε-" Ναι. Θελω! "απαντησα, επιτελους θελω να μαθω τι συμβαίνει.
Μ. Α-"Καλα"ειπε κοιτώντας την Λενθα δυσπιστα.
Λ - "Ξεκιναμε;;;!!!"
...... ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΕΙ.......
Δ-"Τι εγινε;;! Γιατι λιποθυμησε;;;! "
YOU ARE READING
Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;
Teen FictionΟσοι κανανε το κοπο να το διαβασουν αυτο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Λοιπον ποιος απο εσας εχει αναρωτηθεί αν τα όνειρα γινονται πραγματικότητα και οχι δε μιλαω για πρίγκιπες και πριγκίπισσες αλλα για εκεινα τα οποία βυθιζόμαστε κάθε φορα που κλεινουμε τα ματια μας...