Κανω Come Back......

70 16 44
                                    

Δ-"Οταν λες επικίνδυνος;;!! Εξηγησε λιγο καλύτερα! " ρώτησε ανησυχη

Α-" Εεε..... Να..... Θυμαστε την λιμνη, που ηταν η λυση του πρώτου γριφου;;;" ρωτησε τα παιδια, προσπαθώντας να τους εξηγήσει τι ειχε κατα νου.

"Ναι.... "απάντησαν ολοι ταυτόχρονα και περιμεναν να συνεχίσει

Α-" Ειναι η εισοδος! Στον κοσμο των πνευματων, υπαρχει μια λιμνη σαν αυτή! "

Λ-" Δηλαδή το μονο, που μας μενει να κανουμε.... Ειναι να παμε και εμεις στον κοσμο των πνευματων! Μα αυτο ειναι...... "

Δ-" Επικίνδυνο! "συμπλήρωσε την πρόταση της Λενας η Δήμητρα

Μ-" Μα δεν υπαρχει αλλος τρόπος;; ! "

Α-" Υπαρχει περιπτωση, να μην..... "

Ρ-" Γυρισουμε πισω... " συμπλήρωσε την προταση της Αλικης η Ρανια.

Καθως τα ελεγαν αυτα, κοιταζονταν και η Μαρια είναι αγκαλιά με τον Μαρκο, επειδη προσπαθεί να την ηρεμησει. Ο Chris πιανει την Λενα απο την μεση και εκεινη εχει το χερι της, γυρω απο το πισω μερος του λαιμου του, είναι σαν να δηλωνουν ο ενας στον αλλο, οτι πρόκειται να ειναι μαζι, οτι και αν γινει! Ο Μανος εχει τυλίξει τα χερια του γυρω απο την μεση της Δήμητρας, αλλα η Δημητρα εχει μεινει να κοιταει το κενο, μαλλον σκέφτεται πως στον ανεμο θα με ξεμπλέξει, απο ολο αυτο στο οποίο πηγα και εμπλεξα! Ο Mike πηγε να πιασει το χερι της Αλικης, αλλα την στιγμη που αγγιξε τα δάχτυλα της, εκεινη γυρισε και τον κοιταξε με βλεμμα 'Σοβαρα τωρα! Θες να πιαστουμε χερακι χερακι!'

Α-"Οχι δεν χρειάζεται να παμε ολοι και η αλήθεια ειναι, πως μονο ο Μανος, ο Chris, ο Μαρκος και ο Mike μπορουμε να περασουμε στην αλλη πλευρα της λιμνης.Εσεις κορίτσια, δεν μπορειτε να ερθετε"

Δ-"Μπα! Τι εγινε η λιμνη ειναι μισογυνης;;! "ειπε ειρωνικα η Δήμητρα

Α-" Όχι, απλως, μονο εμεις μπορουμε να περασουμε στον κοσμο των πνευματων, αφου μονο εμεις μπορουμε να απαντησουμε στην ερωτηση της λιμνης" εξηγησε ο Αλεξης

Μ-"Στην ποια της λιμνης;;;! " ρωτησε μπερδεμένη η Μαρία.

Α-" Στην Ερωτηση της λιμνης" απαντησε ο Αλεξης, τονιζοντας την λεξη 'ερωτηση'. Και το ελεγε λες και ηταν το ποιο φυσιολογικό πραγμα στον κοσμο!

Λ-"Μας το λες, λες και καθε μερα η λιμνη μας ρωταει 'Ehh What's up doc?'(καταφερα να μιμηθεί τέλεια τον bugs bunny μονο το καροτο της έλειπε! ) "

Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;Where stories live. Discover now