Γιατι;;;

80 17 8
                                    

Α-"Θα μεινεις να με κοιτας για πολυ ωρα;; ". Η αλήθεια ειναι πως ειχα μεινει να τον κοιταω, γιατι απορουσα, πως εγινε, απο ενα καλοσυνατο πλασμα, ενας αδίστακτος ανθρωπος;;;
Ε-"Σε κοιταω γιατι σκέφτομαι πως αν το βλεμμα μπορουσε να σκοτώσει, θα ησουν κατι παραπανω απο νεκρος! "Οσο και να ηθελα να μαθω τι εγινε, δεν πρόκειται να ξεχασω ουτε μια στιγμη, ολα οσα εκανε και θέλει να κανει! Εκεινος το μονο που εκανε ηταν να γελασει.
Α-"Με κανεις να γελαω με αυτα που λες"ειπε και συνέχισε να χαμογελάει
Ε-"Να σου φερω ενα καθρεφτη να δεις την φατσα σου; , θα ξεκαρδιστεις! "Του ειπα και ολοι λιγο πολυ γελασανε, μεχρι και τα τσιρακια του. Ενας μαλιστα μιλησε" Εχεις τσαγανο"μου ειπε και πηγε να χαμογελασει αλλά αμεσως σταματησε γιατι φωναξε ο Αλεξης "ΑΡΚΕΤΑ!" πρέπει να φωναξε με οση δυναμη ειχε γιατι με ξεκουφανε!
Ε-"Σιγα, μην σκισεις κανα καλσον" του ειπα γελώντας. Τωρα τα παιδιά ειχαν ξεκαρδιστει και οι δικοι του παλευαν να μην γελασουν.
Α-"Σιωπή ολοι σας! Δεν εισαι σε θεση να μιλας! "ειπε και ενω μας κοιτουσε ολους, στην τελευταία του πρόταση γουρλωσε και κοιταξε εμενα. Νομιζω οτι είναι ετοιμος να μου ορμηξει αλλα δεν πρόκειται να σταματησω. Θελω να τον φτασω στα όρια του, γιατι αμα ειναι θυμωμενος δεν θα μπορει να σκεφτεί λογικα ή τουλάχιστον έτσι λένε στις ταινίες, τωρα θα δω αμα αληθεύει. Και ετσι απαντησα σε αυτα που μας ειπε
Ε-"Δηλαδή αμα παω πιο κει θα ειναι καλύτερα;;! "του ειπα και πλεον τον εφτασα στα ορια του.
Μου ορμηξε και του εβαλα τρικλοποδια, καθως επεφτε μπορεσα να παρω το μαχαιρι απο την ζωνη που το έχει. Το εκρυψα στο μανίκι μου. Τα δυο αγορια που κρατουσαν την Ρανια την αφησαν και εσπευσαν να βοηθησουν τον Αλεξη. Τοτε βρηκα την ευκαιρία μου και εκοψα τα σκοινια που σφιγγαν τα χερια της.
Ρ-"Τι γινετε;; ποιοι είναι αυτοι;; τι θελουν απο εμάς;;; "τα ρωτησε ολα με μια ανασα
Ε-" Θα σου εξηγήσω, απλως οχι τωρα. Πήγαινε με τα παιδιά"της ειπα και εκεινη πήγε και αγκαλιασε τα κορίτσια.
Γυρισα να δω τι γινετε με τον Αλεξη. Ειχε σηκωθει και κοίταζε έξαλλος την εξέλιξη των πραγμάτων.
Ε-"Να κάνουμε το ιδιο με πριν για να φυγουμε! "ειπα και πηγαινα προς το μερος των φίλων μου. Παλι καλα καταλαβαν τι εννοούσα και αρχισαν να πιάνονται χερι χερι. Αφου ηρθα και εγω μιλησε η Μαρια" Στην ζούγκλα εκει που ειμασταν πριν" ειπε η Μαρία και συμφωνησαμε. Κλεισαμε τα ματια και αρχισαμε να νιωθουμε το ίδιο συναίσθημα με πριν, δηλαδη οτι τα ποδια μας αφηνουνε το έδαφος και πεταμε. Αλλα κατι μας προσγειωσε αποτομα, σαν να χτυπήθηκαμε με ενα τηγανι στο κεφαλι. Ναι καλα το φανταζεστε, 'Αουτς'!
Δ-"Τι στον ανεμο ηταν αυτο;!"ρωτησε η Δήμητρα πιανοντας το κεφάλι της.
Α-"Χαχαχα εισασταν πολυ αστείο θεαμα! Νομιζατε οτι θα σας αφηνα να φυγετε τοσο ευκολα! Εβαλα προστατευτικο ξορκι στο καραβι μου". Μας ειπε φανερα ικανοποιημενος. Και αυτο το προστατευτικο ξορκι τι υπουλο που ειναι, εχει στυλ 'είσοδος ελεύθερη,αλλα εξοδος μια τηγανια στο κεφαλι'
Ε-"Να σε ρωτησω, οταν εχει άπνοια, αντι για κουπια χρησιμοποιειτε σκουπόξυλα;!" ειπα καθώς σηκωνομουν απο το ξυλινο καταστρωμα.
Α-"Mike στο μπουντρούμι ολοι!"ειπε και ολοφάνερα προσπαθουσε να κρατησει την ψυχραιμία του. Μολις τελείωσε την προταση του, το αγορι που μου ειχε πει πως εχω τσαγανο, κατευθύνθηκε προς το μερος μας.
Μike-"Δημητρη, Αχιλλέα, Πετρο κυκλωστε τους! "ειπε και σε λιγο ημασταν περικυκλωμενοι απο τεσσερα οπλισμένα αγορια. Μπροστα μου ηταν ο
Mike. Ειναι ψηλος και εχει μελι ματια οπως επισης και καστανα μαλλια.Ακριβως διπλα μου ηταν η Αλικη, την οποια προσπαθησε να σπρώξει, αλλα εκεινη τον κλώτσησε στο καλαμι.
Α-"Μην τολμήσεις να με αγγιξεις ξανα"του ειπε θυμωμενα.
Μike-" Ok"ηταν το μονο που ειπε και εβγαλε το μαχαίρι του και το εβαλε στο λαιμο μου.
Mike-"Προχωρα! "της ειπε και εκεινη τον κοιταξε αγρια και προχωρησε, αφου δεν ηθελε να παθω κακο. Με το ζορι λοιπον πηγαμε ολοι στο μπουντρούμι.
Mike-" Να απολαύσετε την διαμονη σας εδω"ειπε ειρωνικα
Α-"Σου αρεσουν τα ταξίδια;;;" τον ρωτησε και ολοι απορησαμε.
Μike-"Ναι... "ειπε και περιμενε να συνεχίσει η Αλικη.
Α-" Εε τοτε αει στα τσακιδια! " του ειπε και γελάσαμε. Εκεινος δεν ηξερε τι να πει και εφυγε θυμωμενος, σαν το πενταχρονο που του παίρνεις το παιχνίδι.
Μ-" Τωρα τι θα κανουμε;;; "
Δ-" Τα μουτρα τους κιμα, ειναι μια πολυ ωραία ιδεα " ειπε και γελασαμε αλλα ολοι αυτο θελαμε να κανουμε.
Μαρκος-" Παντως οτι και να γίνει εγω θα σε προστατευσω" ειπε ο Μάρκος στην Μαρια και την πήρε αγκαλια. Ααα τι γλυκο! Λ-"Εδω ειναι η στιγμη που λες και εσυ οτι θα με προστατευσεις"ειπε η Λενα απευθυνόμενη στον Chris. Εκεινος της χαμογελασε πριν μιλησει.
C-"Δεν θα πω το ιδιο με τον Μαρκο, αλλα θα πω την αλήθεια, οτι δεν θα ήθελα να φυγω ουτε για ενα δευτερόλεπτο απο διπλα σου!" και την πηρε και αυτος αγκαλιά
Ααα και αυτο ηταν γλυκο!
Κοιταξα τωρα τον Μανο για να δω τι θα πει. Αλλα ο Μανος και η Δήμητρα ηταν ηδη αγκαλια. Αμφιβάλω αμα ειχαν παρει χαμπαρι τι γινεται γυρω τους. Το πολυ πολυ να εχουν καταλάβει οτι βρίσκονται στο μπουντρούμι.
Εγω η Αλικη και η Ρανια καθομασταν και τους χαζευαμε λες και βλεπαμε τηλεόραση, μονο τα ποπ κορν μας λειπανε. Εκεινη την στιγμη ακουστηκαν πατημασιες. Και ξαναβλέπω τον Μike. Ο οποιος ξεκλείδωσε και με κοιταξε λεγοντας ενα ξερο ακολουθα'με. Σηκωθηκα και τον κοιταξα και φυσικα δεν μπορεσα να κρατησω το στομα μου κλειστό.
Ε-"Ειναι κατι που λέγεται ευγένεια, τσάμπα ειναι μην την τσιγκουνευεσαι! "
Mike -" Σε λιγα λεπτα θα εχεις να αντιμετωπισεις χειρότερα προβλήματα απο την έλλειψη ευγένειας".

Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;Where stories live. Discover now