Μ. Α-" Εχουμε και αλλα να πουμε εκτος απο το θεμα του μενταγιόν ". Ωωχχ. Τι; θα ψάξουμε και για βραχιόλι!
Η ωρα ειχε περάσει και η σεληνη εφευγε και την θεση της πήραν οι ακτινες του ηλιου, που ελουζαν με το ζεστο τους φως το μερος που βρισκόμασταν. Ολοι οι κατοικοι ειχαν πάει πλεον στις σκηνές τους. Μονο εμεις και ο Μεγαλος Αδελφος καθως επισης και ο Μαρκος και ο Chris ειχαμε μεινει και καθομασταν γυρω απο την φωτια που αναψε ξανα ο αρχηγος της φυλής.
Μ-"Τι θελατε να μας πειτε;;; "
Μ. Α-"Πιστεύετε πως βρισκεστε μεσα σε ονειρο, ετσι δεν είναι;;;"
Ε-"Ναι, στο δικο μου συγκεκριμένα, γιατι που ειμαστε;;; "ρωτησα πολυ μπερδεμενη.
Μ. Α-"Το ονειρο σου δημιούργησε μια αλλη πραγματικοτητα μεσα στην οποία βρίσκεστε αυτη την στιγμή" απαντησε. Οκ τωρα μπερδεύτηκα περισσότερο.
Δ-"Ειμαι η μονη που δεν καταλαβα τιποτα απο οσα μας ειπε"
Ε-"Για την ακρίβεια και εγω καραμπερδευτηκα τωρα, μπορείτε να μας εξηγησετε αλλη μια φορα;;; " ρωτησα ελπιζοντας να τα πει πιο κατανοητα τωρα.
Μ. Α-" Ακουστε, οι σκέψεις μπορουν να δημιουργησουν αλλες πραγματηκοτητες και ξεροντας το αυτο ο Αλεξης διάλεξε ενα ονειρο ωστε να παρει σαρκα και οστα και ζωντανος να βρει τροπο να κατακτήσει ολες τις αλλες πραγματικοτητες"
Ε-"Αλλες πραγματικότητες εννοειτε πως ειναι αλλοι κοσμοι με ζωντανους ανθρώπους;; "
Μ. Α-" Ναι, ειναι ολες οι σκέψεις που πραγματοποιουνται σε αλλα, ας το πουμε μερη.Οι αλλοι κοσμοι, μερη, πραγματικότητες οπως θελετε πειτε το, σας χρειαζονται για να παραμείνουν ελεύθεροι, χωρίς την τυραννία του Αλέξη"
Α-"Τι εννοείτε, πως ο Αλέξης πηρε σαρκα και οστα, πριν δεν ηταν ζωντανός;;; "
Μ. Α-" Δεν ηταν ζωντανος με την εννοια που δινουμε εμεις"ελεγε καθως μας κοιταζε και επειδη παρατηρησε πως πάλι την τυφλα μας δεν καταλαβαιναμε συνεχισε
Μ. Α-"Ο Αλέξης βρισκοταν σε ενα κόσμο που ζωντανος θεωρείται όποιος εχει μονο ψυχη ενω στο δικο μας χρειάζεται να εχεις ψυχη και σωμα. Εμεις βρισκόμαστε στον κοσμο της υλοποίησης για αυτο χρειάζεται να εχουμε και σωμα ενω εκεινος βρισκόταν στο κοσμο της σκέψης για αυτό το μονο που χρειάζεται ειναι ψυχη.
Λ-"Μα ποιος σκεφτηκε μια τέτοια ψυχη;;; "
Μ. Α-" Ο Αλέξης δεν ηταν παντα ετσι. Οταν τον γνωριζα εγω... "
Ε-" Τον γνωρίζατε;;; "
Μ. Α-" Ναι, ολοι καποτε ανηκαμε στο κοσμο της σκεψης".
Ε-"Και γιατί δεν το θυμόμαστε;;;"
Μ. Α-"Ο κοσμος των πνευματων, ετσι λέγεται διαφορετικα, λειτουργει με διαφορετικο τροπο απο οτι αυτος. Για να προχωρησεις στο κοσμο μας, οπως ειπα πριν, χρειάζεται να εχεις σωμα. Το σωμα αυτο δημιουργηται απο τις αναμνησεις που εχεις. Η ενέργεια των αναμνησεων μετατρέπεται σε ενεργεια του σωματος και ετσι δημηουργηται το σωμα.Ο Αλέξης ομως θυματε γιατι δεν ηρθε με τον κανονικο τροπο"
Δ-"Πως ηρθε;;; "
Μ. Α-" Αυτο δεν το γνωρίζω "
Ε-" Λεγατε πως δεν ηταν ετσι οταν τον γνωρίζατε , πως ακριβώς ηταν"
Μ. Α-"Ο Αλέξης ηταν νεος στον κοσμο των πνευμάτων οταν μου ανατεθηκε να τον 'ξεναγησω' στον κοσμο μας. Ηταν ανυπομονος να τα δει ολα και πολυ καλος. Ανυπομονούσε να υλοποιηθεί για να δημιουργήσει ενα κοσμο που κανενας δεν θα υπεφερε. Βοηθουσε καθε πνευμα οπως μπορουσε. Μια φορα θυμαμε ηταν ενα μικρο κοριτσακι που καθοταν σε μια γωνια και έκλαιγε. Ο Αλέξης με ρωτησε τι ειχε και εγω του απαντησα, πως οτι και αν ειναι, οι καθοδηγητες θα την βοηθησουν. Με ρώτησε, ποιοι ειναι αυτοι και του απάντησα, πως ειναι εκεινοι που βοηθαν καθε ψυχή που χρειάζεται βοήθεια. Εκεινος με κοιταξε και μου ειπε πως δεν αντεχε να την βλέπει και να μην κανει τιποτα και πηγε προς το μέρος της και τον ακολουθησα για να δω τι θα γινει. Πηγε μπροστα απο το κοριτσάκι και το χαιρετησε, εκεινο σκουπισε τα δακρυα του και του ειπε και εκεινο γεια με τρεμαμενη φωνή και κατακοκκινα ματια. Την ρωτησε γιατι κλαίει και εκεινη απάντησε πως δημιουργηθηκε για να δωσει κουραγιο στον άρρωστο εαυτο της που βρίσκεται στον κοσμο της υλοποίησης, αλλα δεν ειχε ιδεα πως. Τοτε ο Αλεξης της ειπε πώς θα τα καταφέρει να βρει τον τροπο και οτι για να νικησει κατι πρεπει να πιστεψει οτι μπορει να τα καταφέρει. Της ειπε να σκεφτει τον εαυτο της υγιή σε ενα ομορφο μερος. Εκεινη εκλεισε τα ματια της και αρχισε να περιγραφεί το σκηνικό. Ελεγε 'ειμαι σε ενα καταπράσινο λιβάδι γεματο ομορφα λουλούδια ολων των χρωμάτων και ειμαι με την μαμα και τον μπαμπά και κανουμε πικ νικ. Εγω μπορω να ανασανω και να περπατήσω και τρεχω προς μια λιμνη που υπάρχει εκει και καθως πηγαινω υπαρχουν πεταλουδες γυρω μου πολύχρωμες και σε αυτο το τοπιο αισθάνομαι υγιης και δυνατη'. Καθως τα έλεγε αυτα ειχε γυρω της πεταλουδες να πετανε και οπου αγγιζε με τα χερια της φυτρωνε γρασίδι και μπλε λουλούδια. Τοτε ακουστηκε μια φωνη λες και ηταν απο μακρια. 'Γιώργο τρεχα ξυπνησε' και ακουσαμε την μικρη απο διπλα μας να λέει 'μαμα, μπαμπα' με μια απορημένη εκφραση ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της. Και ακουμε και την φωνη του κοριτσιού απο την αλλη μερια να λέει 'θα γινω καλα μην ανησυχείτε, τωρα το ξερω'. Η μικρή απο διλπα μας ετρεξε και μας αγκάλιασε και μας ευχαρίστησε που την βοηθησαμε να βρει τον τροπο. Ειχε εκπληρωσει τον σκοπό της χάρις στον Αλέξη".
YOU ARE READING
Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;
Teen FictionΟσοι κανανε το κοπο να το διαβασουν αυτο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Λοιπον ποιος απο εσας εχει αναρωτηθεί αν τα όνειρα γινονται πραγματικότητα και οχι δε μιλαω για πρίγκιπες και πριγκίπισσες αλλα για εκεινα τα οποία βυθιζόμαστε κάθε φορα που κλεινουμε τα ματια μας...