Ρ-"Και τωρα τι θα κανουμε" ρώτησε η Ρανια.
Ε-"Πιστεύω, πως για να τους βρουμε, χρειάζεται να βγούμε απο τον λαβύρινθο" ειπα την ιδεα μου.
Α-"Ωραια, αλλα πως θα βγουμε, αμα δεν ξέρουμε που είναι η εξοδος.... Ακομη και απο την εισοδο να θελαμε να παμε... Εχει κλειστει απο τα αναρριχητικα φυτα" ελεγε αγανακτησμενος ο Αλεξης.
Δ-"Ειναι αδυνατον! " αναφωνησε αγανακτησμενη η Δήμητρα
Τα λόγια της με βάλανε σε σκεψεις....
Ε-" Ειναι;;"
ρωτησα και ενα χαμογελο, ζωγραφιστηκε στο πρόσωπο μου.Ολοι μπηκαν σε σκεψεις...
Ε-"Για σκεφτητε λιγο.... Τίποτα δεν ειναι αληθινο, απο την στιγμη που μπηκαμε εδω μεσα.... Μονο, ότι εμεις του δινουμε δύναμη να μας επηρεάσει, γίνεται αληθινό.... "
ειπα, ολα οσα σκεφτόμουν.Α-" Αρα το μονο που έχουμε να κανουμε, ειναι να σταματησουμε να τους δινουμε δυναμη;; ... "
ελεγε ο Αλεξης, που επεξαργαζοταν, ολα οσα ειχα πει.Ε-" Να σταματησουμε να δινουμε δύναμη, σε αυτα που πρόκειται να μας κρατησουν μακρια απο τους φιλους μας και να αρχίσουμε να δινουμε δυναμη σε εμας τους ιδιους.... Πρέπει να πιστέψουμε στις δυνατότητες μας και στο ποσα μπορουμε να πετύχουμε αν καταφερουμε, να πιστέψουμε πως είναι αληθινα... "
ελεγα, καθως έκανα παραστατικες κινησεις με τα χέρια μου.Ν-" Ναι, αυτο ακριβώς χρειάζεται να κανετε"
ειπε ο Νατριαν και ενα περιφανο χαμόγελο, φώτισε το προσωπο του.Και πραγματικα τοτε συνειδητοποιησα... Οτι δεν ειχα ιδεα τι ρολο βαράει ο Νατριαν μαζι μας... Με έσωσε και βασικα μας εσωσε ολους.... Αλλα, γιατι ειναι μαζι μας, γιατι να θελει να μπλεχτεί σε μια τοσο επικίνδυνη ιστορία, στην πραγματικότητα, δεν μας ξέρει.
Ε-"Νατριαν... Γιατι εισαι εδώ;;;" ρώτησα ότι σκεφτόμουν
Ν-"Με διωχνεις με πλαγιο τροπο... Ή μου φαίνεται;; "
μου απάντησε αστειευομενοςΕ-" Όχι, απλως απορω γιατι..... "
Α-" Να διακυνδινευσεις την ζωη σου, την στιγμη που δεν μας ξέρεις.... Και εχεις και ενα παιδί... "
ολοκλήρωσε ο Αλεξης την πρόταση μου...
YOU ARE READING
Τα Ονειρα Γινονται Πραγματικοτητα;;;;;
Teen FictionΟσοι κανανε το κοπο να το διαβασουν αυτο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Λοιπον ποιος απο εσας εχει αναρωτηθεί αν τα όνειρα γινονται πραγματικότητα και οχι δε μιλαω για πρίγκιπες και πριγκίπισσες αλλα για εκεινα τα οποία βυθιζόμαστε κάθε φορα που κλεινουμε τα ματια μας...