Ce am eu

769 38 1
                                    

Un coc prins în grabă în vârful capului, o bluză largă și geanta aruncată pe umăr... Fac slalomul meu normal printre mașini încercând să ajung la timp la ore. Un tip mă claxonează, evident enervat de alura mea împiedicată.
Mă întâmpină aceleași bănci anoste din lemn, chipuri plictisitoare și sala, totuși , energică la o oră atât de matinală. Totul pare aproape normal. Un băiat, blond, mai înalt decât mine, se așează în banca a II-a. Privirea lui mătură sala, trece peste mine,iar eu îi zâmbesc. Mă ignoră și își vede în continuare de treabă. Mă așez și eu în banca mea și aștept să înceapă ora doamnei Tristan.
Toate cele 50 de minute m-am holbat la ceafa tipului cel nou. Nu știu ce îmi atrăgea interesul. Nu era cu nimic mai special decât oricine altcineva. I-am pierdut urma în mulțime atunci când s-a sunat de ieșire.
M-am strecurat printre lume pentru a ajunge la urmatoarea mea ora. În grabă am scos telefonul care nu înceta să bipăie.
"Cu ce este el mai special decât mine?!" -Un prieten
Am mărit ochii deja puțin speriată. Cine e tipul și de unde știe toate astea?
În neatenția mea, m-am împiedicat și am scăpat geanta.
-Uite, cred ca asta e a ta ! mi-a spus în timp ce îmi înapoia vechea geanta de blugi. Tipul blond din clasa stătea in fata mea.
-M-mersi! m-am bâlbâit ca o proastă. Sunt împiedicată de fel. Oricum, mulțumesc ! am continuam să mă fac de râs. Mi-a zâmbit înainte ca un alt mesaj să apară. Am încercat să deschid telefonul, dar evident a ajuns pe jos.
Tipul misterios l-a ridicat în timp ce eu împietrisem.
- " Chestia asta începe să mă calce pe nervi, iubito ! " Wow, cred că prietenul tau e foarte enervat...
- Nu-i prietenul meu ! am sărit în sus, deranjată de remarca lui.
- Toți tipii iți spun "iubito"? a întrebat cu o sprânceană ridicată, evident amuzat.
Mi-am recuperat telefonul din mâna lui și am bâjbâit un "mulțumesc" în grabă. Am plecat spre clasa, deja întârziată la a doua oră.

***
După o zi ,să zicem normală ,în restul timpului, am ajuns acasa. Un duș rece m-a revigorat complet. Am ieșit în prosop și am înaintat spre dulap, când un sms a aprins ecranul telefonului pentru a treia oară pe ziua de azi. M-am gândit să-l șterg fără să îl citesc, dar nu m-am putut abține.
" Ador să te văd 'îmbrăcată' așa. Acum știu ce am eu și nu are blondul -Un prieten"


Furtuna adolescentilor (Cartea a II-a)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum