Φόβος,πανικός,η τρέλλα επαναλαμβάνεται,το σάρκα μου ξαναμουδιάζει,η καρδιά μου χάνει χτύπους πάλι..το σώμα μου αρχίζει να με προδίδει όπως τότε..τα χέρια μου κοκαλώνουν,τα μάτια μου πονάνε..η μανία με ξαναχτυπά.
Τον βλέπω να με κοιτάζει και πάλι με κακία,ανασηκώνει τα φρύδια του και ξαναγυρνάει προς το μικρό κορίτσι.
"Σου είπα να την πλησιάσεις"
Κούνησα γρήγορα το κεφάλι μου καταφατικά και πλησίασα.Το χέρι μου άρχισε να πηγαίνει προς την Αμπιγκέιλ μέχρι που έφτασε προς το κεφάλι της..τόσο όμορφη..τόσο κρίμα..
Τόσες ερωτήσεις περνάνε από το μυαλό μου..γιατί είναι κλειδωμένη,που είναι οι γονείς τους,γιατί είναι δεμένη,τι κάνει μέσα σε αυτό το βρωμερό δωμάτιο..ο ήχος της φωνής του διέκοψε τις σκέψεις μου.
"Μην την αγγίξεις"με πρόσταξε με κενό βλέμμα
"Γιατί;"ρώτησα..δεν έπρεπε όμως,το κεφάλι του γύρισε γρήγορα προς το μέρος μου και με κοίταξε.
"Δεν θέλεις"είπε με σκληρό τόνο.
Σηκώθηκε και είπε κάτι στο αφτί της κοπέλας,τότε αυτή του έδειξε τα δεμένα χέρια της και αυτός την κοίταξε με φόβο..τι;
Έσκυψε και σιγά σιγά άρχισε να την λύνει με αβεβαιότητα,με το που έλυσε της έπιασε γρήγορα τα χέρια και την σήκωσε στην αγκαλιά του αμέσως,την κράτησε με τόση δύναμη σα να ήταν έτοιμος να την λιώσει.Τότε άρχισε..φωνές,τσιρίδες και κραυγές έβγαιναν από το στόμα της..αυτός την κράτησε ακόμα πιο σφιχτά και της ψιθύρισε "Σςς εγώ είμαι"
Τα κουρασμένα μάτια της άνοιξαν και άρχισε να ανασάνει γρήγορα.
"Θα κάτσεις ήσυχα εντάξει;"
Κούνησε το κεφάλι της και αυτός μετακινήθηκε προς..την ντουλάπα..ωχ όχι..
"Δεν χρειάζεται να-"
Με διέκοψε αμέσως με τη ματιά του.
"Βούλωσε το στόμα σου!"
Δεν μίλησα,απλά κοιτούσα.
Την έβαλε να κάτσει μέσα σε μία βρωμερή ντουλάπα και μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων την κλείδωσε μέσα.
Τίποτα..ούτε φωνές,ούτε κλάματα,φαίνεται σαν να πέρασαν αιώνες μέχρι που κάτι ακούστηκε,σαν χτύπος, πολλές φορές...το κορίτσι χτυπούσε το κεφάλι του στον τοίχο.
Προσπάθησα να μην κάνω την τρομαγμένη.Μετακινήθηκε γρήγορα και πήγε στο κρεβάτι,έβγαλε ένα μαχαίρι από την τσέπη του και έσκισε το στρώμα.
Τότε άρχισε να λέει"Μια μικρή ποσότητα δρα ως διεγερτικό. Μια μεγαλύτερη ποσότητα δρα ως ηρεμιστικό . Μια ακόμα μεγαλύτερη ποσότητα ενεργεί ως δηλητήριο και μπορεί να σκοτώσει.Αυτό ισχύει για όλα τα ναρκωτικά. Αυτό που διαφέρει είναι μόνο η ποσότητα που χρειάζεται για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα.Αλλά πολλά ναρκωτικά είναι επικίνδυνα για έναν ακόμα λόγο: επηρεάζουν άμεσα το νου. Αλλοιώνουν την αντίληψη του χρήστη για το τι συμβαίνει γύρω του. Ως αποτέλεσμα, το άτομο ενεργεί παράξενα, παράλογα, λανθασμένα, ακόμα και καταστροφικά.Τα ναρκωτικά μπλοκάρουν τις αισθήσεις, τόσο τις ανεπιθύμητες όσο και τις επιθυμητές. Έτσι, ενώ προσφέρουν βραχυπρόθεσμη βοήθεια στην ανακούφιση του πόνου, ταυτόχρονα εξαλείφουν τις ικανότητες, την εγρήγορση και θολώνουν τη σκέψη.Τα φάρμακα είναι ουσίες που σκοπό έχουν να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν ή να αλλάξουν κάτι στον τρόπο λειτουργίας του σώματος, να το κάνουν να λειτουργεί καλύτερα. Μερικές φορές είναι απαραίτητα. Αλλά δεν παύουν να είναι ναρκωτικά: δρουν ως διεγερτικά ή ηρεμιστικά και σε μεγάλη ποσότητα μπορούν να σε σκοτώσουν.Φυσικά έχει και άλλα συμπτώματα:Ανορεξία ή αύξηση της όρεξης, αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, ανεξήγητη απώλεια ή απόκτηση σωματικού βάρους.Αλλαγή στον τρόπο βαδίσματος με επιβράδυνση ή υπερβολικά γρήγορο ρυθμό.Ο συντονισμός των σωματικών κινήσεων δεν είναι καλός.Δυσκολία ξυπνήματος, παραμένεις ξύπνιος σε ώρες που δεν συνηθίζεται και παρουσιάζει ασυνήθιστη τεμπελιά.Τα μάτια είναι κόκκινα, υπερβολικά υγρά, οι κόρες των ματιών είναι μικρότερες ή μεγαλύτερες από ότι συνήθως, απλανές βλέμμα.Κρύες, ιδρωμένες παλάμες των χεριών, τρέμουλο χεριών.Φουσκωμένο πρόσωπο, με κοκκίνισμα ή χλωμάδα.Η αναπνοή, το σώμα ή τα ρούχα, έχουν μυρωδιά μιας ουσίας.Ακραία υπερδραστηριότητα, υπερβολική ομιλητικότητα.Τρέξιμο της μύτης, ξερόβηχας.Σημάδια χρήσης βελονών από ενέσεις στα χέρια, στους βραχίονες, στα πόδια ή στα πέλματα.Αναγούλες, εμετοί ή υπερβολική εφίδρωση.Τρεμούλιασμα των χεριών, των ποδιών ή του κεφαλιού.Ανώμαλος καρδιακός ρυθμός.
"Π-που τα ξέρεις όλα αυτά;"
"Από που νομίζεις ότι έρχομαι;"
Έβαλε το χέρι του και έβγαλε ένα σακουλάκι με μία συριγγα που μέσα περιείχε ένα διάφανο υγρό.
''Αυτή προοριζόταν να είναι η δική μου δόση αλλά σε λίγες μέρες θα έχω λεφτά για εκατοντάδες δόσεις άρα χάρισμα σου!"
Πλησίασε προς τα μένα "Είσαι έτοιμη;"ρώτησε.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
VOUS LISEZ
Stay
FanfictionΕθισμός... σκόνη μόνο λίγη μαγική λευκή σκόνη μπορεί να με πάει ψιλά στο Θεό αλλά αυτό θα είναι μόνο για μια στιγμή μετά με πάει κατευθείαν σε αυτόν,στα μάτια του μα αυτός είναι ο διάβολος και εγώ το θύμα του και ζητάω μόνο την μαγική του σκόνη αλλά...