Ειναι ζωντανοι

282 22 5
                                    


Συνεχεια:λιγες μερες απο την μερα της αποφητησης

Ολοι μου λενε οτι παιθαναν αλλα εγω δεν τους πιστευω δεν εφυγαν χωρις να μου ειπαν οτι με αγαπανε δν γινεται.Μου λενε οτι θα γινει η κηδεια σημερα να φορεσω μαυρα μου ειπαν..γιατι ποιος πεθανε ρωτησα..δν μου απαντησαν..εσκυψαν το κεφαλι και βγηκαν απο το δωματιο μου...

με σηκωσαν με το ζορι και μου ειπαν να σταματησω να ουρλιαζω..μα εγω δεν φωναζα απλα τους κοιταζα με εγδυσαν και μου εβαλαν αλλα ρουχα..μαυρα..τους ρωτησα γιατι μαυρα;εγω ποτε δεν φοραω μαυρα δεν απαντησαν παλι.

Με εβαλαν στο αμαξι και μου σκουπισαν τα μαγουλα..γιατι το κανουν αυτο καθε δυο λεπτα..εγω δεν κλαιω..γιατι να κλαψω δεν εχω λογο εχω ολα οσα θελω ..εχω το σπιτι μου,τα λεφτα μου,τους γονεις μου οχι δν εφυγαν εγω τους νιωθω εδω 

και τοτε ξαναπαιζει μπροστα στα ματια μου ο μπαμπας να σκοτωνει την μαμα ο αντρας με τα σγουρα μαλλια που ηταν διπλα του να του ψιθηριζει κατι και καθως εσκυψε να του το πει στο αφτι με ειδε και το χαμογελο του μεγαλωσε,ηταν σκληρο το χαμογελο του καθως το στομα του συνεχισε να κινητε ο πατερας μου γυρισε και με ειδε και τοτε το χερι του εκανε το οπλο να παει στο κεφαλι του μετα το μονο που εβλεπε ηταν αιμα...και το αιμα σημαινει θανατο αλλα οι γονεις μου δεν παιθαναν αληθεια ειναι ζωντανοι τους το λεω καθε μερα την τεευταια εβδομαδα γιατι σκυβουν το κεφαλι ομως καθε φορα;εχω ακουσει την λεξη συλληπητηρια πολλες φορες γιατι τους ρωταω κι μετα φευγουν αλλα δεν ξερουν οτι δεν ειμαι μονη μου η μαμα και ο μπαμπας ειναι εδω..τους νιωθω..


Μου ειπαν να συνεχισω να περπαταω και μπροστα μου εβλεπα ενα κουτι...δυο κουτια ξυλινα μεγαλα και ανοιχτα και μετα μεσα στα κουτια ο μπαμπας και η μαμα αλλα δεν παιθαναν το ξερω απλα αναπαυονται αλλα ειναι διπλα μου το ορκιζομαι

μου ειπαν να μην προχωρησω αλλο ειναι ασεβια λενε "Δεν κανω κατι απλα παω στη μαμα μου"τους απαντησα...ο κοσμος διπλα μου εκλεγε μετα απο λιγο και μου ελεγε να σηκωθω απο διπλα τους...δεν καταλαβενω γιατι ειναι εδω ξαπλωμενοι;γιατι ειναι τοσο κρυοι;γιατι δεν ειμαι και γω διπλα τους ξαπλωμενη;ο κοσμος ακομα εκλεγε μερικοι ψιθυριζαν"καημενο κοριτσι ουτε 18 δεν ειναι ακομα"

Με ξανασηκωσαν απο εκει που ημουν και μου ειπαν να μην ουρλιαζω παλι μα εγω ουτε που ψυθηρισα μιλουσα απο μεσα μου στους γονεις μου σηκωσα τα ματια και με κοιταζαν ολοι με λυπη και οικτο και ξαφνικα εγω τον ειδα μεσα απο ολο τον κοσμο αυτος πισω απο ολους πισω απο τις πλακες του νεκροταφειου πισω απο τα παντα καθοταν και χαζογελουσε με ενα τριανταφυλλο στα χερια του..και τοτε με ειδε και αυτος.






StayTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang