Η παρακολούθηση

94 14 0
                                    

Είχα αλλά σχέδια...

Η υπηρέτρια έσβησε τα φώτα του δωματίου και βγήκε εξω και αναστενάζοντας έκλεισε την πόρτα.

Ανασήκωσα με δυσκολία το σωμα μου και κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου όταν το θέαμα απέναντι μου έκοψε την ανάσα και παραλίγο να πέσω κάτω...παλι.

Author's P.O.V
Ηταν ενα κορίτσι με ατίθασες κόκκινες και ξανθές μπούκλες που αυτό που ζητούσε ηταν η ζωή..τώρα υπάρχει μονο μια μίζερη ψυχή διψασμένη για το εχθές που στο παρελθον τόσο ήθελε να αποφύγει..το χλωμό της πρόσωπο και το άσπρο της δέρμα τώρα την είχαν κανει αγνώριστη. Έσκυψε το κεφάλι της πολλές φορες τους τελευταίους μηνες και καποτε θα έπρεπε να τελειώσει το μαρτύριο σε μια στιγμη το υποσχέθηκε στον εαυτό της οτι σχεδόν τα βάσανα τέλειωσαν θα έβλεπε τους γονεις για τελευταια φορά να ακούσει μονο αυτό που ήθελε και μετα θα έφευγε ακόμα και απο την πόλη ξεχνώντας τα παντα και τους πάντες...της είχε γίνει ψύχωση και δεν θα σταματούσε μέχρι να πετύχει τον στοχο της.

Έκανε λιγα βήματα προς το περβάζι και ανεβηκε στο παράθυρο το μυαλό της είχε φουσκώσει πως θα πήγαινε εκεί;τι θα του έλεγε;πως θα σταματούσε το φόβο της για αυτον; Σταμάτησε να σκέφτεται και...πήδηξε.
Εξω απο το σπίτι της όμως κάποιος την παρακολουθούσε οχι για τίποτα άλλο παρα μονο για λεφτά...και την είδε να ανεβένει στο περβάζι δεν πίστευε οτι θα τολμούσε να πηδήξει πιστευε οτι η μικρή ηταν πολύ δειλή για να κανει οτιδήποτε το χαμόγελο του μεγάλωνε όταν την έβλεπε να σκέφτεται τόσο πολύ αλλά μετα την είδε να πηδάει και μονο που δεν γέλασε θα την περιμενε να συρθεί παλι μέσα στο σπίτι της με λιγες μελανιές και μόλοπες αλλά εκείνη δεν κουνήθηκε ουτε λίγο και τοτε παρατήρησε καλύτερα...είχε πεσει πανω σε πέτρες και το αίμα της αρχισε να εμφανίζετε
Τι θα έκανε τώρα;;Υποτίθεται οτι θα έπρεπε να κρατήσει τη μικρή ζωντανη ως τα γενέθλια της οχι να παιθάνει απο τώρα! Η ωρα περνούσε το άγχος του μεγάλωνε όπως και η κόκκινη λιμνούλα της ο μόνος τροπος για να μην το σκοτώσουν τώρα ηταν να την παει σε αυτον...

Γειααα λοιπον το επομενο κεφαλαιο θα μπει συντομα
Δν εβαζα αυτες τις μερες γτ ειχα πολλες υποχρεωσεις σορρυ
Λοιπον οπως παντα σχολιαστε και ψηφιστε αν θελετε να συνεχισω
💓💔Σεφα

StayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz