--7--

1.2K 87 46
                                    

Selena Gomez-Kill Em With Kindness

İyi okumalar..

Gözlerimi ovuşturarak uyandım. Tekrar uyumaya koyulmuştum ki gelen sesle birlikte hışımla kalktım. Arkama baktığımda kahvaltı hazırlamaya çalışan kızımı gördüm. Yani..sanırım kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu. Yerde kırılmış bir yumurta var ise. "Kızım? Ne yapıyorsun?"  "Şeyy..kahvaltı hazırlamaya çalışıyordum da." "İstersen sen abini uyandır. Ben zaten kahvaltıyı hazırlarım."  "Peki. " diyerek gitti. "Günaydın. " diyerek mutfağa Aras geldi. "Dün gece kötü bir rüya gördün sanırım." "Iıı evet. Uyandırdığın için sağol."   "Önemli değil de. Ne görmüştün?"  "Dün bizimkiler falan geldi ya onlar gittikten sonra uyumuştuk. O zaman aynısını rüyamda gördüm bende işte. Öyle birşeyler tam olarak hatırlamıyorum."diyerek koltuğa oturdu. Başka birşey görmüştü bence ama söylemiyordu. Neyse artık. "Günaydın. " diyerek içeriye Çağatay girdi. "Günaydın oğlum."  "Anne. Şu kızına söyler misin? Beni uyandırmaması gerektiğini."  "Yalnız ben gönderdim kardeşini seni uyandırsın diye."  "Ama niye yaaa." "Ne niye kahvaltı hazır. Saat kaç olmuş. "  "Anne?  Allah için saat kaç? "  "Dokuz."  "Ya yaz geldi bu saatte uyanılır mı bi on bir falan olsun."  "A-aa beyefendiye bak sen. Ne zaman kahvaltınızı hazırlamamı istersiniz Çağatay bey? "  "Iıı bilmiyorum ama uyandığım da hazır olsun."diyerek tam odasına gidecekken tuttum ve koltuğa yatırıp hafifce gıdıklamaya başladım. "Yaaa ahahahh ta-tamam yaaa yeterrrr ahahahah."  "Demek uyanınca kahvaltın hazır olsun haa."  "Tamam ta-mammmm."diyerek gülmeye devam etti. Bende bu kadar gıdıklamanın yeter oluğunu düşünerek bıraktım. "Hadi baylar bayanlar kahvaltı hazır."diyerek masaya oturdum.

Kahvaltı sessiz geçiyordu. Çağatay ben doydum,diyerek kalkmıştı.
"Anne. Ben doydum."diyerek Birce de kalktı. "Hadi ellerini yıka kızım." "Tamam annecim."diyerek lavaboya doğru yürüdü. 
"Sence...iyi bir aile olmaz mıyız?"diyerek şaşkınlıkla ona bakmamı sağladı Aras. "Derken? "   "Yani bir şans veremez miyiz ilişkimize?"  Durgunca suratına baktım ve yavaşça kafamı yere eğdim. Çatalımla tabağımdaki zeytinle oynamaya başladım. "Ben doydum."diyerek kalktım ve lavaboya giderek ellerimi yıkadım. Salona geçtim ve koltuğa oturarak bu konuyu düşündüm.
İlişkimize bir şans..demek Aras yavaş yavaş herşeyi hatırlıyor.

Düşünmem gerekiyor...

"Anne parka gidelim miiiiii?"  "Kızım yarın gitsek bugün temizlik yapacağım çok işim var yani."  " Ama anneee."diyerek sızlanmaya başladı Birce.  "İstersen ben götüreyim?"diyerek bakışlarımı ona çevirmemi sağladı Aras. "Imm sana zahmet olmasın."   "Ne zahmeti ya. Ben götürürüm kızımı."dedi.  Birce, 'kızım' kelimesine şaşırmış gibiydi. "Evet anne beni babam götürsün. "Dediğini anda Aras'ın gülümseyişi herşeye değerdi. "Pekâlâ..ama geç kalmak yok. Geç kalırsanız bir daha park yok ona göre. "  "Tamam anneeee."diyerek sarıldı.
----------
Arasdan; "Bak anneyi duydun kızım. Geç kalmak yok tamam tam saatinde eve döneceğiz."  Diyerek dikiz aynasından bir kaç saniyelik dışarıyı izleyen kızıma baktım. O saniye içerisinde o da dikiz aynasına bakarak,"Tamam..babacım."dedi. Bu tekrar gülümsememe sebep oldu. O ne güzel 'babacım'deyişidir yaa. 
Bir kaç dakika sessizlikten sonra Birce'nin devrik cümlesiyle gülmemek için kendimi tuttum.  "Babacım sen gerçekten benim babam mısın babacım."  Tabi o kadar 'baba' kelimesiyle zor cümle kurdu çocuk. Bu kadarı bile iyi yani. Hani alkış kızıma?👏👏👏👏
"Evet babacım ben gerçekten senin babanım babacım."diyerek bende devrik cümleyle karşılık verdim.
Dikiz aynasından tekrar baktığımda kaşlarını çatmış olduğunu gördüm. "Ne oldu?"diyerek tekrar yola döndüm.
"Az önce kurduğun cümle çok tuhaftı."  Ah bir bilsen seninkininde tuhaf olduğunu..

Sonunda parka geldiğimizde kızım koşarak salıncağa gitti.
"Babacım beni sallar mısın?"  "Tabi sallarım güzel kızım."diyerek kızımı salıncağa bindirdim ve sallamaya başladım.
Sallarken de düşünmeye başladım kızımın büyümüş halini.. ne kadar da güzel olurdu öyle. Çağatay ise.. yakışıklı olurdu. Tam babası gibi. Kızımın sözleriyle düşüncelerim buhar oldu uçtu  gitti.
"Babacım ne düşünüyorsun."  "Hiç öyle kızım. Kaydırakta kaymak ister misin?"  "Olur."dedi ve salıncağı durdurdum. Salıncaktan inip koşarak kaydırağa gitti.

Teşekkür Ederim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin