--11--

502 49 21
                                    

Jason Derulo-Stupid love

"Buket,yoruldum.Kızım zaten düğün yaptık,gelinlik giydim.Daha neyin çabası?"diyerek konuştum bıkkınlıkla.Sabahtan beri bana gelinlik denettiriyordu güzel arkadaşım.
"Güzelim benim,bu farklı sadece eğleneceğiz.Elbise gibi bir gelinlik olacak.Gerçekten bak."diyerek gülümsedi. Her ne kadar bıkmış olsam da bu gezintiden,iki çift lafı tebessüm ettirebiliyordu."Pekala."diyerek teslim oldum.

"Aa bak,bu çok hoş değil mi?"diyerek gelinliği alarak cevap vermeme kalmadan üzerime tuttu ve "Hadi git dene bunu."dedi. Sadece,"Peki."diyerek kabine girdim.

Gelinliği üzerime geçirdikten sonra,geriye tek fermuarı kalmıştı. Onu da çektikten sonra kendimi aynada süzdüm. Ne güzelim be! Ego kasmak bence bu zamanlarda benim de hakkım. Özellikle bugün de.

"Oldu mu?"meraklı sesle kabinin perdesini çektim ve,"Sen gör ve karar ver."dedim yüz yılın sırıtmasını yaparak.

"Ben evlenesim geldi,"diyerek kıkırdadı ve sözlerine devam etti,"kesinlikle oldu."
Aynaya tekrar döndüm ve kendime bakarak bir iç çektim. Sonra perdeyi kapatarak üzerimi değiştirdim.

Kabinden çıktım,o sırada telefonumdan melodi gelmesiyle çantama uzandım.

Arayan Arasdı.
"Efendim?" "Ne yapıyorsun?"  "Gelinlik bakıyorduk Buketle işimiz bitti dönüyoruz."  "Merak ettim at bakıyım."  "Yoo."diyerek güldüm.

"Tamam tamam."diyerek güldü o da.

"Görüşürüz o halde."  "Görüşürüz hanım."demesiyle kahkaha attım ve kapadım telefonu.

"Hayırdır neye gülüyorsun?"diyerek elindeki gelinlikle yanıma geldi Buket.
"Hayır canım,hayır."diyerek arkamda meraklı gözlerle bakan bir Buket bıraktım ve kasaya geçtim. O da arkamdan geliyordu.

Gelinliği aldıktan sonra sonunda çıktık ve arabaya bindik. Emniyet kemerimi taktıktan sonra arabayı çalıştırdım ve yola koyuldum.

"Gerçekten merak ettim."diyerek sessizliği bozdu Buket. "Sen hala orda mısın ya,"diyerek güldüm. "Merakımı biliyorsun Ada."diyerek güldü o da. "Evet Buketciğim ama merak etmeni gerektirecek hiç birşey yok. Altı üstü kocamla konuştum,aaa!"diyerek güldüm.  "Ha tamam o zaman,baştan söylesene."dedi ve kıkırdadı.

Bu konuşmadan sonra radyoyu açtım ve Kalben'in sesi eşliğinde yoluma devam ettim.

"Sen de bırak herşeyi,sadece beni sev!"diyerek cırtlak bir sesle ortamı bozdu Buket.  "Lütfen bir daha bunu tekrarlama."dedim yüzümü masucuktan(!) buruşturarak.

"Ne var be!"dedi çirkefce. "Bir şey yok be!"dedim bende aynı şekilde karşılık vererek.

Sonunda eve vardığımızda bağajdan gelinliğimi çıkardım ve bağaj kapağını kapatarak eve doğru yürüdüm,Buketle.

Kapının önüne geldiğimizde,elimi çantama atarak anahtar arayışına girdim. Elim sonunda anahtarı hissettiğinde,aldım ve kapıyı açtım.

"Aras?"diye seslendikten sonra bir kaç saniye bekledim. Ses seda gelmeyince telefonumu çantamdan çıkartarak aradım.

İlk çalışta açtı ve,"Efendim birtanem?"dedi. "Neredesin?" "Şirketteyim kızımla.Önemli birşey mi var?"  "Yokta evde yoktun bende merak ettim,aramak istedim."  "Tamam güzelim."

"Oğluşum nerede?"   "Batu amcasıyla akıyor. Bukete çaktırma ama karı kız işte."diyerek kıkırdadı. "Sen de gitseydin?"dedim sorarcasına. "Yok be,benim ne işim olur."dedi. Telefonun ucunda sırıttığını hissedebiliyordum. "Sırıtma."  "Peki. Hadi görüşürüz o halde?"  "Sıkıldınız demek bayım,pekala görüşürüz o halde."  "Ada-"Sözünü kesen benim suratına kapatmam oldu. "Kızım yine mi trip?"diyerek güldü. 

Teşekkür Ederim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin