Nytt liv, Nye muligheter

2K 41 5
                                    

Hei! Dette er min andre bok, den første heter kidnappet! Jeg håper dere liker denne, her er første delen!

Vanessa*

"Flytte? Aldri i livet" ropte jeg til dem. Jeg trampet ut av kjøkkenet og opp på rommet. Jeg begynte å synge, noe jeg alltid gjør når jeg er sur og lei meg. Hvorfor må faren min være plateprodusent? Jeg har jo akkurat fått meg kjæreste og begynt å passe inn. "Vanessa"hørte jeg mamma si på andre siden av døra. Jeg hadde stoppet å synge når jeg hadde hørt at det var noen andre på utsiden. Ja det høres rart ut, men de vet ikke at jeg synger. Det er fordi da hadde pappa ordnet platekontrakt til meg. Det er fordi jeg er flink til å synge, ikke at jeg synes det, men det er det vennene mine synes. Jeg kan spille piano, fløyte, klarinett, trommer, gitar og masse annet. I tillegg er jeg kjempe flink på skolen. Jeg får bare seksere. Jeg er det de kaller englebarn, det er skikkelig irriterende. Foreldrene mine har alltid vært opptatt av gode karakterer. "Vanessa"ropte mamma og rev meg ut av tankene mine. "Ja"ropte jeg tilbake. "Du må begynne å pakke"ropte hun. "Hvorfor?"spurte jeg. "Vi flytter om to dager, men du skal gå en siste dag på skolen i morgen" ropte hun. Jeg stønnet av irritasjon. Jeg begynte å pakke tingene mine i esker. Jeg la bildet av meg og Liam på toppen. Tenk at vi må gjøre det slutt fordi jeg skal flytte. Jeg lukket eska og sjekka klokka. Oh shit den er elleve allerede så jeg gikk og stelte meg på badet mitt og fant pysj i walk in closetet mitt. Jeg la meg i senga og gråt meg i søvne. Neste morgen var jeg rask til å sminke meg og ta på meg klær. Jeg valgte en stram olabukse og en strikkegenser med vest over. Jeg smørte matpakke og gikk til skolen. Tenk at dette er min siste dag. Jeg ble møtt av Liam og han kysset meg på leppene. Vi gikk til hvert vårt klasserom og tiden føyk av sted. Når skolen var ferdig gikk jeg bort til en smilende Liam. "Liam"sa jeg. Jeg kjente tårene trille nedover kinnene mine. Jeg kysset han lenge på munnen. "Farvel"sa jeg og løp hjem uten å stoppe. Tårene strømmet nedover. Da jeg kom hjem spiste jeg lunsj. Resten av dagen føyk av gårde og plutselig var dagen der. Vi skulle flytte. Vi kjørte til flyplassen i en limousin. Klokka var 14:00. Den gamle skolen min var ferdig for dagen. Jeg gikk inn på flyet og fant plassen min. Jeg var trøtt så jeg sovnet fort. Tiden gikk fort og vi var allerede fremme. Jeg hadde sovi hele turen. Jeg gikk av flyet og fant koffertene mine. Da jeg kom ut gikk jeg bort til limousinen som ventet på oss. Jeg satte meg inn og så på mamma. "Vanessa det er ikke noe å være sur for"sa hun rolig i stemmen. "Du hadde også vært sur hvis det hadde vært deg"sa jeg med en sur stemme. Jeg hørte iphonen min ringe så jeg tok den opp og svarte. "Vanessa hvorfor har du ikke sagt noe?"sa Liam i andre enden. "Jeg turte ikke og det burde du skjønne"sa jeg og la på. Tårene mine begynte å renne igjen. "Vanessa går det bra?"spurte mamma. "Nei og det er på grunn av deg og pappa." Jeg tok av meg setebelte og gikk fort ut av bilen. Jeg stoppet en taxi og sa jeg skulle til nærmeste luxus hotel. Han stoppet utenfor en vakker bygning med fontene foran. Jeg gikk inn og bort til resepsjonen da Iphonen min plinget. Det var en mld.

Jeg låste opp Iphonen min og åpnet meldinga. Jeg så at meldinga var fra Melissa. Jeg fikk et sjokk da jeg så bildet. Bildet av en sviker. En drittunge. En gutt jeg nå hater over alt på jord. LIAM. Liam kysset Lexi. Det var da jeg gikk på noen og falt i bakken. Jeg slo hodet hardt i bakken og alt forsvant. Det ble helt mørkt.

Justin*

Jeg hadde akkurat gått inn på hotellet der jeg hadde rom. Da jeg var på vei til resepsjonen kjente jeg at jeg gikk på noe elle noen. Jeg så ned på gulvet og det lå en jente der. Plutselig gikk det opp for meg hvem det var. Det var Vanessa. Jeg løftet hun opp og gikk bort til resepsjonen for å hente nøklene. Jeg gikk bort til heisen og tok den opp til 14. Etasje. Jeg gikk ut i gangen og det var bare en dør der. Rom 415. Det var det. Jeg stakk nøkkelkortet inn i låsen og døra åpnet seg opp. Det var kjeeeempe stort til å være hotell. Det var to etasjer. Det var sikkert spesiallaget til kjendiser. Jeg gikk inn på rommet mitt og la Vanessa på senga. Jeg så hun hadde et stort kutt på hodet så jeg gikk for å hente rensesaker. Jeg vasket det og tørket. Jeg satte på bandasje rundt hodet hennes. Det kriblet i magen min og vær gang jeg rørte henne gikk det en varm følelse gjennom meg. Jeg kledde av henne til hun lå i undertøyet og jeg tok på henne en av mine skjorter. Så kledde jeg av meg til jeg var i bokseren og la meg i senga. Jeg la dynen rundt henne og meg. Jeg hadde en stor dyne som gikk rundt oss begge. Det siste jeg tenkte på var Vanessa før jeg sovna.

Vanessa*

Jeg våknet opp i en stor seng. Jeg husket ingenting. Hva heter jeg? Hvor gammel er jeg? Alt det der. Og hvordan jeg havnet her. Jeg kjente en intens smerte i hodet. Jeg tok hånden opp på hodet og kjente jeg hadde bandasje der. "Så du er våken" jeg skvatt og snudde meg. "J-ja"sa jeg nervøst. Det var noe kjent med han, men jeg kunne ikke sette prikken på det. Jeg hadde sett han så mange ganger før. "Hvem er du?"spurte jeg. Jeg så han ble såret. "Husker du meg ikke?"spurte han. Jeg ristet på hodet som at det var åpenbart noe som det tydeligvis ikke var. Jeg tenkte meg lenge om, men kom ikke noe nærmere. "Hvem er jeg?"spurte jeg. Det var som at det var noe som gikk opp for han for blikket han endret seg helt. Det så alvorlig ut. "KOM NÅ"så han til meg. Han rakte meg en joggebukse som jeg tok i mot og tok den på. Så løftet han meg opp og løp ut...

Ja da var første del ferdig! Håper dere likte den. Kommenter og vote!

Nytt liv, Nye muligheterTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang