Unnskyld for at jeg ikke har skrivi.... Jeg er på hyttetur! Denne delen har jeg skrivi på mobildata så den er ikke så lang!
Vanessa*
Jeg våknet av at vekkerklokka ringte og satte meg opp i senga. I dag skulle jeg møte Pattie igjen etter så mange år. Jeg har savnet hun sånn. Hun var som en mamma for meg før. Jeg gikk bort til walk in closetet mitt og fant fram no klær. En ola shorts og en slakk trøye. Så gikk jeg ned til kjøkkenet der jeg så Justin stå med ryggen til meg og steke egg og bacon. Jeg listet meg bort til han og tok armene rundt midjen hans. Han skvatt og hoppet opp. "Du må ikke gjøre sånn, du skremmer meg"sa han og lo. "Hva tror du var meningen?"spurte jeg. "Dust"mumlet han. "Takk! Jeg vet jeg er deilig, uimotståelig, sexy og tilltrekkende"sa jeg og gliste. "Det vet jeg også"sa han. "Men det var ikke det jeg mente"la han til. "Hva mente du da?"spurte jeg og latet som jeg var fornærmet. "Ja, si det " svarte han og snudde seg mot meg. Han lente seg ned mot meg og plantet leppene sine på mine. Det gikk fort over til klining og tungene lekte vilt. Vi trakk oss fra hverandre og pustet tungt. "Er du sulten?"spurte Justin. Jeg nikket på hodet og han la egg og bacon på to tallerkener. "Er du klar til å besøke Pattie i dag da?"spurte han. "Ja, jeg er vel det. Det kommer til å bli koselig" sa jeg og smilte til han. Vi satte oss ned og begynte å spise.
Vi hadde spist ferdig og jeg drev og kledde på meg sko og jakke. " Lurer på om hun husker meg?" mumlet jeg og håpet på Justin ikke hørte det noe han så klart gjorde. "Du, ikke vær redd" sa Justin og smilte til meg. Jeg smilte tilbake før jeg gikk ut av døra. Justin løp fort ut etter meg og låste døren etter seg før han løp bort til bilen og holdt opp døra på passasjersiden og oppnå døra for meg. "Gentleman" sa jeg og smilte søtt mot han. Jeg satte meg inn i bilen før Justin lukka den etter meg. Like etter satt han i førersetet og begynte og kjøre. Etter ti minutter stillhet fikk jeg en melding av Liza
om vi skulle finne på noe i morgen. Jeg svarte fort til bake at det ville jeg gjerne. "Hvem sender du meldinger med da?" spurte Justin. " Liza" svarte jeg og smilte. "Vi er fremme" hørte jeg plutselig Justin si. Jeg hadde drømt meg bort, igjen. Før jeg i det hele tatt rakk og tenke var Justin på min side. Han oppnå døra og stelte seg i veien sånn at jeg ikke kunne komme ut av bilen. "Det koster et kyss for og komme ut av bilen" sa han og gliste. Jeg himmla med øynene før jeg kyssa han kjapt på munnen. "Fornøyd?" sa jeg og så dumt på han. "Yes " svarte han og gliste til meg. "Du er så rar" sa jeg før jeg dytta Justin bort før jeg gikk ut av bilen. "Fint hus" mumlet jeg før Justin tokk handa mi i sin egen. "Ja det synes jeg også. Det er nemlig jeg som har kjøpt det"sa han og smilte. "Har du kjøpt et hus til Pattie?" sa jeg og så spørrende på han. "Jepp" Vi var kommet til døra. Justin lukka den opp og gikk inn med meg etter. "Hvem er det?" hørte jeg Pattie rope. "Det er meg"ropte Justin tilbake. Like etter hørte jeg skritt komme inn i gangen, plutselig stod Pattie der. "Du sa ikke du hadde med damebesøk"sa hun og gliste stort. "Jeg er Pattie og hvem er du? "spurte hun. Jeg er Justins kjæreste"sa jeg. Pattie gliste større. Justin slapp hånden min og tok dem rundt midjen min, før han la hodet på skulderen min. "Dette er Vanessa"sa Justin og smilte til meg. Pattie fikk et rart uttrykk i fjeset. "Ikke Vanessa, Vanessa?"spurte hun. "Jo Vanessa, Vanessa"svarte Justin. Pattie smilte til meg. "Hvordan kunne jeg ikke kjenne igjen deg?"spurte hun. Jeg fniste litt. "Ho har kanskje blitt eldre og forandra seg"sa Justin. Pattie ga meg en lang klem. " Bli med inn i stua"smilte Pattie. Vi følgte etter henne inn i stua og satte oss i sofaen. Det var koselig å prate med Pattie etter så lenge!
YOU ARE READING
Nytt liv, Nye muligheter
FanfictionVanessa er en jente på 17 år. Hun hadde fått seg kjæreste og begynt å passe inn. Da sier foreldrene at de må flytte til Atlanta. Hun blir veldig sint og må gjøre det slutt med kjæresten. Da de har begynt å kjøre fra flyplassen stikker hun av og drar...