Da kommer det en ny del i dag! Håper dere liker den!
Justin*
"Jeg er Liam" sa gutten. Hvem søren er Liam? Sikkert en Vanessa kjenner! "Hva er det du gjør her? Er det noe du lurer på?" Spurte jeg. "Jeg er her for å besøke Vanessa" sa han. "Jeg har ikke hørt noe om at hun skulle ha besøk" sa jeg til han. "Jeg hadde ikke nummeret så jeg fikk ikke sagt ifra" sa han. "Ok, jeg skal hente henne" sa jeg og snudde meg. Og snakk om sola der kom hun. "Det var noen som skulle snakke med deg" sa jeg og smilte til henne. Når hun så Liam stivnet hun til. Hva var det med henne? "Er det noe?" Spurte jeg. "Neida ingenting" sa hun kjapt. Hun oppførte seg egentlig litt rart. Hvem er egentlig denne Liam?
Vanessa*
Jeg hadde spist ferdig pannekaka og jeg hørte Justin prate med noen. Stemmen hørtes kjent ut, men jeg klarte ikke koble hvem det var. Jeg gikk igjennom stua og inn i gangen. Akkurat da jeg kom snudde Justin seg, men jeg så ikke hvem som var bak han. "Det var noen som skulle snakke med deg" sa han og smilte til meg. Jeg tok et skritt til siden og da jeg så hvem som stod der stivnet jeg til. Det var Liam, hva gjorde han her? "Er det noe?" Spurte Justin som så jeg hadde stivnet. "Neida ingenting" sa jeg kjapt. Jeg håpet på at Justin ikke la merke til at jeg oppførte meg rart. "Hei" sa Liam og smilte. "Hva er det du vil?" Spurte jeg sint. "Snakke med deg, får jeg ikke lov til det?" Spurte han. "Joda, men hva har vi å prate om?" Spurte jeg. "Masse, blant annet bildet" sa han. "Hva snakker han om?" Spurte Justin bak meg, men jeg overså spørsmålet. "Jeg vet tydelig hva jeg så på bildet og Melissa så det med sine egne øyner" sa jeg surt. "Jeg var lei meg, du dro uten å si noe" sa han og jeg så han var litt lei seg. "Jeg hadde ikke klart å si farvel" mumlet jeg og så ned på føttene mine. "Du kunne i hverfall si at du skulle flytte" sa han oppgitt. "Jeg hadde ikke klart det heller" sa jeg litt høyere. "Uansett ser det ut som du klarer deg fint... Du har jo Lexi" la jeg lavt til. "Det var en engangs greie, jeg sa jo at jeg var lei meg" sa han irritert. "Uansett, hils på Justin, kjæresten min" sa jeg og pekte på Justin som hadde stått og sett på. Akkurat da jeg sa det så det ut som jeg knuste han. "Jeg mistet hukommelsen når jeg kom hit og Justin hjalp meg med å få den tilbake" sa jeg og smilte et lite skjevt smil til Justin. De tok hverandre i hånden og sa navnet sitt før Justin trakk seg tilbake igjen. "Hva er greia mellom dere to egentlig?" Spurte Justin. Det var akkurat det spørsmålet jeg hadde håpet på at han ikke skulle spørre om. "Ingenting" sa jeg kjapt samtidig som Liam sa "eks kjærester." "Du har ikke sagt noe om at du hadde en eks kjæreste" sa Justin og så på meg. Jeg bare så ned i bakken. "Når var dere sammen?" Spurte Justin. Skulle jeg si sannheten? "Vi hadde nettopp gjort det slutt da jeg kom inn på hotellet" mumlet jeg. "Også har du ikke sagt noe?" Spurte Justin litt høyere. "Hva hadde du med det å gjøre? Du hadde med fortiden å gjøre og uansett så mistet jeg hukommelsen" sa jeg litt høyt. "Jeg er kjæresten din" sa han litt høyt tilbake. Jeg snudde meg mot Liam. "Så han viste det ikke?" Spurte Liam. Jeg bare ristet på hodet. "Du kan gå nå, jeg kommer aldri til å tilgi deg for det du gjorde" sa jeg og lukket døren. Jeg snudde meg mot Justin igjen. "Nå er jeg skuffet over deg" sa han og snudde seg og gikk. "Jeg har ikke tenkt på han når jeg har vært her, jeg er lei for at jeg ikke sa noe" ropte jeg etter han, men jeg var ikke sikker på om han hørte det. Flott, nå var han sur på meg. Jeg gikk opp på rommet og kastet meg ned i senga. Kunne denne dagen bli verre? Jeg hørte mobilen ringe så jeg dro fingeren over skjermen og la den inntil øret. "Hei" hørte jeg den glade stemmen til Johanna si. "Hei" sa jeg tilbake. "Skjer?" Spurte hun. Jeg viste jeg kunne stole på henne. "Har kranglet med Justin" mumlet jeg. "Vet du hva som hjelper da?" Spurte hun. "Nei" sa jeg og ventet på hva hun skulle si. "En jentekveld" sa hun glad. "Jeg kommer om en time og tar med meg Liza, Emilie og Katherine"sa hun og jeg viste at ho gliste. "Sees da" smilte jeg før jeg la på og kastet meg bak i senga.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nytt liv, Nye muligheter
Fiksi PenggemarVanessa er en jente på 17 år. Hun hadde fått seg kjæreste og begynt å passe inn. Da sier foreldrene at de må flytte til Atlanta. Hun blir veldig sint og må gjøre det slutt med kjæresten. Da de har begynt å kjøre fra flyplassen stikker hun av og drar...